Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 151 až 165 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky

  • Zdeněk Polanský
    Keymaster

    E.on je nejlepší dodavatel energií na trhu.Dloholetá kladná zkušenost s tímto dodavatelem a neměnil bych za nic.Max.spokojenost mohu ho všem jen vřele doporučit.

    in reply to: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #177771

    Tomáš
    Keymaster

    Dobrý den, taky mě Česká Srovnávací v roce 2018 nacpala pod General Energy a jejich spotový produkt, no ale podepsal jsem kurýrovi ve dveřích, takže nešlo o protiprávní jednání. Po té co jsem byl převeden pod První Českou Energii mi přišlo konečné vyučtování od GE. Přeplatek měl splatnost 31.9. samozřejmě nic, jak všichni asi víte, dovolat se tam nedá, zpátky nezavolají, ani obraz ani zvuk.

    in reply to: Lama Energy – zkušenosti #177699

    Libuše
    Keymaster

    Mám invalidního syna,kterému se vnutil do bytu člověk od Lamy.Tvrdil,tenkrát,že je od Bohemky,Syn to podepsal,do dneška platil za 1 Wavky a karmu 1450 Kč,dnes mu přišla zaloha na další rok :měsíčně 7750 Kč.Super dodavetel.Co říkáte?

    in reply to: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #177310

    Radmila Vávrová
    Keymaster

    Dobrý den, také jsem měla smlouvu na tři roky, ale prý se na ni fixace ceny nevztahuje. Takže mi od 1.11.2021 zvedly ceny .. emailem mi přišel nový rozpis záloh, když jsem se tam konečně dovolala co to má znamenat, řekli mi, že nové podmínky jsou vidět v portálu, kam jsem se nepřihlásila….no zálohy byl hodně vysoké, nějak jsem to přežila, na jaře čekala déle jak tři měsíce na vyúčtování. Ty tři čekací měsíce jsem pořád platila vysoké zálohy, v červenci vrátili přeplatky. Avšak nyní když mě převedli jinam, mi přeplatky dosud nevrátili…je to již po splatnosti. Jaké máte zkušenosti s vrácením přeplatků?


    Karel Zeman
    Keymaster

    Podvodníci,podat trestní oznámení.

    in reply to: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #177420

    ZDENĚK
    Keymaster

    Dobrý den. Tak jsem se tak nějak bez větších problémů od GE dostal a nepřestoupil k První české energii. Sami mne uvolnili a přišlo vyúčtování na obě má odběrná místa. Nicméně jsem provedl reklamaci vyúčtování, kdy se dle mého soudu firma neřídí platnou úpravou energetického zákona. Také nesouhlasil stav podle kterého počítala GE vyúčtování. Jinak jsem rád, že po doladění vyúčtování budu od těchto šmejdů pryč a nepřešel jsem k těm druhým. Zd.


    Václav Slavíček
    Keymaster

    Nápad prodávat spotové energie se mi zdá dobrý, ale mají v tom hrozný chaos.

    Přešel jsem k nim na začátku roku 2022. Nejdřív byl problém v tom, že jsme stejný email uvedl i u smlovy mojí tchyně. Tak proto měl ten přechod asi měsíc zpoždění.

    Na jaře byl problém s živelně měnícími se zálohami. Nejdřív z ničeho nic dvojnásobek, pak zase klidně polovina – chyběl v tom jakýkoliv systém nebo návaznost na aktuální trží cenu.. Chápu, že u spotového trhu může být se stanovením výše záloh problém, ale snad by to měli umět nějak sytematicky uchopit.

    Další překvapení bylo vyúčtování, v němž byla jediná nicneříkající částka za komocitu. Čekal jsem, že mi to rozepíšou po dnech podle odhadované spotřeby násobené aktuální cenou ten den na trhu. Aspoň někde na webu by ten výpošet mohl být ke stažení. To je přece úplný základ. Na infolince mi řekli, že prý by mi to udělali speciálně na přání, jinak se buď musím spolehnout, že to spočítali správně,

    Pak slibovali zákaznický portál a nic se nedělo.

    Do konce září jsem chtěl na příští rok přejít na smlouvu na dobu neurčitou a oni prý že si o to mám zažádat a do konce ledna 2023 mi dají vědět, jestli moji žádost přijali, nebo jestli se mi smlouva prolongovala na další rok 🙂 (tedy pokud díky vládnímu nařízení nedopadne vše ještě jinak).

