-
AutorPříspěvky
-
-
Klára BednářováHost (Guest)U BIDLI energie jsem zákazníkem cca půl roku. Oproti ostatním recenzím jsme velmi spokojena především s komunikací a informovaností, Každý měsíc mi přijde zpráva ceny energie na další měsíc. Cena plynu je o dost levnější než u konkurence a i dost transparentnější. Za mě můžu jen doporučit.
-
Ilona MHost (Guest)Včera mi volala paní, ze MUSÍM podepsat novou smlouvu. Nedokázala nic vysvětlit, načež jsem zjistila, ze mi převedli starou smlouvu na spotove ceny a ještě se mi snažila vysvětlit, ze teď už to bude výhodné. Pro ne určitě, ale ja budu doplácet desítky tisíc!!!
Okamžitě jsem si sjednala nabídku a přechod k PŘE s lepší cenou a zaslala výpověď na Bidli. Do hodiny mi z Bidli přišel nenápadný e-mail do klientské zóny, takže jsem se chtěla podívat, kolik tedy realne budu doplácet (nikdo ze společnosti mi to nedokázal říct!) a hned u vstupu po mě portál chtěl proklikem odsouhlasit novou smlouvu a zase spotove ceny 😆 to jsou normální energo smejdi!!! Pozor na ne! Už se od nich bojím otevřít jakýkoli e-mail, protože se vás stále snaží stáhnout zpět.
Firma krachuje navíc-
Miroslav VítekHost (Guest)No to jste udělala chybu. V roce 2023 s státně regulovanou maximální cenou jsou spotové tarify nejvýhodnější záležitostí, protože ceny na spotu postupně klesají, jsou už v podstatě na polovině maximální ceny. A když by náhodou spotové ceny měly stoupnout, tak za víc než 6000 Kč/MWh s daní Vám to prodat nemůžou.
-
-
Šárka JanečkováHost (Guest)Mám od Bidli elektřinu v domě, přešla jsem od jiného dodavatele, protože mi můj předchozí dodavatel zvýšil ceny. Dostala jsem ten spotový ceník a dle vývoje cen jsou udělala dobře, ceny mám nižší než u předchozího dodavatele a ještě níž než je těch zastropovaných 6000 Kč jak všude nyní píšou. Takže jsem spokojená, cen jsem se opravdu bála, obzvlášť v našem domku, ale nyní jsem klidnější. Nikdo nemáme peníze na rozdávání, předchozí dodavatel mi dal cenu 11 000,- což jsem si nemohla dovolit, teď jsem na půlce ceny a i níž a to je fajn. Smlouvu mi udělala rychle mladá slečna, která byla milá a vše nám vysvětlila. Nemám s Bidli problém. Nelíbí se mi, že všichni jen nadávají na vysoké ceny, za to ale nemůžou dodavatele, ale špatná rozhodnutí vlády.
-
Jaroslava HoškováHost (Guest)Jak se tady píše, je to opravdu nejhorší dodavatel co jsem kdy měla.. po ukončení nájemní smlouvy v bytě jsem ukončila i odběr-logocky.. trochu problém, protože chtěli komunikovat pouze přes email.. poslala jsem vše co chtěli.. asi na pětkrát.. k ukončení nakonec došlo v dubnu.. dostala jsem fakturu a přeplatek v řádech tisíců, což mi nebylo ani divný, protože jsem v bytě přebývala málo, takže spotřeba minimální….v říjnu téhož roku přišlo vyrozumění, že přeplatek co jsem dostala mám vrátit, protože mi prý omylem vyplatili zálohy za celý rok.. vůbec nevím, co mám dělat.. jsem dva roky po ukončení insolvence, takže se bojím problémů, ale přeplatek jim vrátit nechci.. může mi někdo poradit, co mám udělat??
-
Václav SlavíčekHost (Guest)Nápad prodávat spotové energie se mi zdá dobrý, ale mají v tom hrozný chaos.
Přešel jsem k nim na začátku roku 2022. Nejdřív byl problém v tom, že jsme stejný email uvedl i u smlovy mojí tchyně. Tak proto měl ten přechod asi měsíc zpoždění.
Na jaře byl problém s živelně měnícími se zálohami. Nejdřív z ničeho nic dvojnásobek, pak zase klidně polovina – chyběl v tom jakýkoliv systém nebo návaznost na aktuální trží cenu.. Chápu, že u spotového trhu může být se stanovením výše záloh problém, ale snad by to měli umět nějak sytematicky uchopit.
Další překvapení bylo vyúčtování, v němž byla jediná nicneříkající částka za komocitu. Čekal jsem, že mi to rozepíšou po dnech podle odhadované spotřeby násobené aktuální cenou ten den na trhu. Aspoň někde na webu by ten výpošet mohl být ke stažení. To je přece úplný základ. Na infolince mi řekli, že prý by mi to udělali speciálně na přání, jinak se buď musím spolehnout, že to spočítali správně,
Pak slibovali zákaznický portál a nic se nedělo.
