• Autor
    Příspěvky
    • #63775 Reply

      kolem
      Host (Guest)

      Již dva roky se snažím odejít od lamy.
      Nekorektní jednání, na odpověď čekám 4 měsíce, telefon nikdo nezvedá. A ceny, nehorázné, nabídky o 40 % nižší, nejde od nich však odejít

    • #63773 Reply

      Tlask
      Host (Guest)

      Zvažuji trestní oznámení na Lamu energy, od které odebírám elektřinu. Jakým způsobem jednali jejich dealeři při uzavírání smlouvy komentovat nebudu, uvažovala jsem o změně a tak jsem nabídku přijala i když ze začátku vůbec o tom nemluvili.
      Nyní jsem vysoutěžila ještě výhodnější nabídku a dala podnět k ukončení smlouvy firmě, která to vyřizuje na obci. Smlouva má končit 31.12.2017. Nyní mi přišel od nového dodavatele dopis, že na můj podnět stávající dodavatel (Lama energy) zamítl proces změny dodavatele a já mám zaplatit pokutu 3.000,- Kč. Vzhledem k tomu, že jsem žádný podnět nedávala a ani mě nikdo od Lamy nekontaktoval, považuji jejich jednání za podvod. Kamarádka má s nimi taky negativní zkušenost, kdy smlouvu za ni podepsali sami, protože je vyhodila a pak měla velké problémy obnovit tu původní. Když na ně chtěla podat trestní oznámení, tak řekli, že jim smlouvu sama písemně vypověděla, takže není další důvod cokoliv řešit.

    • #63771 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Můj komentář směřuje na fungování této společnosti,
      když nastupujete, tak Vám tvrdí, jak nehledají obchodníky, ale managery a že z Vás udělají managera během půl roku 🙂
      Následně Vás pošlou do terenu běhat po lidech a podepisovat smlouvy. Nejprve je vše v pořádku, ale postupně se k tomu přibalí další věci – Strhávání pokut za byť jen malé chyby z výplaty, placení benzínu na služebních cestách ze svého a vlastně celodenní (od 6:30 do 18:30 nejdřív – tedy 14 a více hodin denně) + věčné popohánění. Na teplý oběd jsem nemohl (občas se to dá, ale když takhle jedete cca rok a déle…), stejně jako si vyřídit soukromý hovor v naléhavých případech. Dají Vám za tuto práci fix, protože „provize obchodníky straší“ ve smyslu že nic nevydělají – bXXost. Jsou zde znaky sektářství – kromě práce Vám na nic jiného čas nezbývá. Pokud chcete odejít, tak Vás schazjí, že jste k ničemu, že u ničeho nevydržíte a že nechcete být úspěšní. Šel jsem ke konkurenci (kterou tato společnost haila na každém kroku) – Během prvního měsíce jsem si vydělal tolik, co v BOM za 4 měsíce – stačil jen lidský přístup, nastavení provizního systému (tedy neokrádat obchodníky). Poznal jsem tam spoustu skvělých lidí a navázal s nimi spolupráci, která trvá do teď. Zpětně hodnotím, jako zbytečná ztráta času v této společnosti a spolupráce s lidmi, kteří si Vás neváží – pokud někdo zvažujete práci zde – doporučuji najít konkurenci.

    • #63769 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Již jsem zde přispíval svým komentářem a nechci se opakovat. Prosím jen zde hodnotící, pokud někdo z vás DOSTANE PŘED ŽALOBNÍ VÝZVU, tak dejte to ihned např: zde VĚDĚT, aby jsme se i my ostatní mohli případně připojit. Pokud tady budeme jen přispívat komentáři a nespojíme se, tak nic nezmůžeme! Případně dejte vědět na mail: [email protected] , nebo na mail: [email protected].
      Pokud by se vám dostalo nových informací, nebo již někdo dostal před žalobní obsílku, prosím informujte nás ostatní.

    • #63766 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Šmejd 1 – BOM 3141,-Kč, šmejd 2 – Mgr. Ondřej Kurka 2600,-Kč. Tel. rozhovor se šmejdem 2 měl obdobný průběh jako tel. rozhovor se šmejdem 1, s tím rozdílem, že šmejd 2 byl ochoten přistoupit na poloviční částku tedy 1300,-Kč (za to, že poslal doporučenou obálku s výhružným dopisem za cenu max. 30,-Kč?). Takto se vydělává! Stačí si najmout blekoty, které jen dokola opakují, že postupují podle zákona a lidi plaťte. Většina čestných, bezúhonných avšak bezbranných seniorů raději zaplatí, aby se vyhnuli zdravotním problémům. Šmejdům pak roste sebevědomí, jak dokáží „vydělávat“ peníze! Přitom tito lidé neví, co znamená poctivě pracovat. Když už jsme dospěli až sem, tak půjdeme dál, až k soudu. Pevně věřím, že většina právníků, advokátů a soudců jsou slušní lidé a že je naši senioři budou mít na své straně.

    • #63764 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Velký pozor na tyhle šmejdy. Slibuju fix na dohodu pak za měsíc vás přehodí na jinou S.R.O. na OSVČ (Švarc!!!). Slibuju fix ale ten po 2 měsících. přestane existovat, protože neplníte ale ne vy ale všichni neplný. Křičí po vás a vy jim za to mate byt vděčny. Každý říká něco jiné a každý ve firme je zadlužený až po uši. Děla se 11hod denně. Dopoledne nevoláváte schůzky a odpoledne objíždíte staré babičky ať jich sepíšete a změníte jim dodavatele na elektrice a plynu. Většina kolegu klame a podvádí zákazníky i vedení firmy. Lezou vám do soukromý a chtěj vedet úplně všechno jak ŠTB!

    • #63762 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      I já jsem zrušila smlouvu s Lawa energi,žárovky jsem vrátila,pak mi vyhrožovali,že musím zaplatit,tak jsem zaplatila s tím,že mi žárovky zašlou zpět,do dnešního dne nemám peníze ani žárovky. Jak mohu postupovat dále? Díky

    • #63760 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Dobrý den.
      Řeším ten samý problém s Blue Ocean. Byla jsem ubezpečena jako ostatní, že žárovky jsou dar a cena 5,- Kč bez DPH v kupní smlouvě nemusím platit. Dle obchodního zástupce Lama energy: tato částka je tam z důvodu krácení odvodu darovací daně. Velice ráda se přidám k hromadné žalobě.

    • #63758 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Mám podobný problém – když jsem zjistil že Lama Energy je neseriozní, vypověděl jsem je. Zaplatil jsem smluvní pokutu 2500 Kč. Nyní chtějí , protože jsem prý podepsal kupní smlouvu na Led žárovky vyfakturovanou částku v kupní smlouvě 3630 Kč. Slečna, která se mnou smlouvu s Lama Energy domlouvala lstivě ze mně vyláka dokumenty úředchozích firem. když jsem doporučeným dopisem tyto dokumenty žádal zpět, odpověděli, že je již poslali, s uvítacím dopisem, což je lež!!!Takto podvodně a vydřidušsky jednají! Ano, dejme se dohromady a podejme žalobu. jsem k dispozici jako spolužalobce, za neetické jednání.

    • #63755 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Stejný problém jako ostatní , za 4 ks žárovek v ceně cca 250kč , účtováno 2x sada po 3 za 3500!!!
      Nejhorší problém ovšem je že výpověd jsem dal ve stanovené lhůtě tj. 14 dní od dodávky služeb spol. Lama energy.
      Jsou to novodobý šmejdi a potřebovali by na držku.