    A teď zprovoznili ten zákaznický portál, žádné výpočty tam nejsou a navíc jsem tam zase smíchaný se svou tchyní, moje a její odběrná místa pěkně dohromady 🙂

    Tak už mě to nebaví a přecházím jinam, i když by spotový trh v kombinaci se zastropovanými cenami by byl příští rok zajímavý. Ale to by to museli dělat profesionálně.

    in reply to: zálohy #176698

    Ilona Kosová
    Keymaster

    Dobrý den.Mnd mi zvýšilo zálohy ze 4 tis na 22 tis.Přepočítala sem zálohu z faktury a vychází mi max 15 tis. Podala jsem žádost o snížení dodavatele ale ten na me tvrdě vyžaduje tyto zálohy, nevím co mám dál podnikat, děkuji Kosová

    in reply to: Lama Energy – zkušenosti #176791

    Panajotis Sideras
    Keymaster

    Mám podobné zkušenosti jako ostatní. Nejde se jim dovolat a na emal neodpovídají. V současnosti nám zvýšily zálohy o 500% . Nedodržují smlouvy ani fix. Tohle je již neúnosné. Hledám jiného dodavatele a rychle pryč od nich.

    in reply to: GAS International – máte někdo zkušenosti? #176207

    Robert
    Keymaster

    POZOR – Nedodrží smlouvy, mění si VOP !!! V květnu 2022 jsem si zafixoval cenu elektřiny na 6,7 Kč/kWh. V září mi zaslali nové obchodní podmínky (18 stran A4), ale nikdo mně neupozornil, že hlavní změna je, že mohou změnit cenu i u fixací. Následoval nový ceník s platností od 25.10.2022 s cenou 17,5 Kč/kWh a nový rozpis záloh. Stále jsem žil v tom, že mám fix na 3 roky. Na dotaz, proč mi zvyšují zálohy mi vysvětlili, že vše je správně, nové obchodní podmínky to umožňují a mohu od nich odejít.


    Jindra
    Keymaster

    Dobrý den, klientem GE jsem byl několik let a bez problémů. Poslední smlouvu jsem měl fixovanou na tři roky, končila k 1.3.2022 . V září loňského roku jsem GE oslovil s dotazem, jakou cenu budu mít po ukončení fixace, na což mi nedokázali odpovědět. Přešel jsem tedy k ČEZ, který vše bez problémů vybavil. Fixovanou smlouvu jsme nechali dojet, u CEZu jsem tedy od 1.3.2022. Překvapení ale bylo, když GE poslali vyúčtování, kde od 1.11.2021 účtují už za jiné, vyšší ceny s odkazem na změnu produktu. V říjnu 2021 přišel pouze nějaký oznam o možné změně produktu. Moje otázka tedy je, jestli máte někdo zkušenost s tím, že by GE měnil v průběhu fixované smlouvy její podmínky. Děkuji za odpověď. J.

    in reply to: Gazela Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #176455

    Kubský Vladimír
    Keymaster

    Dobrý den,chtěl jsem se zeptat,zda vykupujete el.energií,jako přebytek z vlastní fotovoltaické elektrárny?Děkuji za odpověď Kubský


    Eva
    Keymaster

    Dobrý den, jak vám to dopadlo?


    Irena Fluksová
    Keymaster

    Máte někdo zkušenost z období podzim 2021, že vám bez vašeho souhlasu ČED změnili tarif na smlouvě? Nám se stalo, že z platného fixního tarifu nás převedli na ceny spotového trhu a trvají na úhradě těchto částek, my trváme na tom, že měli dodržet podepsanou smlouvy a je to začarovaný kruh Pokud jste někdo měl takovou zkušenost a nějak ji vyřešil poraďte..

    in reply to: GAS International – máte někdo zkušenosti? #175317

    Petr
    Keymaster

    Potvrzuji, je to naprostá tragédie, spadli jsme k nim nedobrovolně přechodem od Fosfy s kterou jsme byli velmi spokojeni. Pak se začaly dít věci, jedním slovem bordel a to úplně ve všem. S elektřinou jsme odešli už před rokem, teď využijeme zdražení plynu a odejdeme i s ním. Přestali jsem plynem topit a nechtějí nám snížit zálohy, takže než sponzorovat tyto lichváře, to raději DPI.

Zobrazuji 15 příspěvků - 151 až 165 (z 6,013 celkem)