Do konce září jsem chtěl na příští rok přejít na smlouvu na dobu neurčitou a oni prý že si o to mám zažádat a do konce ledna 2023 mi dají vědět, jestli moji žádost přijali, nebo jestli se mi smlouva prolongovala na další rok 🙂 (tedy pokud díky vládnímu nařízení nedopadne vše ještě jinak).
A teď zprovoznili ten zákaznický portál, žádné výpočty tam nejsou a navíc jsem tam zase smíchaný se svou tchyní, moje a její odběrná místa pěkně dohromady 🙂
Tak už mě to nebaví a přecházím jinam, i když by spotový trh v kombinaci se zastropovanými cenami by byl příští rok zajímavý. Ale to by to museli dělat profesionálně.
-
HedvikaHost (Guest)Při prodeji nemovitosti na odběrném místě byla ukončena smlouva s doložením předávacího protokolu s konečným stavy podepsaným novým majitelem nemovitosti. Mělo dojít k vyúčtování jen necelých 100 kWh. Navíc byl jimi oznámen den,ke kterému bude smlouva ukončena,což byl podzim loňského roku. V březnu letošního roku přišla faktura,kde je vyúčtování i za jednotky,které spotřeboval nový majitel domu a místo 100 kWh účtují téměř 15 000 kWh,částka nemá daleko do 100 tis. Kč. Reklamaci zamítli. Zkoušíme to dál.
-
VlastimilHost (Guest)Naprosto neseriózní jednání. Obyčejná lichva. Nalákají lidi na dobré ceny energií realita je však úplně jiná. Původně jsem měl platit 3550 Kč zálohu další měsíc navýšení na 6600 měsíc na to navýšení na 8200. Čísla nákupu a distribuce naprosto odlišné. Za měsíc únor nákup 4.47 Kč za kW/h distribuce za 12.74 Kč. Raději zaplatit odstoupení od smlouvy než se nechat takto okrádat
-
VladimírHost (Guest)Nejhorší dodavatel, jakého jsem za dlouhý životr poznal. Zálohy mi postupně navýšili až na 10270 Kč/měsíc, což je sedminásobek mých dřívějších záloh. Protože na svých stránkách uváděli, že budou účtovat spotové ceny + rozumnou marži + regulované platby. Dal jsem si tedy práci a pečlivě spočítal, kolik bych měl platit, kdyby dodrželi, co slíbili. Vycházeje z přibližné průměrné spotové ceny za prosinec 250 EUR/MWh jsem došel k hodnotě 2950 Kč/měsíc bez DPH a 3570 Kč/měsíc s 21% DPH, (DPH ovšem bude pravděpodobně odpuštěno nebo přinejmenším sníženo na 5%). Jejich „rozumná marže“ tedy činí ca 180% (pří DPH 21%) nebo pravděpodobněji ca 230% (při DPH 5%). To není lichva, to je lupičství.
Pozoruhodná je i jejich ochota nestydatě lhát, cituji:
„U elektrické energie je průměrná cena za komoditu v měsíci prosinci 8 500 Kč/MWh“. To by implikovalo průměrnou cenu 347 EUR/MWh; při pohledu na data OTE je však jasné, že je to hodnota vycucaná z prstu a velmi nadsazená. Navíc, i jejich nadsazená cena by vedla k účtu ca 4020 Kč/měsíc. A ještě jednou navíc: tyto výpočty vycházejí z prosincových spotových cen a ty v lednu výrazně klesly. -
AnonymHost (Guest)<b>Naprosto nejhorší poskytoval.</b>
K tomuto poskytovateli energií sem se dostal vlastní blbostí a nepozorností, při převodu energií po nákupu nové nemovitosti, kdy jsem řešil dalších xy věcí.
Naprosto nejhorší poskytoval s jakým jsem musel něco řešit.
– nulová ochota něco řešit
– neodpovídají na emaily nebo až po několikáté urgenci
– zvýšení záloh na 2x protože, se tak „vyvíjí trh“ ačkoliv sem jim asi 3x řikal, že by je neobyvatelný (rekonstrukce), tak chtěli nějaké potvrzení, ačkoliv tuto informaci měli již od celého začátku procesu.– na zákaznické lince vám každý operátor, řekne na stejný dotaz rozdílnou odpověď
Pokud někdo uvažuje jít k <b>Bidli energie</b> tak mu výrazně doporučuji poohlédnout se jinde
-
PetrHost (Guest)zkoušel jste někdo odejít před vypršením smlouvy? Sice tam mají sankce, ale co když sankce neuhradím a odvolám se na nekalé praktiky. Zatím jsem si vyžádal mimořádné vyúčtování, abych viděl, kolik mi vlastně účtujou, ale už jim to trvá přes měsíc!!!