    • #63753 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      edná se o přímý prodej, je fajn, že v této firmě alespoň na začátku toto nezastírají, první den Vám manažer ukáže, jakým způsobem se u nich vydělávají peníze… Čím rychlejší postup, tím lepší prachy, fix a začátek je kolem 22500 Kč, to je slušné. Až na to, že pokud za Vás nekopou a nedotují Vás Vaši trenéři cennými body, je zle, ptž si takové prachy za měsíc vyděláte jen velice obtížně. To, že se tam každému vymývá hlava, je jasná věc, pravidelné tréninky prodeje atd… Pracovní doba je klasická, od 7 h od rána, kdy už tam musíte být připraveni s plánem na celý den a celý týden v ruce, jste na meetingu:-) Je to vtipný, ptž je to jen takové plácání prakticky jen o tom, aby Vám prostě vykecali díru do hlavy a vy šli zvonit na baráky, nemluvě o tom, že prakticky jste v terénu sami za sebe, takže abyste se z toho nepodělali, až Vás nechají běhat celý den v kuse samotné a jen kontrolovali, kolik máte sepsaných smluv. Ať si tuto práci dělá kdo chce, je to šílený a asi určitě nikomu nepřidá, že opravdu ztratí v tomto všem SEBE! Nejenom svůj čas, ale hlavně energii, radost ze života a možná i partnery. Samozřejmě, že Vám budou vykládat, jak partneři Vás opustí, když budete vydělávat 10 tisíc měsíčně a že by Vám Vaše drahé polovičky neměli takto dávat na výběr a že asi nejsou ti správní a kdo ví co ještě… Pravda je taková, že těch 10 tisíc za měsíc budete nosit i z B.O.M.u, partneři se na Vás vykašlou stejně a nebo to minimálně bude skřípat, ptž vy si za celý den nebudeme moct ani zavolat nebo napsat zprávu, protože Vás ti idioti nenechají ani chvíli bez svého \\\“magického působení\\\“. Další Věc je velice důleživá. V dnešní době je zákaz podomního prodeje na 99 místech ze 100. Lidi to nenávidí a já se ani nedivím. Skoro vždycky tam k nim vleze někdo, kdo je chce XXXXXX… Klasická situace je , že do určité doby přijede na místo hlídka – velice často Městká policie, vycvičí Vás na to, že máte říct, že tam nic neděláte, max ukázat občanku a to je všechno a že chcete, aby to šlo do SPRAVNIHO RIZENI – dopočuju radši utýct, ptž jak Vám začnou chodit obsílky s pokutou a vy si je nevyzvednete a nezaplatíte, tak jste v háji a můžete si začít šetřit tisíce… Jakmile z B.O.M.u odejdete, řešíte si tyto pokuty automaticky sami. Nikdo jiný, to za Vás neudělá. Může Vás to stát nemalé nervy, denodenní obálky od úřadů a finančí vydání. Doporučuju tam nelézt. Nepracovať snima ani unich sou to XXXXX

    • #63750 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Příjemný večer.
      Vidím, že problém žárovek a následné nehorázně vysoké faktury není jenom mým problémem. V tuto chvíli mám napsaný nesouhlas s fakturou, kterou jsem dnešního dne obdržela, kde jsem ocitovala vše, co bylo zveřejněno na netu ohledně odstoupení od smlouvy a pochybných praktik LAMA energy a.s.. Žárovky zabalím a vše dohromady odešlu doporučeně této povedené firmě. To, co předvedl zástupce firma LAMA energy a.s., je jeden velký podraz. Nabídka dozoru nad správně účtovanou el. energií byla pro mne akceptovatelná. Jaký šok jsem ovšem utrpěla, když mi najednou přišlo „Přijetí výpovědi ke změně dodavatele elektřiny“ od ČEZu. Okamžitě jsem se dotazovala, oč jde a že jsem rozhodně měnit dodavatele nechtěla. Paní u ČEZu byla velmi vstřícná a po našem telefonátu jsem pochopila…. LAMA energy vám nabídne určitou službu, ale jaksi vám již nesdělí, že za vás vypoví dodávku elektřiny u vašeho současného dodavatele. Považuji toto jednání za klamání spotřebitelů, což jsem jim také sdělila v momentě, kdy jim bylo doručeno odstoupení od smlouvy a telefonicky mne kontaktovali. Samozřejmě, žádná zmínka o žárovkách a o uhrazení jejich ceny. Zástupce LAMA energy mystifikuje a uvádí nepravdy. Holt český človíček je důvěřivec a to se nevyplácí. Každopádně firmě LAMA energy a.s. žádnou fakturu za žárovky platit nebudu!

    • #63748 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Zdravím,
      také jsem naletěla společnosti „LAMA“ na to, že mi budou pouze „hlídat ceny energií“ od stávajícího dodavatele a dostala se tak do situace, kterou popisuje paní Horká…
      Praktiky, které na nás tyto společnosti zkouší by si zasloužily hromadnou žalobu, co Vy na to??? Tohle by jim přece nemělo projít!
      Věra

    • #63745 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Dobrý den, mám stejný problém. Všechny papíry ohledně přechodu k LAMA i předávací protokol na žárovky mám. Jen tu smlouvu ne. Tak jsem požádal o zaslání kopie smlouvy. Poslali ji, ale podpis se mi nějak nezdá, tak jdu ke grafologovi aby mi řekl, jestli jsem takový kret.n a podepsal smlouvu na předražené žárovky, nebo je ten podpis napodobený. Nicméně vše začalo nabídkou od LAMA, že budou pouze hlídat současného dodavatele a ten až zdraží, tak teprve přestoupím k nim. Papíry se prostřednictvím kurýra podepíšou u auta, ten je odveze a dojdou poštou až za měsíc, kdy zjistíte, že již k LAMA přecházíte.

    • #63743 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Žárovky řešíme i v naší rodině.Uzavřeli jsme smlouvu s Lamou energy na plyn a elektřinu,jako dárek jsme dostali 6 ks. žárovek.Jelikož se jednalo o podomní prodej využili jsme možnost a právo od smlouvy odstoupit.Do dnešního dne vše v pořádku až přišla faktura od Blue Ocean Management,že jim máme zaplatit 3630,-Kč za nedodržení smlouvy.Všechny podklady a smlouvy máme schované,ale jejich smlouvu jsme od nich stoprocentně nedostali.Na internetu jsem narazila na článek časopisu dTest,který se zabývá konkrétním problémem.Zavolala jsem na jejich poradenskou službu a tam mi řekli,ať určitě nic neplatím,nepoužité a originálně zabalené žárovky jim s průvodním dopisem doporučeně odešlu.Postupují prý nezákonně,Totiž odstoupili spotřebitel smlouvy o změně dodávek energií sjednané u něho doma,jsou tím automaticky ukončeny veškeré související smlouvy bez jakýchkoli jiných nákladů.Není podstatné,zda je kupní smlouva na žárovky na jiné listině,uzavřená s jiným podnikatelem a třeba i s doložkou o nezávislosti na smlouvě o dodávkách energií,i tak zrušením změny dodavatele se bez dalšího zruší i práva a povinnosti z kupní smlouvy.

    • #63740 Reply

      Potter
      Host (Guest)

      Nyní řeším ten samý případ jako pan Jirka.Podepsala jsem omylem smlouvu s Lama Energy a přišly mi 4 žárovky smlouvu jsem ještě před zahájením dodávky zrušila a žárovky chci vrátit ale oni po mě požadují 3500 Kč a to ty žárovky opravdu takovou cenu nemají nevím co mám dělat příjde mi to jako podvod.

    • #24189 Reply

      Vojta
      Host (Guest)

      Teď v létě jsem si k nim připojil navíc DIGI TV a chystám se na internetovou DIGI. Za mě velká spokojenost s tímto dodavatelem, který se snaží rozšířit služby.

    • #23769 Reply

      Vojta
      Host (Guest)

      Jsou skvělý, za mě úplná spokojenost! 🙂

    • #23746 Reply

      Jiří
      Host (Guest)

      Za mě jedna velká spokojenost! Pomohla i zdejší diskuze, abych viděl, že si mám dát pozor, nicméně samotná Lama je pro mě optimální řešení. Topíme a vaříme plynem, elektřinou vytápím podlahu v koupelně a platím vcelku o 3000 míň než před dvěma lety u konkurence.

    • #23734 Reply

      Týna
      Host (Guest)

      Jelikož na to nemám čas, potkávat se s podomním prodejcem, objednala jsem si je přes internet a jak plyn, tak elektřina mi lehce poklesly. Nejsou nejlevnější, ale zdaleka nepatří k těm nejdražším. Já jsem moc spokojená a pevně doufám, že to tak i zůstane!

    • #23730 Reply

      Kristýna
      Host (Guest)

      To jsou teda tady pěkný pindy. Za mě je LAMA nejlepší z toho, co jsem si mohla vybrat! Spokojená jsem moc!

