-
AutorPříspěvky
-
-
JendaHost (Guest)Pokud chcete zůstat u Bicornu, tak stačí se obrátit na Bicorn s oznámením změny odběratele, kvůli tomu nemusíte ukončit smlouvu.
Jena
-
HanaHost (Guest)Moc děkuji za odpověď. Jinak, máte nějakou zkušenost se společností BICORN? Jsme u ní zatím necelý rok, tak vycházíme jen z recenzí a ty jsou převážně negativní, i když to, že někdo jeden den uzavřel smlouvu a druhý den ji chtěl zrušit a měl problém, nepovažuji za objektivní sdělení.Jsem toho názoru, že pokud budeme mít všichni jednoho dodavatele, pak monopol vždy cenu vyšponuje. Děkuji.
-
JendaHost (Guest)Já myslím, že to je celkem jedno, je ale potřeba vědět že:
když neúměrně zvednou zálohy, ihned písemně reklamovat
když špatně pošlou vyúčtování, ihned písemně reklamovat
když včas nevrátí přeplatek, ihned reklamovat
když s reklamací ničeho nedosáhnete, tak se obrátit na Energetický regulační úřad
Je potřeba vědět ,jak na tom cenově Bicorn je, občas se podívat na dobrý kalkulátor a porovnat ostatní nabídky, když Vám zvednou cenu a vy s tím nebudete souhlasit, tak odstupte, když Vám nebudou sdělovat změnu obchodních podmínek, budete muset pátrat, jestli nezdražili, tak při nejblližší příležitosti odstupte.Ať se naučí dobrému chování k zákazníkovi.
S tímto se dá vyjít s Bicornem i s ostatními.
Já osobně bych asi od Bicornu utekl, protože obchodoníci, kteří lákají zákazníky najatými obchodními zástupci, nejsou pro mne dostatečně seriozní. Mám pocit, že jim nejde o mne, ale o to, aby ukořistili co největší podíl na trhu. Věřte, že na našem trhu jsou i solidní obchodoníci, ale není jich zase tak mnoho.
Jenda
-
-
-
HanaHost (Guest)Máme 3letou smlouvu s BICORNem. Chceme byt pronajmout na dobu určitou a proto přepsat hodiny na nájemníka, aby platby prováděl přímo nájemník. Máte nějakou zkušenost s BICORNem v tomto směru? Vyjde vstříc nebo musíme odstoupit od smlouvy? Děkuji za odpověď.
-
-
AutorPříspěvky