-
AutorPříspěvky
-
-
PetrHost (Guest)Dobrý den, Energetické centrum dnes rozeslalo do médií tiskovou zprávu, v níž vypočítává, jak roste zájem o jeho asistenční služby:
„Poruchy spotřebičů, havárie, ucpané odpadní potrubí a kanalizace, či odblokování zabouchnutých domovních dveří – to jsou nejčastější důvody, proč zákazníci Českého Energetického Centra volají asistenční linku. Právní a zdravotní asistence – z logiky věci – nejsou žádané s takovou frekvencí, přesto i o ně zájem roste, např. u zdravotní asistence je nejčastěji poptávka po zajištění a úhradě odvozu ze zdravotnického zařízení a o odborné rady po telefonu.“
Máte coby zákazníci Energetického centra zkušenost s asistenčními službami tohoto dodavatele například při technické havárii? Zkusili jste tyto služby využít, případně s jakým výsledkem?
Pokud máte problém s nevrácenými přeplatky, uveďte v komentáři zde ve fóru svoje kontaktní údaje (jméno a příjmení, e-mailovou adresu, eventuálně telefonní číslo a adresu) nebo je spolu s popisem své situace zašlete na e-mailovou adresu [email protected]. Redakce magazínu Ceny energie již jednomu odběrateli s podobnou patálií pomohla, vizte zde:
http://www.cenyenergie.cz/comfort-energy-a-energeticke-centrum-reaguji-na-vase-stiznosti.aspx
Anonymní stížnosti, respektive nepodepsaná kritika na internetu není důvěryhodná a je nepravděpodobné, že povede k úspěšnému řešení.
-
energitákHost (Guest)Jednání obchodních zástupců je poněkud nevybíravé.
Chování dětí kteří si za rodiči jezdí pravidelně pro penízky (vánoce atd..) je taky nevybíravé.
Zvláště pak když mohou jejich rodiče i něco ušetřit oproti standardu.
Hlavně všechno bezmyšlenkovitě rušit, nic si nepřečíst a pořádně rodiče zjebat že sou už staří a že nemají právo se sami rozhodovat. Ti pak ze strachu před vlastními dětmi řeknou cokoliv.
Stydět by ste se měly hlavně všichni ti jež považují rodiče za peněženky, břemeno, problém atd….
Zamyslete se nad sebou DĚTIČKY
-
marsiHost (Guest)České energetické centrum mi dluží přeplatek 10510kč od 19.12.2011. Čtyřikrát jsem to telefonicky urgovala a do dnešního dne nemá ani korunu. Co dál?
-
roamHost (Guest)My řešíme se známou nevrácený přeplatek ve výši okolo 20tis. V průběhu začátku týdne ( ve dnech od 23.7. až 25.7.2012 ) chceme podat insolvenční návrh na dlužníka.
-
JendaHost (Guest)Tak to buďte rádi.
Návod jak postupovat je na EnergieJenda.cz.
Jendoduché,
pošlu upomínku,
když ani po 14 dnech peníze nepošlou, tak odstoupím od smlouvy
když ani po měsíci od upomínky nepošlou peníze, obrátím se s prosbou o pomoc na Energetický regulační úřad.
Zkontrolujte si na mém kalkulátoru, kolik platíte navíc. Nezapomeňte si vyhledat správnou produktvou řadu (určitě nemáte standardní nabídku, ale Pohodu, Standard Plus, Euro Energie). Máte nejdražšího dodavatele v ČR.
Jenda EnergieJenda.cz
-
-
-
-
PetraHost (Guest)Děkuji za dnešní článek o podomním prodeji. Nedávno zvonil na moji maminku obchoďák od Energetického centra. Samozřejmě to na ní vybali, jak popisujete. V podstatě řekl, že je od ČEZ a že je jen nutné podepsat nějaké papíry kvůli změně fakturace – že faktury budou chodit z jiné adresy.
Maminka to podepsala, ale naštěstí nám to včas řekla. Hned jsem zavoalal na info linku a zjišťovala odstoupení od smlouvy. Stáhli jsme si příslušné formuláře, vyplnili a poslali poštou. Věřím, že budou tak solidní, že odstoupení od smlouvy budou opravdu akceptovat, jak jim to ukládá zákoník.
Tt obchoďáci by se měli stydět!
-
AutorPříspěvky