Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 136 až 150 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky

  • Kocour
    Správce

    Doporučené dopisy, zasílat pouze s doručenkou.
    Nebo komunikace datovou schránkou.
    Máte alespoň v ruce doklad o převzetí.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #179731

    ladislavzlamany
    Správce

    25.10 jsem mnel dkstat preolatek na ucet 31.724 kc a porad namam nic na ucte chci podat hromadnou zalobu na general energy zlamany

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #179654

    ladislavzlamany
    Správce

    nám také GE dluží za vyúčtování peníze vystavili nám fakturu s preplatkem 31000 špatnou 25.10 2022 do dneška nemám peníze nebo aucte ti už asi neuvidím také bych se rád připojil k hromadné žalobě nám zvisili elektriku z 2500kc na 7200kc nejsou ani schopni vrátit přeplatek na volání nereagujou ani na meily


    Jitka
    Správce

    Vlastní zkušenost, nejhorší firma, které si neplní povinnosti!!! Kašle na své zákazníky a neposílá vyúčtování. Řeším to za své postarší rodiče a je to peklo. Jen se divím, že taková firma může ještě stále podnikat a okrádat lidi.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #179179

    Soky
    Správce

    možná by hromadná žaloba měla postihnout i tu českou srovnávací, myslím, že žádná aukce neproběhla, že to byl jen podvod na klienty

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #179178

    Soky
    Správce

    jsem na tom podobně, vyúčtování – přeplatek 12000.- nikdy nepřišel, za to mi teď přišla 3. upomínka o nedoplatek 13 000 už s výhrůžkou soudu … kde kdo se chce připojit k hromadné žalobě, ale nikdo tu nenechá mail adresu, abychome s mohli nějak domluvit … já žádnýho ochočenýho právníka nemám, ale někdo snad jo … [email protected]

    odpověď na: denní a noční proud #179148

    Josef Lepš
    Správce

    CHtěl byc prosím vědět cenu denního a nočního proudu u ČEZ,nočního proudu mám celkem 8 hod.


    Marie
    Správce

    Nejhnusnější společnost,plná podrazů a intriků, , přehodil všechny k Elgasu
    Sám si navyšil fixované ceny , bez uzavřených dodatků a všechny
    za tu cenu přeházel k Elgasu, další taková nehorázná společnost.Chtěla bych upozornit co Vás přehodily k Elgasu, nebo se nedoplatíte, katastrofální společnost. Najděte si okamžitě nového dodavatele, dejte výpověď a na nic nečekejte .Důležitý je ustřižek , jestli budete čekat, hrůza,
    napište si na internet stížnosti na Elgas energie, budete se divit, chtějí i zálohy 37 tisíc. nějaká důchodkyně má doplácet 153. tisíc, mě u Elgasu stáli 3 měsíce 64. tisíc a nikdo stěma hyenama nic nedělá Všem Vám přeji at se od nich vyhrabete, je to na nervy. hotová katastrofa


    Matoušková Ivana
    Správce

    Ano Lidová energie je skutečně “ l i d o v á „. Kdyby to nebylo k pláči, tak
    je to dobrý vtip.
    4 roky žádné vyúčtování, doporučené dopisy ignorují. Stejně jako u předchozích příspěvků neopomenou navýšit a poslat zálohy nejlépe o 100% vyšší.
    Divím se, že stále existují. Není moci, která by je zlikvidovala ?

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #178516

    Vrananova Anna
    Správce

    Čekám na vrácení přeplatku, měl být do 30. 9. 2022 a stále nic. Pořád vyřizují jiné lidi. Prý se ozvou.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #178493

    Monika
    Správce

    Dobrý den, asi zdaleka nejsme jediné, i mě mají poslat přeplatek a ačkoli je již po splatnosti, tak peníze na účtu stále nemám a nejedná se o nijak malý přeplatek cca 60000Kč, ale těsně před vyúčtováním mi poslali upomínku o dlužné částce na zálohách ve výši cca 45000Kč, kterou jsem neuhradila, neplatila jsem nesmyslnné zálohy v plné výši) a i přesto mám vysoký přeplatek, ale peníze stále nikde. Komunikace žádná. Vydržím do konce měsíce a když bude potřeba, tak se ráda připojím hromadné žalobě. MP

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #178389

    Jiřina Houšková
    Správce

    Dobrý den, také mám problém se zasláním přeplatku.Vycisleny přeplatek je již po splatnosti,ale nebyl zaslany na účet.Reakce z General Energy žádná.Urcite bych se připojila k hromadné žalobě.Pekny den JH


    David Majer
    Správce

    Jsem absolutně nespokojen. Tváří se mile, ale naslibují vám všechno, jenom aby na vás vydělali. Jejich vedení jsou nabubřelí manipulátoři.


    Jaroslava Hošková
    Správce

    Jak se tady píše, je to opravdu nejhorší dodavatel co jsem kdy měla.. po ukončení nájemní smlouvy v bytě jsem ukončila i odběr-logocky.. trochu problém, protože chtěli komunikovat pouze přes email.. poslala jsem vše co chtěli.. asi na pětkrát.. k ukončení nakonec došlo v dubnu.. dostala jsem fakturu a přeplatek v řádech tisíců, což mi nebylo ani divný, protože jsem v bytě přebývala málo, takže spotřeba minimální….v říjnu téhož roku přišlo vyrozumění, že přeplatek co jsem dostala mám vrátit, protože mi prý omylem vyplatili zálohy za celý rok.. vůbec nevím, co mám dělat.. jsem dva roky po ukončení insolvence, takže se bojím problémů, ale přeplatek jim vrátit nechci.. může mi někdo poradit, co mám udělat??

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #177796

    Ivana
    Správce

    Tak nějak to bylo i u mne. Stav, podle kterého mi počítali vyúčtování, byl o dost vyšší. Reklamovala jsem, reklamaci zamítli.Reklamovala jsem znovu, dokonce reklamaci poslal i můj nový dodavatel, na moji žádost. Teď čekám jak to dopadne

Zobrazuji 15 příspěvků - 136 až 150 (z 6,013 celkem)