    • #23727 Reply

      Martin
      Host (Guest)

      Plyn od Lama Energy využívám zhruba dva roky a nikdy jsem neměl žádný problém. Stačí plnit to, k čemu jsem se zavázal.

    • #23726 Reply

      Vinc
      Host (Guest)

      Já si teda na ně nemůžu stěžovat, jak jsem psal již o vlákno vedle (nechápu, je to jedna firma a má dvě vlákna..) jsem s nimi spokojenej, jsou to Češi, jsou levný a to že mají smluvní podmínky závazné je naprosto běžné napříč dodavateli..Tkaže to brečení moc nechápu, stejně tak nelze srovnávat mezi dodavatelem a prodejcem, který chodí „lovit“ smlouvy. To je dost podstatný rozdíl. za mě Lama ANO!

    • #23723 Reply

      Michal
      Host (Guest)

      Dobrý den, již nějaký čas máme s LAMOU smlouvu podepsanou a zatím vše v pořádku a k naší plné spokojenosti. Snad to vydrží…

    • #23669 Reply

      Mlama
      Host (Guest)

      Zdravím. Setkal jsem se s podobným problémem jako kolegové zde. Po ukončení živnosti a nájmu jsme přepsali energie na majitele nemovitosti a LAMA vypálila pokutu 10 000 Kč. Nový majitel odběru má přece právo si vybrat svého dodavatele a já za to dostanu pokutu. HNUS

    • #23540 Reply

      Milanpantani
      Host (Guest)

      Mohu doporučit firmu Epet ( EP ENERGY TRADING) Mám ji již více let a na trhu se drží jako jedna ze stabilních dost levných firem. Je to velká společnost, která operuje více v Čechách, ale není to vůbec podstatné, ceny má všude stejné…Dnes u mě byly přeinstalovat DIGI TV , která je částečně nebo už celá pod společností Lama energy group a pozor, málem jsem podepsal smlouvu na energie, naštěstí již jsem opatrnýv takových záležitostech a odložil jsem podpis na další den a mezi tím zjistil, že bych tam zaplatit více a navíc bych podepsal smlouvu na žárovky za asi kč, ale pouze při plnění smlouvy na energie, jinak bych zaplati několik tisíc plnou cenu za úsporné žárovky, kde je na odstoupení jen 4 dní…POZOR na unáhlený podpis PŘI INSTALACI NOVe DIGI TV !!!

    • #23517 Reply

      Šíma
      Host (Guest)

      Moje zkušenosti z touto firmou jsou veskrze…žádné.A to je dobře, Po počátečních nastaveních plateb,je případný požadavek vyřízen rychle a bez problémů.Žádné otravování,vše na jeden telefonát.Ceny dobré,uzavření smlouvy v pohodě.Tolik za mě.

    • #23191 Reply

      Zdena
      Host (Guest)

      Dobrý den, mohla bych poprosit o odkaz na nové ceníky? Děkuji Zdena

    • #23003 Reply

      Hubert Rýc
      Host (Guest)

      Společnost Lama se chová jako Tzv. ŠMEJDI.
      za podivných okolností se Vám vetřou do domu, zaměří se na starší lidi a ty opijí rohlíkem, podsunou jim smlouvu i na nějaké žárovky hodnota 200,- kč a když jsem mamince po dlouhých telefonátech tuhle smlouvu zrušil, tak došla faktura na již zmiňované žárovky, částka 3000,- Kč
      Lidi varuji Vás, jsou to ŠMEJDI !!!

    • #22691 Reply

      Miroslav
      Host (Guest)

      Dobrý den, přidám taky pár řádků. Lama Invest jeden z nejhorších dodavatelů plynu.. A ještě když chcete po roce nebo dvou odejít, vyhrožují smluvní pokutou 2.500,- Kč. Je to normální? Dají se zažalovat, nemá někdo podobnou zkušenost.

    • #22384 Reply

      František Čech
      Host (Guest)

      Lama neprávem vymáhá pokuty za změnu dodavatele 2 500 Kč.

      Změna dodavatele je v souladu s energetickým zákonem a evropskými směrnicemi poskytována zdarma a dodavatelé nejsou oprávněni za provedení této změny účtovat žádné poplatky.

    • #22348 Reply

      Jana
      Host (Guest)

      Dobrý den, můžete prosím napsat více info o této firmě?

    • #20980 Reply

      Jirka
      Host (Guest)

      LAMA energy – nikdy více.
      1. dodavatel energií, který mne penalizuje za to, že jsem svoji nemovitost prodal. Novému vlastníkovi jsem umožnil podepsat smlouvu s jiným dodavatelem (klasický převod energií). Tím jsem dle LAMA umožnil dodávku a odběr v dohodnutém odběrném místě (jehož už nejsem vlastníkem) po dobu účinnosti Smlouvy jiné osobě…
      V soukromé sféře jsem převáděl energie cca 3x, v pracovní sféře cca 15x (stěhování, konec nájemní smlouvy, prodej apod.).
      S tímto přístupem již nechci mít s LAMA energy nikdy nic společného

    • #20475 Reply

      Karla
      Host (Guest)

      Musím říct, že moje zkušenosti s Lamou jsou velmi dobré. Beru od nich cca 3 roky a oproti RWE a ČEZ šetřím velmi podstatnou částku! Naopak, když mi končila první smlouva, sami se ozvali a dostala jsem další slevu. To se mi u předešlých dodavatelů nikdy nestalo. Jo a navíc je to česká firma, s českým majitelem, vlastní těžbou plynu, takže žádný překupník. Já na ně nedám dopustit!!

    • #20473 Reply

      Marika M.
      Host (Guest)

      Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak snadno lze odstoupit od smlouvy s Lama energy? Uzavírali jsme ji v pátek, do 5 dnů by to mělo být bez problému, ale po mé zkušenosti, mám obavy z vypnutých telefonů prodejců a všeobecného ignorování. Už teď neberou telefony. Děkuji za odpověď.

    • #15032 Reply

      Jakub Ledka
      Host (Guest)

      Souhlasím s Tomášem Kalouskem, slibuji hory doly a kdžy se jednou rozhodnete jít jinam, tak nekomunikují, dělají naschvály, ignorují poštu, podkopávají, hrozí odmontováváním měřáků a pokutami…typická hajzl firma.
      Ale to dnes musí každému již docházet, že podomní prodejci nemohou zastupovat solidní firmu, takto se klientela pro slušnou firmu nezískává.
      Za mě tedy LAMA Energy propadák a bacha na ně. Pane Kalousek, podělíte se s námi o postup, který jste nakonec uplatnil a fungoval při odstoupení?

    • #14318 Reply

      Tomáš Kalousek
      Host (Guest)

      ŠPATNÉ zkušenosti s LAMA Energy!!!
      I kdyby mě přemlouvali a nabízeli hory doly, tak nikdy více!!!
      Považuji Vás – Lama Energy – za prolhance, kteří zneužívají své znalosti oboru na úkor neznalých obyčejných lidí.
      Což se krásně projevilo právě letos, když jsem od Vás po dvou letech (k datu vypršení smlouvy na dobu určitou) chtěl odejít! NASCHVÁLY, NASCHVÁLY, NASCHVÁLY a ve finále SMLUVNÍ POKUTA 2500,-!!!
      No tak to už je moc!
      Výpověď byla napsaná správně, ke správným datům – přesto zamítnuta! Naštěstí mi s vyřízením pomohl nový dodavatel! Ale co kolem toho bylo starostí a ztraceného času!
      Následně POKUTA 2500,-! Kurňa za co? Že od vás po dvou letech chci odejít a nechci, aby se smlouva prodlužovala na další dva roky?

      Ale tak pánové… shoříte v pekle!

      LAMA Energy NEDOPORUČUJI ani omylem!!!!

    • #13013 Reply

      Igi
      Host (Guest)

      …jsou to šmejdi, dejte si kalkulačku srovnání energií a jste doma

      http://www.cenyenergie.cz/kalkulacka/

      krásnej den,
      Igi

    • #11367 Reply

      Srix
      Host (Guest)

      Škoda neodpověděl jste mi na dotaz ohledně technických záležitostí, opravdu by mne to jakožto kolegu z oboru zajímalo, co tím přesně básník míní… Třeba by jste mne svými znalostmi ohromil.
      Opět Vám zopakuji, že právě Lamu a praktiky jejích obchodníků (d2d) znám dobře. Včera Vaše kolegyně pobýhaly po Pankráci s informací, že přepírají Pražskou plynárenskou… to jen tak pro upřesnění.

