Opravdu chcete ušetřit?

(Komerční sdělení) Dodavatelé plynu se na trhu přetahují o zákazníky a využívají k tomu různé prostředky, nabídky a lákadla. Zdá se však, že argumentem pro změnu dodavatele plynu není, na rozdíl od minulosti, již jen samotná cena plynu, ale zákazníci si ve stále větší míře všímají i služeb, bonusů a dalších výhod, které u konkrétního dodavatele získají.


9. 3. 2011

Autor

Celkově jsou na tom nyní patrně nejlépe zákazníci v hlavním městě, kde je dominantním dodavatelem Pražská plynárenská. Proč? Typická pražská domácnost nejenže zaplatí za plyn méně než například obdobná domácnost v jen několik kilometrů vzdáleném Středočeském kraji, kde je tradičním dodavatelem společnost RWE, ale má k dispozici i řadu zajímavých bonusů a výhod, často na trhu zcela výjimečných. Ty pak nabízejí možnost ušetřit v rodinném rozpočtu další tisíce korun

U Pražské plynárenské máte 30% slevu na nový spotřebič.

Jako příklad se nabízí nepříjemnost, která dříve nebo později potká každého, kdo využívá zemní plyn. Jedná se o poruchu plynového spotřebiče, která kromě problémů spojených se zajištěním opravy může dále znamenat až několikatisícové nečekané výdaje. Zákazníci Pražské plynárenské, na rozdíl od zákazníků jiných dodavatelů plynu, se však této nepříjemné události nemusí příliš obávat, protože při prodloužení smlouvy se společností mají opravu zcela zdarma.

Tímto způsobem lze dále pořídit například provozní servis plynového spotřebiče, revizi nebo montáž nového spotřebiče. Uvážíme-li, že pro své zákazníky společnost rovněž zajistí až 30% slevu na nákup nového plynového spotřebiče, může při vhodné kombinaci zmíněných produktů dosáhnout celková úspora až desítek tisíc korun

 

Se Zákaznickou kartou Pražské plynárenské šetříte ještě více

Podobně je tomu i u Zákaznické karty Pražské plynárenské, kterou společnost vydává svým zákazníkům zdarma a jejímž prostřednictvím je možno čerpat slevy u více než devadesáti nejrůznějších poskytovatelů zapojených do tohoto věrnostního programu. Namátkově lze jmenovat např. renomované cestovní kanceláře, které poskytují držitelům karty na své zájezdy až 12% slevu a dovolenou lze tak pořídit i o tisíce korun levněji.

Se Zákaznickou kartou lze dále ušetřit za sport, ubytování, v restauracích, v kinech, divadlech, při nákupech nejrůznějšího zboží a podobně. Navíc, její držitelé mohou pravidelně několikrát ročně soutěžit o exotické zájezdy (nyní např. do Dominikánské republiky) a další zajímavé ceny. Není proto divu, že Zákaznickou kartu Pražské plynárenské v současné době využívá již více než polovina jejích zákazníků.

Pražská plynárenská myslí i na seniory a zdravotně handicapované

S velkým ohlasem se v posledních měsících setkala také nabídka slev, kterou společnost směřuje seniorům a zdravotně handicapovaným občanům (držitelům průkazu ZTP/P). Poskytne jim slevu 65 Kč na MWh, a to na dva roky, za podmínky prodloužení smlouvy na toto období. Za necelé čtyři měsíce od spuštění tohoto produktu, využilo podle obchodního ředitele Ing. Josefa Haise nabídku Pražské plynárenské již 35 000 zákazníků.

Přeplatky vám Pražská plynárenská zhodnotí o 1 % a více

Peníze lze však u Pražské plynárenské nejen ušetřit, ale i vydělat. Každý její zákazník, který přivede nového odběratele odkudkoli z ČR, získá totiž odměnu ve výši 5 % z platby nově získaného zákazníka. Zmíněnou odměnu může navíc čerpat i v případě, kdy si ke společnosti převede svou chatu, chalupu nebo jinou nemovitost. Zcela ojedinělé je pak zhodnocení přeplatků ve vyúčtování spotřeby zemního plynu o více než 1 %.

Pro zákazníky je zároveň pozitivní i ta skutečnost, že společnost je „komunikativní“ a zajišťuje velmi solidní komfort obsluhy. Kromě klasických komunikačních kanálů jako jsou obchodní kanceláře, zákaznický portál nebo call centrum, s ní mohou zákazníci například komunikovat i prostřednictvím SMS zpráv, mobilní obchodní kanceláře nebo si jednoduše vyřídit svůj požadavek na jedné ze 106 pražských poboček České pošty.

Zdá se, že právě kombinace výhodných cen a širokého spektra doplňkových produktů a kvalitních služeb, spolu se zázemím tradiční a silné společnosti, je důvodem, proč v posledních měsících získává Pražská plynárenská tisíce zákazníků po celé republice a rychle tak expanduje mimo svůj tradiční region. Zákazník si může jen přát, aby v nastoleném trendu pokračovala a čas ukáže, jakým způsobem na tyto její aktivity zareagují ostatní dodavatelé plynu

Štítky: , ,

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *