Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 226 až 240 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky

  • Roman K.
    Správce

    Opravdu šmejdi,zvedli nám zálohy ze 4300 na 8000 tisíc,to už je nehoráznost,přitom tato společnost byla vysoutěžena vakci energií.Šmejdi nalákají na nízké ceny a obratem nekontrovatelně navýší ceny.Stát jen přihíží zlodějině!


    Adriana Slámová
    Správce

    Dobrý den, je tu někdo, kdo by dokázal poradit? Jsem zoufalá. Elektřinu si už roky necháváme dražit v zastoupení firmy, která se nám o to stará a nikdy nebyl nejmenší problém, naopak. Od ledna tohoto roku nám zařídili odběr elektřiny od TGC. Katastrofa. Za necelé 4 měsíce mi přišlo, že mám doplatit 15000,-. Topíme dřevem, vaříme plynem. Absolutně tomu nerozumím. Od období minulého března do ledna jsem doplácela jiné společnosti 200,-. Tahle suma mi přijde nereálná. Volala jsem tam, paní řekla, ať zkontroluju stav na elektroměru a pokud sedí, tak pro mě nemůže nic udělat a mám to zaplatit. Přijde mi to jako šílený rozdíl, nechápu to. Za 9 měsícu u jiné společnosti jsem doplácela dvě stovky a za čtyři měsíce u téhle patnáct tisíc a to posílám ještě o 900,- více na zálohách každý měsíc.


    Pavel K.
    Správce

    Zdravím všechny. No nevím už mi pohárek taky přetekl. Bohužel jsme měli firmu na soutěže dodavatele plynu i elektřiny. (nyní vypovězeno) Již celkem dlouho. A vždy vše v pohodě. Až do začátku tohoto roku. Kdy vylosovali TGC šmejdy. Už 3 měcíce z nich tahám všechny dokumetny. Nemám rozpis plateb. Platbu jsem nastavil co bylo ve smlouvě. Původní smlouva byla 3k za plyn a hned první měsíc obrat a prý nedoplatek ještě přes 2k. A každý měsíc to samé. Nechápu jak takováto firma může vůbec existovat?

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #153466

    Daniela
    Správce

    Pokud jste „vyhráli “ dodavatele jako já přes Českou srovnávací r.2019 ,tak musíte nejdříve dát výpověď České srovnávací a potom ,když budete chtít přejít k jinému dodavateli el. energie, tak to už za vás vyřeší, ale musíte napsat a podepsat, že souhlasíte se sankcí, jinak vás nepustí a nedá se to uhrát ani na zvýšení ceny než slibovali. Také se mi to takto povedlo ,jsem teď u Innogy a celkem to bylo rychlé přepsání jen čekám na vyúčtování, tak jsem zvědavá co přijde.

    odpověď na: Armex Energy katastrofa #155016

    Martina Hájková
    Správce

    Špatná komunikace, stálé zvyšování záloh. Nevýhodná smlouva. a pokud jste nezareagovali na dopis, velká chyba. Stálé zvyšování záloh. Byla jsem u společnosti terra group (celorepubliková aukce) Tato společnost vyjednávala na základě plné moci ceny energií. Bez jakéhokoliv upozornění, aby si zákazníci hlídali smlouvy sami přestal Tera Group komunikovat.. Zálohy jsou nyní podle toho jaké jsou současné ceny za nákup. Přitom smlouva na 2 roky měla platit do 4/2023. Nyní pokud chci odstoupit pokuta je cca 50000kč. Nehorázné zacházení s klienty. Zneužití neznalosti ke svému prospěchu.Bylo mi doporučeno odstoupení, protože zálohy už nyní přesahují zvýšení o 120%. Do konce roku by mohlo být až 220%.Je jistější uzavřít smlouvu na stálou platbu na 2-3 roky. Armex určite nedoporučuji!!!!!

    odpověď na: Armex Energy katastrofa #156039

    Josef Melcr
    Správce

    Nikdo na moje mejly už měsíc nereaguje. Obchodní zástupce dělá mrtvého brouka. Co s tím? 😖

    odpověď na: Armex Energy katastrofa #153570

    Tereza
    Správce

    Pozor, jsou to podvodníci!!!