    • #11364 Reply

      Michael Kamler
      Host (Guest)

      Tak až poznáte všechny obchodní firmy, tak můžete předávat zkušenosti. 🙂
      Tímto končí naše polemizování o vzdušných zámcích 😉 Hezký den a hodně úspěchů

      • #23625 Reply

        ZdeSou
        Host (Guest)

        Dobrý den. Sháním tel. kontakt na p Michaela Kamlera. Dělal mi doma digi.tv a nechával mi na sebe tel. kontakt, který jsem bohužel ztratil, proto ho touto cestou hledám a žádám zda by se mi mohl ozvat na email, a případně mi znova sdělil kontakt, zavolal bych. Potřebuji zařídit něco ohledně Digi.
        Můj email je: [email protected]
        Děkuji

    • #11327 Reply

      Michael Kamler
      Host (Guest)

      velká gratulace k vaším predsudkům . Hezký den. 🙂

      • #11329 Reply

        Srix
        Host (Guest)

        Předsudky a zkušenosti jou dva rozdílné výrazy a Vy jste použil ten špatný. Zkušenosti pane, zkušenosti…

    • #9877 Reply

      Srix
      Host (Guest)

      ostoupit můžete ještě 14 po započetí dodávek a o dle novéh občanského zákoníku, nebo do 5 nů před započetím dodávek dle energetického zákona.

    • #9876 Reply

      janet
      Host (Guest)

      Dnes se u rodičů přítelkyně zastavili prodejci LAMA energy. (Historicky již jednou naletěli prodejcům od COMFORT ENERGY a to je stálo smluvní pokutu od tehdejšího dodavatele RWE 1000,-Kč za nedodržení smluvních podmínek.) Oba rodiče jsou již postarší lidé, ročník 1937 a navíc má dědeček diagnostikovanou stařeckou demenci a babička je na invalidním vozíku. Bohužel jsem v době jejich příchodu prodejců nebyl přítomen, ale maminka mi zavolala podle naší domluvy protože s dědečkem v tomto ohledu není řeč a hlavně si to nepamatuje. Obchodní zástupce mi byl předán a představila se mi nějaká žena (mrzí mne že jsem si nezapsal její jméno) s tím, že je od společnosti RWE a přišli s rodiči uzavřít smlouvu na dodej energií. Na to jsem ji řekl, že si nic takového nepřeji a že mluvím i jménem rodičů a že stávající smlouva vyprší až za dva roky (co se elektrické energie týká) tak je spousta času na smlouvu novou a nepřejeme si platit jakékoli další penále od stávajícího dodavatele za předčasné ukončení smluvního vztahu. To samé jsem zopakoval i dědečkovi, ale …. (kdo má někoho takto postiženého v rodině mi jistě rozumí) A ejhle jaké překvapení mne čekalo když jsem přijel rodiče navštívit. Byly uzavřeny dvě nové smlouvy jak na dodávku plynu tak i elektřiny a to od společnosti LAMA energy (kam se podělo to RWE) a navíc kompletní stávající smlouvy s COMFORT ENERGY zmizely. Na smlouvách s LAMA energy, tedy pouze na jedné z nich je uvedený jako zprostředkovatel pan MICHAL KAMLER. Nevím kam se poděla ta paní se kterou jsem mluvil. Zřejmě chodí ve dvou aby se nebáli a hrají hru na hodného a zlého policistu aby důchodce zastrašily. Každopádně pokud jste z Brna a okolí dejte velký pozor na prodejce LAMA energy zejména výše jmenovaného aby Vám nezmizely krom stávajících smluv třeba i nějaké cennosti. Samozřejmě jakékoli informace a získání nějakých informací na info lince LAMA energy se nekoná. Pouze slušné oznámení o tom že od smlouvy lze do 14 dní odstoupit a že smlouvy zřejmě vzali k bližšímu prozkoumaní smluvních podmínek, ale kdy budou vráceny se neví. A dvě perličky na závěr stávající výše platby zálohy pro COMFORT ENERGY nastavená podle aktuální spotřeby (výpis z března) činí 1130,-Kč výše zálohy na smlouvě s LAMA energy 1160,-Kć.
      A druhá jako datum ukončení předchozí smlouvy je uveden den jejího podpisu ale ne den kdy začalo plnění předchozí smlouvy takže pokud by zůstala v platnosti smlouva s LAMA energy tak by zcela jistě opět zaplatily rodiče smluvní pokutu protože by odebíraly od CONFORT ENERGY pouze 21 měsíců a ne 24 na kolik je smlouva uzavřená (telefonicky mi u COMFORT ENERGY bylo zděleno že tato pokuta by mohla být až 15 000,-Kć). Takže veliký pozor ….. .Tolik má zkušenost s LAMA energy ….

      • #10926 Reply

        Michael Kamler
        Host (Guest)

        Dobrý den vážená paní(e) X. čirou náhodou jsme s kolegy narazili na váš komentář a dost mne to pobavilo. : )
        za 1. v této branži dělám CCA 3 roky a v životě na mě žádná stížnost nebyla ( teda alespoň o tom nevím ) . K zákazníkům se chovám fér , tudíž se představuji jako pracovník skupiny LAMA Energy, hned zákazníkovi řeknu o co mi jde atd.
        za 2. Nejsem placený od smlouvy a nemám zapotřebí dělat z lidi (voly) a lhát jim do očí. Vaše maminka moc dobře věděla , že od společnosti Comfort energy přejde k novému dodavateli LAMA, protože i na druhý den se dělá nahrávaný verifikační hovor, ve kterém se zákazníka operátorka ptá, zda-li jsem mu řekl že bude mít nového dodavatele a jestli mu bylo vše vysvětleno. Jelikož hovor proběhl v pořádku tak si myslím, že vaše maminka věděla moc dobře co dělá a to že jezdí na vozíku neznamená, že nemůže něco ušetřit.
        za 3. ke společnosti lama by dále popřípadě přešla až po ukončení smluvního vztahu s původním dodavatelem o což se staráme my jakmile smlouva bude u konce. Né dříve ( prave proto aby zákazník neplatil pokutu ) , a v případě že puvodní dodavatel porusí VOP a např. zvedne cenu tak k nám zákazník přechází hned a bez SANKCE ! na což je upozorněn dopisem. 😉
        za 4. celkem mě mrzí, že tu píšete takové věci , když si napřed nezjistíte fakta . To že píšete, že jsme vám volali před podpisem smlouvy jakožto rodině aby jste o tom vědeli. , jak jste zmínil(a) a vy řekli že to nechcete a my to i přesto napsali , tak to pěkně lžete, protože nemám zapotřebí psát takového zákazníka. Proto i těm dětem u starších lidí voláme aby si rodina nemyslela, že jsem nějací TERORISTI : )) .. !
        Kazdopádně jestli to vaší rodině vyřizoval nějaký náš nový obchodní zástupce, který ty zkušenosti nemá, tak se omlouvam a své cislo a jmeno na smlouve na me máte na případné pozdejsi dotazy 😉 . Kdybych *osrával* staré lidi jak tvrdíte, tak bych tam na sebe kontakt asi nenechával. volá mi porad nekdo a na sebe jsem h onechal jen proto, ze kolegyně byla nezkušená a moc by vám neporadila s nejakyma technickýma vecma.
        za 5. Dejte si pozor na zveřejňování něčího jména na Webu aby vás příšte nekdo nežaloval za ochranu osobní svobody a veřejné ponižování : )
        Přeji hezký den

        S pozdravem

        Michael Kamler ! :-*

        • #11145 Reply

          Srix
          Host (Guest)

          1,Vážený pane Kamlere, to že pracujete jako oz přes 3 roky je opravdu mimořádný výkon. Úmrtnost pěšáku, jakým jste je cca 4 měsíce. TAkže si dovolím o těch 3 letech s úspěchem pochybovat.

