Dobrý den, moje maminka má smlouvu s firmou od konce května 2009, smlouva je uzavřena na dva roky, poté se vždy automaticky obnovuje na další dva roky. V listopadu 2014 chtěla přejít jinam a nové firmě dala plnou moc na vyřízení přechodu. Bohužel nová firma místo ukončení ke konci května 2015 napsala ukončení už k 1.4.2015. Z důvodu data to původní firma zamítla, ale vyrozumění o zamítnutí poslali až po 4 měsících, aby měli jistotu, že člověk už znovu zažádat o ukončení nestihne. Mě tedy zajímá, zda není nějaká zákonná doba, kterou má firma na vyřízení žádostí-4 měsíce mi přijdou už opravdu dlouho. Případně, zda není nějaký jiný způsob, jak moci smlouvu ukončit, aniž by člověk musel platit penále 6000? Podáno bylo včas, jen s chybně uvedeným datem. Děkuji za info.
Autor
Příspěvky
Aktuálně je na stránce zobrazeno 0 vláken odpovědí
Limitované nabídky
Získejte limitovanou nabídku od dodavatelů na tento týden.
Flexibilní nabídka se 100% garancí
NABÍDKA NA MÍRU
Zanechte nám kontakt.
Pokud si z nabídek nevyberete, budeme ceny hlídat
za Vás a ozveme se Vám ve vhodný čas pro změnu.
Konzultace vyúčtování za energie
Posviťte si na své dodavatele!
Nezávislá konzultace vyúčtování za energie
Garantujeme úsporu nejméně 1000 Kč/rok
za elektřinu a plyn i na nejmenších odběrech!
Garantujeme úsporu nejméně 1000 Kč/rok
za elektřinu a plyn
AKČNÍ NABÍDKA - NENECHTE SI UJÍT
Garantujeme úsporu nejméně 1000 Kč/rok
za elektřinu a plyn i na nejmenších odběrech!
Do konce zbývá:
13:13:19
Nastavení cookies: k čemu Vám poslouží?
Správné fungování našich stránek zajišťují nutné cookies. Abychom mohli stránky vylepšit a Vy se na nich lépe orientovali, potřebujeme statistické cookies. Díky marketingovým cookies připravíme reklamu přímo pro Vás. Svůj souhlas udělujete společnosti Srovnejto.cz a.s. a můžete ho kdykoliv odvolat.
Vlastní nastavení
Nutné
Vždy aktivní
Nutné cookies potřebujeme ke správnému fungování stránek na počítači a mobilu, bezpečnosti nebo funkčním formulářům. Z tohoto důvodu je nemůžeme vypnout.
Statistické
Statistické cookies nám pomáhají zjistit, odkud k nám lidé přicházejí a jak se na stránkách chovají. Díky tomu vylepšujeme naše stránky, abyste se na nich i Vy lépe orientovali. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Marketingové
Díky marketingovým cookies Vám můžeme ukázat nabídky, které jste si už prohlíželi, i mimo naše stránky. Pokud tyto cookies nepřijmete, reklam bude pořád stejně, ale na věci, které Vás nezajímají. Tyto cookies zpracováváme na základě Vašeho souhlasu, který ale můžete kdykoliv odvolat.
Použití souborů cookies
Co jsou cookies?
Cookies jsou malé datové soubory, které navštívená webová stránka odešle do Vašeho prohlížeče.
K čemu cookies používáme?
Cookies pomáhají k Vašemu efektivnímu prohlížení webových stránek, jejich rozvoji a zobrazování adekvátních reklamních sdělení.
Cookies zejména slouží k:
Zajištění správné funkčnosti našich webových stránek, aby Vaše činnosti při vyplňování formulářů a v klientské sekci byly maximálně přívětivé.
Zajištění bezpečného přihlášení, Vašemu ověřování, prevenci podvodného přihlašování a ochraně Vašich dat před neautorizovaným přístupem.
Uložení Vašich přihlašovacích údajů, takže je nemusíte pokaždé znovu zadávat.
Zajištění vzhledu webových stránek vzhledem k Vašim preferencím a požadavkům.
Analýze návštěvnosti, chování, Vašich preferencí a zájmů.
Nabízení reklamy u všech našich partnerů.
Které typy cookies používáme?
Webová stránka srovnejto.cz používá následující typy cookies z hlediska jejich funkce:
Nutné – jedná se o cookies nezbytné pro fungování webových stránek.
Statistické – jedná se o cookies zajišťující informace o tom, odkud přicházíte, jaké vyhledávací zařízení využíváte, dobu návštěvy na webové stránce, způsob využívání webové stránky, případně Vaše chování.
Marketingové – shromažďují informace za účelem přizpůsobení nabízené reklamy Vašim zájmům, umožňují propojení se sociální sítí, zobrazování nabídek inzerentů třetích stran, hodnocení efektivity reklamy napříč webovými stránkami, hlášení kroků na webové stránce, výpočet kliknutí na reklamu partnera či inzerenta.