-
AutorPříspěvky
-
-
TrkovskáHost (Guest)Před rokem jsem uzavřela s ČEC smlouvu a jelikož byla špatně vyplněná tak jí se mnou neuzavřeli ale zálohy si aotomaticky strhávali. Nepochopim jak někdo může bez smlouvy strhnout zálohu. Vůbec jim nedochází že mě sprostě okradli. Celý rok každý měsíc žádám o vrácení peněz a nic se neděje. Jsou to sprotý zloději ale jim je to asi jedno.
Jindřiška
-
FelixHost (Guest)Tak jestli rok zadate a nic se nedeje, tak jste to mozna uz davno mela zkusit jinou cestou, pani Trkovska, to je prvni vec, co mi na tom moc nestimuje. Jestli jste z prahy, nejjednodussi cesta je tam dojit. Jestli nejste – CEC ma pomerne funkcni zakaznickou linku, takze to bych videl jako druhou moznost. A pak tedy, jste si vubec jista, ze tu smlouvu opravdu nemate??Mluvila jste s nimi vubec?Vyrazne mi tohle na CEC nesedi…
-
MarikaHost (Guest)Zdravim, jestli chcete usetrit za plyn od Ceskeho energetickeho centra, podivejte se na srovnání cen plynu do této kalkulačky.
-
-
LucyHost (Guest)Paní Trnovská, zkoušela jste kontaktovat facebook přes ČEC apod.? A ještě další věc, „nepodepsala“ jste smlouvu přes podomního prodejce? V tom by také mohl být problém. Zkuste buď facebook, nebo pobočku, přinejhorším ERÚ, ale myslím si, že to tak daleko nezajde.
-
-
JendaHost (Guest)Nejčastější problémy s ČEC ze zkošeností zákazníků a také mé tchýně:
neodpovídají včas na korespondenci
zvyšují neopodstatněně zálohy
přeplatky vracejí až po silné urgenci
po odstoupení zapomenou zrušit vybírání záloh
jsou vůbec nejdražší i proti dominatntním dodavatelům velmi proděláte
pokud máte sjednanou asistenci , tak po odstoupení Vám zůstane.
Jak se bránit:
mít trpělivost a dojednat si zálohy, které jsou tak o 10 procent nižší, abyste vždy musela při zúčtování doplácet
nemít SIPO nebo inkaso, zvolit raději stálý bankovní příkaz
reklamaci psát vždy pisemně, když ji do 30 dnů nevyřeší, tak se obrátit na ERU
když zdraží nebo změní podmínky, tak můžete odstoupit
Jinak se s nimi dá vyjít, až na tu otřesnou cenu.
Jenda
EnergieJenda.cz
-
JanHost (Guest)Dobrý den.
Musím potvrdit dobré zkušenosti. Jsme u ČECu něco přes rok a zatím vše běží taj jak má. Jediné co jsme řešili byl zpožděně vyplacený přeplatek. Bydlíme naštěstí vcelku blízko od kamenného centra, takže jsme věc řešili osobně. Tam nám vyšli naprosto vstříc, omluvili se, argumentovali nějakým bordelem v systému a přeplatek zanedlouho dorazil.
-
ŠárkaHost (Guest)Opravdu Vám závidím, my jsme u nich cca půl roku, bydlíme v bytě 2plus 1, plynem topíme a vaříme a za období 1.3.2012-31.6.2012 nám přišel nedoplatek ma 7304kč. Za období kdy např. se už téměř netopí….Tuto nehoráznost jsme reklamovali, přišlo vyjádření, že oni nic, to všechno bývalý dodavatel(RWE) prostě v tomoto státě je možné zřejmě všechno, ale nevzdám to, nesbírám peníze na chodníku…
-
JendaHost (Guest)ČEC měl pravdu.
Dřive při přechodu na jiného dodavatele přijel někdo z RWE a odečetl stav plynoměru, později jenom volali a musela jste jim odečíst stav plynoměru a nyní už ani nevolají, prostě buď k datu změny dodavatele oznámíte stav plynoměru nebo RWE nahlásí stav obchodníkovi, který zjistí odhadem.
Asi proto máte nedoplatek, ale o dalším zúčtování se vše srovná.
Je pravda , že ČEC je vůbec nejdražší firmou v ČR, tak spíš budete doplácet.
Jenda EnergieJenda.cz
-
KamilaHost (Guest)Já teda úplně přesně nevím, ale velké zkušenosti mám s nedoplatky u konkurenční PRE a PPas a to byly dardy, nechápala jsem. 7 tisíc je hodně, no zažila jsem ale horší. Nicméně nám byl opravdu ČEC doporučen, takže teď vyčkávám, jak to bude vypadat a doufám ve zkušenosti (v ty dobré) ostatních.
-
-
SunnyHost (Guest)Dobrý den, taky mě na chvíli vyděsily některé diskuze na internetu, protože jsem zákazníkem ČECu už několik měsíců a až teď mě napadlo, že si o nich zjistím něco víc. Lidi si hodně stěžují na nevracení přeplatků, případně na to, že vůbec s ČECem podepsali smlouvu, že se nechali ukecat podomním prodejcem… No, ten druhý bod mi přijde spíš jako chyba těch lidí, vždyť od smlouvy jde do 30 dní odstoupit bez sankcí. Co se týče přeplatků, tam nevím – osobně mě tenhle problém nepotkal. A otřesné ceny rovněž nepozoruju, ono taky záleží na více faktorech, jak vám ta cena nakonec vyjde oproti předchozímu dodavateli. Takže bych se nenechávala těmi diskuzemi zbytečně vykolejit, pokud je u Vás vše OK.
-
-
DejfHost (Guest)Dobrý den. Musím říct, že jsem se s takovými problémy nesetkal. Sice také souhlasím s tím, že inkaso bych nezřizoval, v dnešní době ke svému účtu nikoho nepustím, ale až na drobné nesrovnalosti, které jsem vyřešil vždy velmi rychle se zákaznickou linkou, mě nic špatného nepotkalo. Možná jsem měl štěstí, ale prostě zatím spokojenost. A nevím teda, jak je to s tou cenou přesně, ale porovnával jsem si své vyúčtování s ceníkem PRE za stejné období a rozhodně jsme neprodělali. Dejf
-
rendaHost (Guest)já jsem teda tady na těch stránkách poprvé, ale! 🙂 chci říct, že s čecem jsem už dlouho a spokojená jsem s nima naprosto. právě s tou zmíněnou zákaznickou linkou já jsem tedy neměla naprosto žádný problémy a s nima jsem tam vyřešila problém tak, že jsem ani nemusela jít na pobočku. výhoda teda pro mě ta, že kdyby cokoli, mám to z vinohrad kousek 🙂 ale prima!
-
-
-
KamilaHost (Guest)Dobrý den,
chci se zeptat..účastnila jsem se diskuzí na jiných fórech, ale začalo se mi to tam zdát trochu podezřelé. zároveň ale jsem se trochu vyplašila. Nedávno jsme začali odebírat energie od ČECu, všechno musím říct zatím probíhá bez problému, ale máte s nimi někdo opravdu tak špatné zkušenosti, které by nebyly způsobeny ani malým vaším zaviněním?
Díky moc za odpověď, popř. radu. Ke mně se chovali osobně velice slušně, korespondence taky proběhla jak měla..
-
AutorPříspěvky