          2.Fér se necháte, jestliže Vám příbuzný oznámí, že si nic z Vašich služeb nepřeje, pak se nechováte ne jako slušný obchodní zástupce, nýbrž jako bezpáteřní hovado (klidně mne žalujte pro urážku na cti, IP adresu Vám jistě dodá provozovatel cenyenergie). Jste placený od Smlouvy, znám velmi dobře provizní podmínky L.E. i způsoby náborů oz externími partnery. Takže pohádky si nechte na večer, pro někoho kdo ještě neumí číst a psát.

          3, Nemám zapotřebí psát takového zákazníka!!! Ročník 40 a víc… oba víme dobře, ž v momentě kdy se k podobné věkové skupině dostanete můžete si s nimi dělat téměř co chcete. Tito lidé nejsou připravení na agresivní prodej i to že jim někdo (Vy samozřejmě ne, Vy jste čistý jako lilium) neříká pravdu. Verifikační hovory, nejsou potřeba a slouží nikoli k ochraně zákazníka, ale jako berlička obchodníka (L. E.) Cituji: až Vám budou volat, tak to všechno musíte potvrdit říct ano, jinak tu slevu nedostanete…. atd.. Byl u vas náš obchodník? Choval se slušně? Všchno Vám vysvětlil? Nechal Vám ceník? NEchal Vám leták? Ano, ano, ano ano datum narození pro ověření. Děkuji přeji krásný den…. Běžte si s verifiakčními hovory někam. Nemáte potřebu psát zákazníka staršího 70 let? Tak proč to podepisujete? Nejste placen od Smlouvy ? Tak proč podepisujete, evidentně možného problematického zákazníka vzhledem k věkové hranici? Protože jste placen od Smlouvy – resp. MWh kterou podepíšete… opravdu velký rozdíl. Teroristi nejste, jen se na ulici takhle chováte-jako teroristi a tyto staré lidi jste evidentě „osral“. Jaké technické věci máte na mysli (tento blábol) mne obzvlášť zajímá, poprosím o specifikaci.
          5, Tím jste to jen dodělal. Originální zakončení pane seriozní obchodní zástupče. Pomluva… můžete mi napsat kde? Z toho co jsem zde přečetl soudím, že jste smlouvu opravdu podepsal (Vy nebo kolegyně). Zřejmě pod psychologickým nátlakem (psychologie prodeje, doporučuji si o tom něco přečíst).

          Doporučím Vám v honu za Smlouvami tyto seniory vůbec nepsat, vyhnete se oprávněnému nařčení ze šmejdovských praktik.

    • #3980 Reply

      Emil Kerekeš
      Host (Guest)

      K „LAMA“ jsem přešel před rokem s nadějí že bych snad ušetřil nějakou korunu. Zazvonil mladík a sliboval úsporu – jak to bývá 🙂
      Po roce. Stejná spotřeba, stejná záloha ale taky stejný doplatek jako u RWE ! NEDOPORUČUJI ! Jenom další, kdo chce urvat kousek trhu. Velký omyl 🙁

      • #3985 Reply

        Srix
        Host (Guest)

        Vážně stejná? Zkuste si najít cenu za KWh kterou účtuje Lama a pak se podívat na vyúčtování a cenu KWh RWE letošního roku… On v tom je setsakra rozdíl když RWE v roce 2011 od května do prosince potichu zdražilo z 830 na 1112…. Budte rad, že u RWE už nejste… Ne, pro Lamu E. opravdu nepracuji ani nelobuji 🙂

        • #3987 Reply

          Emil Kerekeš
          Host (Guest)

          Váš argument z roku 2011 je úplně mimo ! To co píšu je zkušenost za poslední rok ! VÝSLEDNÍ FIN. EFEKT JE STEJNÝ JAKO U RWE ! Stačí ?

          • #3991 Reply

            Srix
            Host (Guest)

            Nestačí….. Lama 895,- Kč/MWh – RWE před zlevněním (t.j. celou topnou sezonu) 1112, – (1065,- u fixovaných produktů) bavím se o spotřebě průměrného RD, řešit spotřebu plynového vařiče opravdu nemíním… Přestaňte lhát a podávejte pravdivé informace, pokud není ve vyúčtování cena, kterou jsem napsal (eventuelně nižší při produktu na 3 roky) pak je ve vyúčtování chyba a je to důvod k reklamaci. Laskavě zde napište vzorec, podle kterého jste k tomuto „srovnání“ došel…

            • #3996 Reply

              Emil Kerekeš
              Host (Guest)

              Dal jsem tomu asi 2 minuty a všude u každé špatné zkušenosti je vaše odpověď – přezdívka ( protože ani jméno nenapíšete z nějakého důvodu).
              Snažíte se ale marně !
              Navíc jste úplně mimo ! 22 MWh není spotřeba vařiče, nebo se chcete dále ztrapňovat ? Nikdo po Vás nechce žádné řešení, to jen Vy si myslíte že dokážete blábolem, mimo věc, změnit něčí špatnou zkušenost. To se evidentně nikdy nepovede človíčku. Moje zkušenost vychází z faktů které jsem uvedl výše.
              Vaši spokojenost nikdo nebere.
              Nesnažte se odpovídat všem !
              Nikdy bych neviděl jako Vy smysl života v tom, že budu všem na netu kdož mají špatnou zkušenost toto vyvracet a ještě obviňovat ze lži ! Uvědomujete si vůbec co si dovolujete ? Nefunguje to !
              Neobtěžujte lidi co si dovolují svobodně vyjádřit svoji zkušenost na stránkách k tomu určených ! Kapišto ?

              • #3998 Reply

                Srix
                Host (Guest)

                Vy toho za ty dvě minuty stihnete evidentně hodně, zjistit komu  a proč radím, kolik u toho strávím času, smysl mého života (tady jste mne opravdu hodně pobavil) názor na vývoj ceny zemního plynu, to že vařič ma spotřebu 22 MWh – na to jste přišel jak, rozumíte tomu textu vůbec?…etc… ) Pokud tvrdím, že lžete,pak k tomu mám důvod. Troubelínů jako jste Vy, kteří tu šíří dezinformace je poměrně dost.  Zkuste se vrátit k tomu podstatnému… to jest. forma výpočtu kterou jste došel k tomu, že v cenách není rozdíl… Nejste toho schopen? Nebo nechcete předvést, to že nevíte jak spočítat rozdíl (na tom není nic špatného, nikdo neumí a nezná vše), nebo úmyslně lžete, z důvodů které nechcete ozřejmit -zastupce spol. RWE či zastupce jiné společnosti?  K rozdílu t. sezony 2011-2012 vs 2012-2013, mnoho lidí porovnává dve topné sezony po sobě bez vědomí toho že došlo k navýšení o 25%. K tvrzení, že Vám zástupce L.E. lhal, opět zopakuji. SPOČITEJTE SI CO JSTE ZAPLATIL a dojdete k zajímavému výsledku, Vy jedna špatná zkušenosti :)))) P.S. bacha, aby Vám nepraskla žilka….

                http://www.energiejenda.cz tady si to můžete porovnat u člověka, kterého neživí zprostředkovánísmluvního vztahu….

                • #4000 Reply

                  Emil Kerekeš
                  Host (Guest)

