-
AutorPříspěvky
-
-
SrixHost (Guest)Obrať te se na Energetický regulační úřad. Ten Vaši stížnost posoudí.
Energetický regulační úřad
Masarykovo náměstí 5
586 01 Jihlava
Telefon: 564 578 666
Fax: 564 578 640
E-mail: [email protected], [email protected] -
Michaela S.Host (Guest)Dobrý den,
chtěla bych se na vás obrátit s následujícím problémem.
Byla jsem odběratelkou elektrické energie u firmy CENTROPOL na dobu určitou. S CENTROPOLEM jsem uzavřela smlouvu 13. 2. 2011. Rozhodla jsem se přejít k firmě RWE a dne 6. 6. 2013 jsem uzavřela smlouvu novou s RWE. Následně jsem obdržela výzvu k narovnání bezesmluvního vztahu týkajícího se dodávky a distribuce od firmy ČEZ. ČEZ mě sdělil mě, že od 13.1. 2014 není pro mě zajištěna dodávka elektřiny. S tímto problémem jsem se obrátila na nového dodavatele firmu RWE. Firma RWE mě sdělila, že firma CENTROPOL původní smlouvu pozdržela a proto s RWE musím sepsat a uzavřít smlouvu novou. V původní smlouvě prý bylo mé špatné datum narození. S RWE jsem uzavřela smlouvu novou 15. 2. 2014 a zaručili se mě, že mě nebudou sankcionovat. Poté se mi ozvala firma CENTROPOL a sdělila mě, že jsem jejím odběratelem. Kontaktovala jsem firmu RWE, která mě ujistila, že je vše v pořádku a že jsem odběratelem RWE. Poté jsem obdržela od firmy CENTROPOL pokutu za předčasné vypovězení smlouvy, což nechápu nevím si s tím rady. Požadují po mě zaplacení již tento týden.
Osobně si myslím, že první smlouva uzavřená s RWE je formálně platná i přes špatný datum mého narození. Doklad od firmy ČEZ rovněž dokazuje, že jsem smluvní vztah s firmou CENTROPOL řádně ukončila, byla to smlouva na dobu určitou.
S pozdravem
M. S.
-
-
AutorPříspěvky