Kromě všech výhod spojených s on-line obsluhou nabízí Skupina ČEZ zákazníkům ze segmentu domácností nejlevnější měsíční poplatek na trhu. U nového eTarifu zaplatí domácnost pouze 12 korun měsíčně výměnou za to, že bude při řešení svých požadavků využívat prostředky elektronické komunikace. Zavedením eTarifu Skupina ČEZ zákazníky zvýhodňuje a nabízí jim možnost ušetřit jak oproti zavedené konkurenci, tak proti alternativním dodavatelům.
„To, co je naprosto běžné u bank, tedy levnější vedení účtu při používání elektronických prostředků při vzájemné komunikaci, nově nabízí v oblasti dodávek energií i Skupina ČEZ. Pokud se zákazník rozhodne využívat elektronickou komunikaci a přejde na nový eTarif, ušetří ročně oproti standardní produktové řadě 432 korun včetně DPH. Oproti dalším hráčům na trhu, včetně alternativních dodavatelů, je úspora ještě větší a může činit až 1075 korun ročně na paušálních poplatcích ,“ uvádí Alan Svoboda, ředitel divize obchod.
V nejčastějším případě, kdy domácnost používá elektřinu pro svícení, provoz běžných domácích spotřebičů a případně i pro vaření, je eTarif zdaleka nejlacinější nabídkou na trhu.
Trend zjednodušení komunikace mezi zákazníkem a firmou je patrný v řadě oblastí. Zatímco bylo před lety běžné chodit zadávat příkazy do banky, nyní už je samozřejmostí správa bankovního účtu formou elektronického bankovnictví.
„Rozhodli jsme se naše zákazníky motivovat k samoobslužnosti a nabídnout jim za to nejlevnější produktovou řadu na trhu. Zároveň chceme zůstat v energetice na čele s nejlepším servisem, za což jsme získali i mezinárodní ocenění. Právě využívání nových trendů a moderních technologií i směrem k zákazníkům nám pomůže nadále udržet vysokou kvalitu našich služeb,“ dodává k tomu Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka ČEZ Prodej pro segment Retail.
Přechod na novou produktovou řadu eTarif, díky níž zákazníci i Skupina ČEZ ušetří na měsíčním paušálu za elektřinu, je velmi jednoduchý. K objednání stačí jen pár kliknutí na www.cez.cz/eTarif, a už od následujícího měsíce bude zákazníkům účtován nižší měsíční poplatek. Podmínkou získání eTarifu je využívání Virtuální obchodní kanceláře, elektronické fakturace a bezhotovostní platby (inkaso, popřípadě SIPO). Pokud tyto služby zákazník dosud nevyužíval, je možné je současně aktivovat v on-line formuláři pro objednání eTarifu.
ČEZ zároveň pro zákazníky vylepšil internetovou aplikaci Virtuální obchodní kancelář, díky které mohou zákazníci pohodlně vyřizovat své požadavky a získávat informace, aniž by museli kamkoli chodit či telefonovat a ztrácet tím čas. Nově nabízí obsluhu i pro klienty odebírající plyn, on-line registraci bez dopisu do vlastních rukou, on-line postup získání zapomenutého hesla či možnost zobrazení platné smlouvy v PDF.
Změny v produktových řadách budou pokračovat v září, kdy dojde z důvodů růstu nákladů po více jak čtyřech letech k úpravě měsíčních poplatků některých produktových řad, a to o 12 Kč v případě řad Comfort a Exclusive U eTarifu, Basicu a Basicu SP ke změně ceny nedojde. Poslední změnou je uzavření Basicu pro nové zákazníky, pro stávající se nic nezmění. Beze změn bude nabízen Basic SP pro držitele průkazů ZTP a ZTP/P.
Další informace na www.cez.cz/eTarif.
Porovnání ročních plateb domácností za elektřinu (Spotřeba 2,2 MWh, D02d, 3×25 A, distribuční území ČEZ.
Zdroj: ERU, ceníky jednotlivých dodavatelů)
Obchodník
|
Produktová řada
|
Stálý plat za rok
|
Celková platba za elektřinu
|
Rozdíl
|
ČEZ
|
eTarif
|
144
|
11 443
|
0
|
RWE
|
Standard
|
576
|
11 503
|
59
|
BEE
|
HOME ČR Garance
|
648
|
11 551
|
108
|
ČEC
|
Standard
|
648
|
11 641
|
197
|
Centropol
|
Optimum
|
576
|
11 730
|
286
|
ČEZ
|
Basic
|
432
|
11 731
|
288
|
RWE
|
Stabil 2012
|
576
|
11 862
|
418
|
ČEZ
|
Comfort
|
576
|
11 875
|
432
|
E.ON
|
ElektřinaKlasik
|
691
|
12 104
|
660
|
Centropol
|
Start
|
1 080
|
12 173
|
730
|
PRE
|
Komfort
|
1 137
|
12 384
|
940
|