                  Když už nemáte argument kromě lží nastupují urážky ?
                  Jste jenom zoufalec pod úrovní většiny lidí co tady vyjadřují svoje zklamání !
                  Navíc vám kopíruji důkaz o vaší lži !
                  —————————————————-
                  Vložil: Srix, tak určtě… , 14.8.2013 8:24, 77.93.216.xxx
                  Nestačí….. Lama 895,- Kč/MWh – RWE před zlevněním (t.j. celou topnou sezonu) 1112, – (1065,- u fixovaných produktů) bavím se o spotřebě průměrného RD, řešit spotřebu plynového vařiče opravdu nemíním… Přestaňte lhát a podávejte pravdivé informace, pokud není ve vyúčtování cena, kterou jsem napsal (eventuelně nižší při produktu na 3 roky) pak je ve vyúčtování chyba a je to důvod k reklamaci. Laskavě zde napište vzorec, podle kterého jste k tomuto „srovnání“ došel…
                  ——————————————————
                  O spotřebě vařiče 22MWh píšete vy !!!!!
                  Ani nevíte co píšete, že 🙂 To je trapné, co ?
                  KDYŽ MI ZAZVONÍ U DVEŘÍ CHLAPEC A PO PŽEZKOUMÁNÍ POSLEDNÍ FAKTURY OD RWE MI NABÍDNE ÚSPORU 20%, TAK TO Z 30000 DĚLÁ U NÁS 6000. ZLATÉ OČI. PŘI NĚKOLIKALETÉ STANDARDNÍ SPOTŘEBĚ SE ŽÁDNÁ ÚSPORA PROSTĚ NEKONÁ. ROZUMÍTE ČESKY ?
                  MŮJ SOUSED, TAKY Z RD ZŮSTAL U RWE A PŘI SVÉ PRŮMĚRNÉ SPOTŘEBĚ MĚL PŘEPLATEK cca 3000. A pozor ! To vše při zdražování !
                  Na těchto stránkách vyjadřuje svobodně nespokojenost hodně desítek, nejspíše stovek lidí a vy máte evidentně jediný úkol všem odpovídat a vnucovat jak je Lama dobrá.
                  Věřte že další podomní prodejce dopadne hůř než ten chlapec od vás.
                  ŠPATNOU ZKUŠENOST S LAMOU VYMLOUVAT TADY STOVKÁM ZÁKAZNÍKŮM JE VÁŠ MARNÝ BOJ !!!
                  PS. Já naštěstí nemám potřebu zastupovat žádnou firmu 🙂
                  Myslím že takových už je vás až moc. O rady taky nestojím !
                  Dovolil jsem si svobodně napsat svoji zkušenost a nikdo na tom nic nezmění! Nikdo při svém příspěvku vás o radu nežádá. Buďte spokojený že jste nejchytřejší, užijte si toho a nevnucujte lidem svoji pravdu ! Myslím, že výdaje si každý spočítá nejlépe sám a při tom stačí sledovat i procentní zdražování bez problému.
                  Žádná avizovaná úspora se prostě nekoná 🙁 Howgh !

                  • #4002 Reply

                    Srix
                    Host (Guest)

                    Vzorec??? Přeplatek nedoplatek…. zálohy a spotřeba? Zřejmě je máte se sousedem totožné 🙂 Vysledná cena za spotřebu zemního plynu je důležitá a ne přepalatek nebo nedoplatek. ten je dán nastavením zálohy…

                    K tomu vařiči, kdyby jste někdy nějky ceník viděl, zjistil by jste, že existují tarifní pásma. zhruab tri základní dle použitého spotřebiče: do 2MWh vařič, ohřev vody cca ř7-8MWh, otop nad  7-8 MWh….. napsal jsem nemíním se bavit o úspoře na vařiči… už jste to pochopil :)))).

                    Nezatupuji Lamu 🙂 najdete mé přispěvky napříč tímto forem, což jste za ty 2 minuty nemohl zjistit. zřejmě stejnou péči věnoval i ročnímu vyúčtování. Já si narozdíl od Vás nechám poradit… Vy víte a znáte vše :), že pak vypadáte jako hlupák je ovšem Váš problém nikoli můj. Stejně jako Vy zde svobodně vyjadřujete svůj světonázor, tak i já poukazuji na to že buď lžete, a nebo nemáte dostatek informací k tomu aby jste dokázal cokoli relevantně posoudit. Váš problém nikoli můj.  Takže ještě jednou, obhajte své tvrzení a vložte sem VZOREC výpočtu… Nebo spotřebu Vaší, souseda, zálohové platby Vaše i souseda, datum přechodu… tarif dle kterého jste účtováni oba RWE,Lama :). Pokud nic ztoho neuděláte, pak jste jen lhář pravděpodobně placený, nebo někdo kdo lže nevědomky, ale o to je to horší. Protože nemíní přijmout žádný argument. Chytrý si poradit nechá, jen hloupý ví vše…

    • #3567 Reply

      Eliška Kovandová
      Host (Guest)

      Dobrý den,

      právě mi přišlo vyúčtování plynu z Lama energy a potěšilo mne. Při spotřebě cca 32MWh jsme zaplatili 41000,-. Žádné fixní slevy jsme nepodepsali, věříme, že potřeba udržet si zákazníky může pohnout s cenou i níž , než je nabízená fixace. Při zadání naší spotřeby do kalkulačky zde v měšci, mi vyšlo 46000,-. Možná je nyní cena plynu vyšší, nevím. Jsme u Lamy 3. rok a platíme čím dál tím méně, takže jsme spokojeni.

      Eliška Kovandová

    • #3465 Reply

      Monča
      Host (Guest)

      LAMA není špatná, ale takových společností je spousta. Málo referencí a mnoho slev a výhod. Nejvíc kladných referencí má jiná společnost s levným plynem a elektřinou – http://www.globalenergy.cz

    • #2780 Reply

      joell
      Host (Guest)

       Já mám s „LAMOU“ velmi špatnou zkušenost. Moje maminka neprozřetelně a přes moje varování s „paní od LAMY“ uzavřela jakousi smlouvu, aniž by pochopila, že odchází od čezu 🙁 (Myslela že je paní od čezu, takže jí podvedla poprvé). Po té, když to zjistila (že jí podvedli), běžela na čez a tam jí slíbili, že věc dají do pořádku a od smlouvy za ní odstoupí. To jí uklidnilo a už se nestarala. Žel po třech měsících přišel dopis se zálohamy a td.. blá blá a že děkují za to, že s nimi  uzavřela smlouvu. ONI totiž, bez její vůle, znovu obnovili smlouvu (byla v ní žel plná moc) sami se sebou a zrušili tu znovuobnovenou  smlouvu z čezem! Teď může odstoupit pouze za penále 2,500 kč a to po čtyřech měsících (výpověď bude platit až od srpna a to  tři měsíce). Myslím, že tohle je možné jen u nás:-(. Jinde by to bylo na žalobu, ale v ČR – blbečku plať. Od této firmy si neobjednám nikdy nic, není to korektní obchodník a nevěřila bych jim ani slovo, tak odporné jednání fuj!

    • #2779 Reply

      joell
      Host (Guest)

       Já mám s „LAMOU“ velmi špatnou zkušenost. Moje maminka neprozřetelně a přes moje varování s „paní od LAMY“ uzavřela jakousi smlouvu, aniž by pochopila, že odchází od čezu 🙁 (Myslela že je paní od čezu, takže jí podvedla poprvé). Po té, když to zjistila (že jí podvedli), běžela na čez a tam jí slíbili, že věc dají do pořádku a od smlouvy za ní odstoupí. To jí uklidnilo a už se nestarala. Žel po třech měsících přišel dopis se zálohamy a td.. blá blá a že děkují za to, že s nimi  uzavřela smlouvu. ONI totiž, bez její vůle, znovu obnovili smlouvu (byla v ní žel plná moc) sami se sebou a zrušili tu znovuobnovenou  smlouvu z čezem! Teď může odstoupit pouze za penále 2,500 kč a to po čtyřech měsících (výpověď bude platit až od srpna a to  tři měsíce). Myslím, že tohle je možné jen u nás:-(. Jinde by to bylo na žalobu, ale v ČR – blbečku plať. Od této firmy si neobjednám nikdy nic, není to korektní obchodník a nevěřila bych jim ani slovo, tak odporné jednání fuj!

    • #2417 Reply

      nemo
      Host (Guest)

      Včera večer mne navštívilo jakési individum, které se nepředstavilo a hned mi vpálilo, jestli vím, že mám nárok na slevu elektřiny, že potřebuje vidět mé vyúčtování elektřiny. Na dotaz této ženščině, co je jí do toho  mi bylo téměř vynadáno, že přece, abych mohl dostat tu slevu. Tak jsem se jí zeptal, co je jí do toho, jestli je od mého současného dodavatele. Odpověděla mi, že je ze společnosti Lama (v životě jsem to neslyšel), že mají nejlepší ceny a že i tedym udělají tu slevu. To už mi bylo jasné, že jde jen a jen o to, nalákat lidi na kouzelné slovo SLEVA a uzavřít s nimi nové smlouvy na dodávku elektřiny. Nicméně jsem se tuto (zásadní) informaci za 10 minut, co jsem se s ní mezi dveřmi bavil, nedozvěděl. Stále omílala, že mám nárok na slevu, ale že musím podepsat smlouvu s novým dodavatelem, to už z ní nevypadlo. Tak jsem jí slušně vyhodil. Ale ta si zasloužila i neslušné zacházení.