    odpověď na: Armex Energy katastrofa #153669

    Vladimir Prikryl
    Správce

    Ano,spolecnost Armex Energy v zadnem pripade nedoporucuji.Se zakaznikem nekomunikuji,vypovedi ignoruji.Na doporucene dopisy neodpovidaji.Misto aby resili problem do dusledku s tim, kdo jejich elektrinu spotrebovava a dodavku elektriny okamzite prerusili,obraci se vytrvale na byvaleho zakaznika.Pisu byvaleho zakaznika ,protoze na odstoupeni od smlouvy(vypoved ),tato spolecnost absolutne nereaguje.Co umi? Zasilat upominky a vyhrozovat soudnim rizenim.Postoj toho dodavatele vuci me osobe povazuji za vysoce nemoralni.Jsem duchodce,nevylecitelne nemocny.Na tuto spolecnost jsem se obracel v dobe od 1.11.
    2021 pokazde doporucenymi dopisy,na ktere jsem nikdy zadnou odpoved neobdrzel.Nedoplatek jsem nakonec zaplatil za osobu,ktera elektrinu spotrebovala,a kterou Armex Energy nedokazala prinutit stat se jejich zakaznikem uz od 1.11.2021 Teto osobe bylo umozneno nedodat zavcas vsechny potrebne udaje k nove smlouve apod.Prestoze jsem se obratil na Energeticky urad pro spotrebitele,pomoc neprisla.
    Zakonny zastupce p.V.Prikryla


    Hanka
    Správce

    Obyčejní darebáci. I když od nich chcete odejít, sdělí vám, že není problém, ale až za více než rok. Zloději se vším všude.


    Hedvika
    Správce

    Při prodeji nemovitosti na odběrném místě byla ukončena smlouva s doložením předávacího protokolu s konečným stavy podepsaným novým majitelem nemovitosti. Mělo dojít k vyúčtování jen necelých 100 kWh. Navíc byl jimi oznámen den,ke kterému bude smlouva ukončena,což byl podzim loňského roku. V březnu letošního roku přišla faktura,kde je vyúčtování i za jednotky,které spotřeboval nový majitel domu a místo 100 kWh účtují téměř 15 000 kWh,částka nemá daleko do 100 tis. Kč. Reklamaci zamítli. Zkoušíme to dál.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #154210

    Pavel
    Správce

    Prosím podařilo se někomu odejít? A kolik je to stálo?
    8000 Kč za jedno odběrné místo, nebo ještě něco navíc?

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #154324

    eva
    Správce

    Pro všechny – naděje umírá poslední – podařilo se,, už v klidu od 1.2 máme plyn od jiné společnosti, dokonce GE vrátila přeplatek . V každém jim adresovaném emailu byl dovětek, že pokud nevyhoví, předáváme věc ERÚ a ČOI, bombardovali jsme je týdně dokud výpověď nepotvrdili ….takže pevní nervy


    David
    Správce

    Každý měsíc mi zvyšují cenu za zálohu na plyn, už na tak obrovské zálohy nemám peníze. Nevím, jak od nich odstoupit, nemohu si dovolit platit tak nehorázné částky.


    Lcie
    Správce

    Ahoj, již s touto firmou nemám dobré zkušenosti, protože nedodržují základní občanskou právní předpisy.
    Byli jsme spoustu let u Bohemia Enery, jelikož firma skočila, bylo nám doporučeno TGC Energie, že je to to samé co Bohemka. Zdálo se to být dobré, ale pak přišlo to zdražování. Nejdříve že 2400,- na 3300,- a pak na 7100,- To poslední nás s mámou rozesmálo nejvíc. Bylo to likvidační. Tak jsem volala na linku této firmy, a tam mi nepomohli. Že mám napsat na kontaktní email. Nepřišlo mi vyjádření, ale hned zálohy. 5700,- ( a to píšu, že je to záloha jen za plyn ). Těch 5700,- mělo být podle rozpisu záloh od dubna letošního roku. Na dubnovém SIPO, přes které je to placeno, byla původní záloha 7100,-. To už byla poslední kapka. Začala jsem vše řešit přes ERÚ. Ani to jim nevadí. Poslední jejich komunikace byla, že nevědí kde jsem vzala 5700,- že od nich to není. Arekli blbnutí. Že je to od nového dodavatele. Takže jsem jim napsala , že nový dodavatel je placen převodem z účtu na účet a už vůbec ne 5700,-. A že si preju, aby mi poslali konečně vyúčtování k 3.4.2022. To jsme byli u nach naposledy. A zda si předčasně ukončení budou sáňkování, což podle nového zákona, by neměli. Nedoporučuji nikomu tuhle firmu, neboť jsou arogantní, drzi, nekomunikativni….

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #154868

    Karin
    Správce

    Mě převzali žádost o ukončení s mou akceptací pokuty dne 21.12.2021 a teprve až jsem jim za březen 2022 nezaplatila zálohu, tak se najednou ozvali a ukončili mi smlouvu k 30.4.2022. Takže rada pro všechny, co mají s nimi mají problémy komunikovat. Nezaplaťte zálohu a oni Vám hned zavolají!

Zobrazuji 15 příspěvků - 226 až 240 (z 6,013 celkem)