-
Ilona Artaria MáslováHost (Guest)Naprosté fiasko v komunikaci. Telefonistky mi říkají, že nic nemohou a přepojit na daného člověka mají zakázáno. Tedy dopisuji, jejich reakce se vyhýbají mojí věci, jako by byli slepí, hluší – mají strach jednat se zákazníkem. Zákazníka staví do bezmoci. Když píšu řediteli o pomoc, dopis do vlastních rukou nevyzvedne, stál mě 90 Kč. Omluvu nedostanu. Jejich styl: zadržet každého klienta, který chce odejít, jakkoli. Manipulace a arogance moci.
-
PetrHost (Guest)Přecházel jsem k BIDLI na doporučení od Skautské energie. Problémy již při vyplňování smluv – technické, kdy nejde zadat nemovitost s evidentním číslem. Najít řešení po telefonu – nemožné, nelze se dovolat. Potvrzení o přečtení mailu nebo odpověď jedině po urgencích. Dodávky zahájily 7. 12, což jsem se emailem dozvěděl až dva dny po. Dal jsem výpověď dle zákona, poslal poštou, kterou převzali dle doručenky až po půl druhém týdnu. Potvrzení o akceptaci výpovědí jsem musel uhánět. I přesto mi poslali nový rozpis splatných záloh po termínu ukončení smluv. A včera již po ukončení smlouvy mi poslali upomínku na na nemožnost inkasa záloh z mého účtu. Jedním slovem velká tragédie.
-
JindřichHost (Guest)Původně jsem měl plyn od Kolibříka, tam jsem platil cca 1800Kč měsíčně, Po jeho krachu jsem přešel k Bidli na spot tarif, 9.12.2021 chtěli zálohu 5020Kč a 29.12.2021 už 8020Kč. Psal jsem jim a odpověď byla:
„dovolte abychom Vás informovali, že u odběrných míst bylo nezbytné udělat nový propočet výše zálohových plateb, a to z důvodu reálného průměru ceny komodity na energetické burze. Průměrná cena byla propočtena za prosinec 2021.
U elektrické energie je průměrná cena za komoditu v měsíci prosinci 8 500 Kč/MWh a u zemního plynu je cena 3 800 Kč /MWh.
Věříme, že po uklidnění situace na energetické burze budeme moci přistoupit ke snížení zálohových plateb.“
-
OndřejHost (Guest)U Bidli energie jsem kratce a uz se chystam odejit. Duvodem je naprosto neprofesionalni a neseriozni jednani ze strany Bidli. Na emaily neodpovidaji, na zakaznickou linku se nejde dovolat. Behem jednoho mesice doslo k zasadni zmene vyse zaloh, cen a vseobecnych obchodnich podminek … informovali nas jen o tech zalohach (jiste, chteji penize…a i to bylo 10 dnu pred splatnosti zaloh) o zbytku…ticho po pesine, prestoze jejich vlastni obchodni podminky vyzaduji informovani o zmene smluvnich podminek emailem. Kdyz se mi konecne podarilo se s Bidli spojit (nechtejte vedet, kolik to stalo casu a energie) tak mi pani s prakticky nulovou znalosti obcodnich podminek Bidli drze tvrdila, ze zmeny jsou prece nekde na jejich webu, takze o nich vlastne vime…pani asi nema na praci nic lepsiho nez dvakrat denne kontrolovat web sveho dodavatele kvuli pripadnym zmenam.
Pripojuji se tedy k nazoru ze starsich prispevku…zatim nejhorsi dodavatel se kterym jsem mel kdy co do cineni.-
Jan LatalHost (Guest)Dobry den,
prosim mam stejnou ukusenost. Jde smlouva vypovedet bez sankci? Mohl bych vam pripadne zavolat a zeptat se na postup? Me dali zalohy misto 4tisic 25tisic mesicne, ackoli predtim me ubezpecili ze to snizi. Diky moc.muj telefon je 776844441
-
-
MiliHost (Guest)Nejsem spokojen, zálohy zvedli od 11.2021. . o 150%.Dopis přišel až na konci měsíce a ještě mě uhaneji ze to nemám uhrazené s novou částkou . Už jsem měla zálohu dávno zaplacenou. Telefon obsazeny. Půjdu jinam . Hrozné jednání. A už 2roky řeším změnu adresy a mají tam pořad starou . 4x ujištění , ze už to bude v pořádku. Zatím nejhorší dodavatel.
-
Vladimír DaněkHost (Guest)Doteď bez problémů, cenu v prvním roce dodrželi. Přišel mi však nový rozpis záloh / dnes 9.11.2021 /, kde je navýšení cca 100%. Sice tam popisují, že, ceny stoupají, ale není to klasický “ Zdražovací dopis „. Navíc mám smlouvu platnou na dva roky / do 12.9.2022 /, kde je v přiloženém ceníku cena produktu “ Výprodej „, se zněním “ prvních 12 měsíců zvýhodněná cena xxx a od 13-tého měsíce cena yyy za MWh bez DPH. Myslím si totiž, že díky smlouvě na dobu určitou a ceníku, kde je cena specifikovaná, nemá společnost Bidli právo mi cenu zvedat. Tak uvidím, ale určitě to tak nechci nechat.
-
AutorPříspěvky