      Pokud ke mě přijde takovýto zjev s chováním servírky IV. cenové skupiny, tak poletí, jako včera.

      • #2420 Reply

        x
        Host (Guest)

        Přišel pán,

        beze jména,bez názvu společnosti,házel slevou sem a tam a my vlastníme ty trubky. (shrnuto) Že potřebuje vidět roční výpis.ŘÍkám proč?Ale co,řekl jsem si že ukážu.Mám jen na plyn plynový sporák.Tudíž spotřeba nízká.Po shlédnutí ročního výpisu mi opět začal házet slevou AŽ 20procenty.Pak jsem teprv zjistil že s RWE to nemá nic co společného a že je to nějaká firma Lama investment.Jo jo až 20. No jo, jenže já si hned předním nastartoval internet a začal zjišťovat.Při mém nízkém odběru je sleva nulová.A pochopil jsem že ty slevy nesjou vysloveně fixní a pěkně si to musí člověk hlídat.Dále je zapotřebí vypovědět starou smlouvu,to jooo to oni klidně zařídí za vás ale už vám nikdo neřekne že jsou za to poplatky.Pak člověk musí zřídít novou,pak něco že to člověk musí potvrdit po telefonu.A to mě zaskočilo,jak někdo může potvrzovat něco závazně po telefonu.Jinak,našel jste někdo nějaké pobočky? A co servis když stím něco budete mít.To mi řekl že přijedou,ale nedokázal říct odkud a za jak dlouho. 😀 Takže super.Lituju lidi který jsou unich.

        • #2703 Reply

          Zákaznické oddělení Lama energy
          Host (Guest)

          Vážený pane x,

          mrzí mne neprofesionální chování obchodního zástupce, který Vás navštívil, a netolerujeme takové jednání. Obchodní zástupci mají za povinnost představovat se jménem naší společnosti.

          Sleva až 24% oproti RWE je reálná, platí u spotřeby  nad 7,56 MWh – této spotřeby dosahují v podstatě všechny domácnosti, které využívají plyn vyjma vaření také k topení, či k ohřevu vody. Z naší strany se nejedná o žádnou akci, jsme levnější než dominantní dodavatel plynu stabilně od roku 2009. Počátkem tohoto roku Lama energy byla jedinou společností, která zlevnila viz http://www.levnyplyn.cz/casto-kladene-otazky , či http://www.lamaenergy.cz/ceniky.

          Lama energy  bezplatně zařídí papírování spojené s přechodem od stávajícího dodavatele plynu. Je nicméně nutné si dát pozor na podmínky odstoupení od smlouvy původního dodavatele, které mohou obsahovat určité poplatky za předčasné ukončení smlouvy. V případě pochybností se obraťte  na naše zákaznické centrum na tel.: 840 111 310, e-mail: [email protected], kde vám poradí .

          Aneta Balurovová

          Zákaznické oddělení Lama energy a.s.

        • #2702 Reply

          Zákaznické oddělení Lama energy
          Host (Guest)

          Vážení návštěvníci diskuze, 

          v tomto roce Lama energy nabízí plyn až o 24% levnější plyn než RWE, až o 5% levnější elektřinu než ČEZ, obecně vzato tedy Lama energy nabízí ceny výrazně nižší oproti cenám dominantních společností.

          Limitu 7,56 MWh dosahuje většina domácností, které využívají plyn k topení, či ohřevu vody. Výši slevy můžete snadno zjistit v aktuálním ceníku:  http://www.lamaenergy.cz/ceniky.

          Velmi mne mrzí, pokud obchodní zástupci nedodržují svou povinnost představit se jménem naší společnosti a neuvádět mylné informace. Bohužel nemůžeme kontrolovat chování několika set obchodních zástupců, kteří pro Lama energy pracují. Jsme ale rádi, že máme od Vás zpětnou vazbu na jejich jednání – prosím, abyste na adresu zákaznického centra [email protected] poslali jméno obchodníka (číslo obchodníka, resp.identifikační číslo na smlouvě), pokud si jej vybavujete, s dotyčným ukončíme spolupráci.

          Aneta Balurovová

          Zákaznické oddělení Lama energy a.s.

        • #2701 Reply

          Zákaznické oddělení Lama energy
          Host (Guest)

          Vážení návštěvníci diskuze, v tomto roce Lama energy nabízí plyn až o 24% levnější plyn než RWE, až o 5% levnější elektřinu než ČEZ, obecně vzato tedy Lama energy nabízí ceny výrazně nižší oproti cenám dominantních společností.

          Limitu 7,56 MWh dosahuje většina domácností, které využívají plyn k topení, či ohřevu vody. Výši slevy můžete snadno zjistit v aktuálním ceníku:  http://www.lamaenergy.cz/ceniky.

          Velmi mne mrzí, pokud obchodní zástupci nedodržují svou povinnost představit se jménem naší společnosti a neuvádět mylné informace. Bohužel nemůžeme kontrolovat chování několika set obchodních zástupců, kteří pro Lama energy pracují. Jsme ale rádi, že máme od Vás zpětnou vazbu na jejich jednání – prosím, abyste na adresu zákaznického centra [email protected] poslali jméno obchodníka (číslo obchodníka, resp. identifikační číslo na smlouvě), pokud si jej vybavujete, s dotyčným ukončíme spolupráci.

          Aneta Balurovová
          Zákaznické oddělení Lama energy a.s.

        • #2548 Reply

          martin
          Host (Guest)

          Dále je zapotřebí vypovědět starou smlouvu,to jooo to oni klidně zařídí za vás ale už vám nikdo neřekne že jsou za to poplatky.Pak člověk musí zřídít novou,pak něco že to člověk musí potvrdit po telefonu.A to mě zaskočilo,jak někdo může potvrzovat něco závazně po telefonu.Jinak,našel jste někdo nějaké pobočky? A co servis když stím něco budete mít.

          Vazeny clovicku, poplatky a za co? Nemate ani trochu pravdu v tom co zde pisete… zkuste si nekdy nastudovat prislusny zakon… zakon jak jiste vite stoji nad smlouvu… Tak tu laskave nelakujte… jste jako kazdy spravny cech, rozumite vsemu, ale nicemu poradne….

          Je  naprosto beznou praxi, ze se novy obchodnik postara o kompletni administrativu spojenou s prechodem. Pokud znate tvorbu cena a znalosti s obchodovanim a fakturaci plynu (e.energie) pak i vite jakym zpusobem a proc jsou smlouvy vypovidany bez sankcnich poplatku….

          Je samozrejmosti, ze dodavky e.e. nebo plynu od jineho fakturanta vyzaduji novou smlouvu, to snad pochopi i male dite. Telefonicke potvrzeni smlouvy, je ochranou zakaznika. Kde se ho operator pta na urcite otazky, typu zda mu bylo vysvetleno to a to, ze se meni ciste fakturace, zda nebyla smlouva uzavrena pod natlakem jak se choval obchodnik atd…. Neznam verifikacni hovory jednotlivych firem. Ale v obecne rovine si budou podobne…. na co potrebujete pobocky? Zijeme v 21 stoleti. Vse se da u vetsiny firem zaridit elektronicky nebo pres call centra…

          Servis: nadale zustavate u sveho regionalniho provozovatele site…. stara se o vas i nadale. Pokud by doslo ke krachu spolecnosti, ktera se o vas fakturacne stara je provozovatel site povinnech ji zastoupit do doby nez si najdete jineho dodavatele…. Vzhledem k poctu spolecnosti na trhu by to nemel byt problem ani pro vseznalka vaseho typu….

    • #1953 Reply

      Honza
      Host (Guest)

      Pozor, lama negarantuje 8%, ale až 8% a to je velikánský rozdíl, já ho měl doma a obchodník arogantní a že musím atd. Jednání velmi špatné, dávám palec dolů a nemají žádnou pobočku, tedy nedoporučuji, mám jiného, levnějšího a hlavně solidního a tady:-) Honza

      • #3981 Reply

        Emil Kerekeš
        Host (Guest)

        Darien vidí opravdu něco jiného ale hlavně chce přesvědčit ještě pár lidí! (Snad jako zaměstnanec nebo človíček který si tím přivydělává ). Skutečnost je jiná: Po roce. Stejná spotřeba, záloha i doplatek jako u RWE při spotřebě 22 MWh !
        A mimochodem u nás ve dveřích taky říkal že je od ČEZu
        Jenom další, kdo by chtěl urvat kousek žvance !!!

