Nabídka levnějších energií v období vleklé recese oslovila statisíce zákazníků. Ale CENTROPOL ENERGY nestaví svůj úspěch pouze na nabídce nízkých cen, získává zákazníky také spolehlivým zákaznickým servisem, bezkonkurenčními službami a lákavými benefity. „Například program RODINA nedostal název náhodně. Služby, které můžou získat naši zákazníci, potřebuje čas od času každá domácnost,“ vysvětluje Aleš Graf. Zabouchnuté dveře, rozbité okno, mokrá skvrna na stropě, to jsou jen některé z mnoha nepříjemností, které se mohou stát komukoliv z nás. Asistenční služba přivolá odborníka, který přijede do 90 minut, vyřeší většinu havárií v domácnosti a zabrání tak vzniku dalších škod. 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
Téměř 340 tisíc zákazníků znamená na jedné straně vysoké obraty a dobré ekonomické výsledky, ale na straně druhé mimořádnou zodpovědnost. Právě spolehlivost a stabilita jsou hlavní pilíře, na kterých CENTROPOL ENERGY staví. Že to je strategie správná, ukazuje i nárůst korporátních zákazníků. „Našimi hlavními zákazníky jsou stále domácnosti, ale těší nás, že náš přístup a stabilita k nám přivádějí i významné zákazníky, mezi které patří řada ministerstev, krajů, měst a obcí a rovněž několik velkých soukromých firem,“ vypočítává spokojený majitel Centropolu Aleš Graf.Pro příklad, že se nejedná o marginální úspory, můžeme zmínit například město Brno. To prostřednictvím aukce získalo od CENTROPOL ENERGY elektřinu za cenu, která přinese v průběhu rok a půl trvajícího odběru úsporu ve výši neuvěřitelných 26 milionů korun. Jak snadno ušetřit miliony pochopili i v Jihlavě, Liberci, Pardubicích, Sokolově, Praze 6, Litoměřicích, Písku a v mnoha dalších městech a obcích.
Možnost uspořit se velmi zřetelně dotýká i drobných živnostníků či středně velkých firem. „Málokde dnes můžete ušetřit tak jednoduchým a bezbolestným způsobem. Znám dost podnikatelů i malých živnostníků, kteří vám řeknou, že by je zajímal způsob, jak ušetřit desítky tisíc ročně. Když se dozví, že stačí pouhá změna dodavatele elektřiny a plynu, tak jsou dost překvapení,“ komentuje současnou situaci na trhu Aleš Graf z CENTROPOL ENERGY. Ten věří, že oživení ekonomiky přinese opět vyšší poptávku zejména po elektřině a tedy i postupný růst cen. Podle jeho přesvědčení je teď nejlepší doba si zajistit levnější energii na další roky.S energií volání zdarma
Skupina Centropol se stala také mobilním operátorem a každý zákazník tak má možnost při odběru energie získat k už tak výhodným tarifům ještě volné minuty volání zdarma. Zákazník, který odebírá plyn i elektřinu, získává 50 volných minut navíc. To vše bez závazků, bez paušálu, omezení doby volání a s voláním do všech sítí pouze za 1,50 Kč.