        • #3984 Reply

          Srix
          Host (Guest)

          Doporučil bych Vám, srovnávat srovnatelné. Vemte si ceník RWE z roku 2011 – Květen a pak ceník z prosinec 2011 což je topná sezona 2011/12… Pak se možná chytíte za nos pči porovnání ceny za topnou sezonu 2012/13….

          Eventuelně si spočitejte co by jste zaplatil při cenách a spotřebe za tuto topnou sezonu…

          • #3990 Reply

            Emil Kerekeš
            Host (Guest)

            Nezajímá nás vůbec ceník RWE natož z roku 2011 !
            Přešel jsem před rokem a nikde žádná úspora !
            Při několikaletém klesání cen plynu na burzách by byla ale celkem logická, ne tak v ČR.
            Vy se chytejte za co chcete a počítejte co chcete !
            Nám to spočítala LAMA a „NENÍ“ žádná úspora jak jsem psal výše. Je to popsané srozumitelně a česky. Není úspora 7,6 % ani 20 % co tady sliboval chlapec. Vaši spokojenost nikdo Vám nebere ale nesnažte se taky každému vyvracet jeho špatnou zkušenost. Nevím co za to máte ale věřte že Vám to nezávidím. Asi nebude jednoduché někomu se špatnou zkušeností nakukat opak 🙂 Zkuste to jinde, u nás se nechytáte !

            • #3995 Reply

              Srix
              Host (Guest)

              Podívejte se na vývoj cen na Lipské burze a přestaňte plácat hovadiny o vývoji burzy, evidentně vůbec netušíte o čem je řeč…. napovím Vám: eex

              • #3997 Reply

                Emil Kerekeš
                Host (Guest)

                Zavolejte do studia čt24 že všichni jejich makléři vystupující veřejně lžou. A ať si zvou Vás 🙂 Vy národu vysvětlíte jak je nej Lama a jedině Lama 🙂
                Moje špatná zkušenost je popsaná výše. Žádná slibovaná úspora nebo sleva se nekonala !!! Je to stejné jako u RWE. Rozumíte ? Nebo budete plácat v něčím zájmu jenom co se Vám hodí.
                Jste mimoň ! Kapišto ?

                • #3999 Reply

                  Srix
                  Host (Guest)

                  http://www.eex.com/en/  nemusím nikam volat .to je odkaz na Lipskou burzu.  Vy si často a rád vymýšlíte 🙂 lze to klasifikovat jako nemoc. Tady to máte pro změnu i jazyce kterému snad rozumíte lépe http://www.tzb-info.cz/kalkulator-cen-energii/9737-1-ctvrtleti-2013-na-trhu-s-elektrinou-a-zemnim-plynem-v-cr druhý graf ukazuje jak šla ta cena strašně dolů…

                   S Lamou mi můžete víte co 🙂 nejde o Lamu ani RWE, jde o to že lžete. A tvrdíte nesmysly o kterých víte asi to co ja o vesmírném programu NASA, t.j. že něco  takového existuje.

                  • #4001 Reply

                    Emil Kerekeš
                    Host (Guest)

                    To bylo chytré 🙂
                    „jde o to že lžete. A tvrdíte nesmysly“
                    Ale to vám asi někdo poradil 🙂
                    Dobrá úroveň 🙂 Dnes večer už ale neriskujte a vemte si svůj prášek. Zkuste se vrátit do reálu a raďte tomu kdo vás o to žádá nebo min. o to stojí. Howgh !

            • #3994 Reply

              Srix
              Host (Guest)

              Lama jednotková cena 895,- RWE 1112,- (1060) 🙂 Projděte si mé přispěvky 🙂 opravdu nezastupuji Lamu E., jen tu ukazuji na podobné jako jste Vy, kteří z mně neznámých důvodu lžou umýslně. Anebo neumí, či nechtějí počítat. Ona je to jen matika pro základní školy…
              Nejsem s Lamou ani spokojen či neposkojen, jen říkám, že to co zde prezentujete není pravda. Pokud si vynásobíte spotřebu rozdílem v jednotkové ceně dostanete se k hrubému rozdílu bez DPH, dopočítat DPH a % rozdíl je maličkost pro žáka 7 třídy. POkud toto nezvládnete je každá diskuze marná…

      • #1992 Reply

        Darien
        Host (Guest)

        Od 1. ledna 2011 pro nové a věrné zákazníky zavádí jednotnou cenu, která je vždy o 8 % nižší, než je cena plynu dominantního dodavatele v regionu. Ceny se vztahují na zákazníky od spotřeby 7,6 MWh za rok.

        Takže žádné až.

        • #3982 Reply

          Kerekeš
          Host (Guest)

          Zkušenost po roce. Spotřeba 22MWh. Stejná spotřeba i záloha ale i stejný doplatek jako u RWE !!!

        • #2028 Reply

          Tomáš
          Host (Guest)

           Chtěl bych potvrdit slova Dariena. Jsem klientem již druhý rok a velká spokojenost. Zatím vždy dorželi své slovo !! A při sjednávání smlouvy ? Nátlak ? Blbost. Obchodník, mi vše velmi pečlivě vysvětlil. Vysvětlil mi i to co bylo pro mě dosud španělskou vesnicí, tedy jak je cena dodávek plynu dnes tvořena.

          Ještě jednou jsem s Lamou velmi spokojen!

    • #1901 Reply

      Pepa
      Host (Guest)

      Nic moc , používají praktiky nátlaku a jejich informace neodpovídají realitě. Zákaznická centra nemají, mě nepřesvědčili

      • #1949 Reply

        Kamil
        Host (Guest)

         Jaké informace neodpovídají realitě? Jsou jediní dodavatelé, kteří garantují, že budou vždy 8% levnější než velcí dodavatelé.

        Takže se ti u nich nestane jako u jiných dodavatelů, co příjdou v létě kdy se netopí se super cenou a pak v září kdy zapnu topení příjde oznámění, že zvedli ceny plynu až o 20%… 

        Call centrum by mohlo být rychlejší, ale alespoň ho mají, tak když je nějaký problém je kam se dovolat. 

    • #1878 Reply

      Andrej
      Host (Guest)

       Dobrý den, smlouvu s Lamou jsem podepsal loni na podzim a nemám si na co stěžovat. Obchodník byl slušný, je třeba si dát pozor, abyste měl spotřebu větší než 7,62 MWh za rok, protože až nad tuhle hranici platí sleva 8 procent oproti RWE a jiným velkým dodavatelům. Navíc od Lamy se dá kdykoliv odejít bez sankčního poplatku.

      <span style="font-size:6.5pt;mso-bidi-font-size:11.0pt;
      line-height:115%;font-family:"Tahoma","sans-serif";mso-fareast-font-family:
      "Times New Roman";color:#444444;mso-fareast-language:CS“><o:p></o:p>

      • #3257 Reply

        Martin
        Host (Guest)

         Dobrý den,

        8 procent nabízíme také dokonce i s garancí na 3 roky ! Tak-že je úplně jedno kolik bude mezi tím zdražení. Navíc k tomu nabízíme i ELEKTŘINU ! Tak-že výsledná cena je prostě levnější. Takže já s Lamou absolutně vůbec nesouhlasím. Mám na to svůj názor.

      • #2827 Reply

        Košek
        Host (Guest)

        Košek

    • #1234 Reply

      Jindra
      Host (Guest)

      Zdravím, hledám informace o společnosti LAMA Investments. Mám v bytě celkem velkou spotřebu plynu a jejich ceny vycházejí lépe než u mého současného dodavatele. Zatím jsem moc názorů nenašel… Nicméně bych toho o nich chtěl vědět víc a podle toho se rozhodnout, jestli k nim přestoupit nebo ne. Máte s nimi někdo konkrétní zkušenosti? Předem velké díky za každou informaci!

Viewing 52 reply threads
Odpovědět na: Zkušenosti – LAMA Investments





<a href="" title="" rel="" target=""> <blockquote cite=""> <code> <pre class=""> <em> <strong> <del datetime="" cite=""> <ins datetime="" cite=""> <ul> <ol start=""> <li> <img src="" border="" alt="" height="" width="">