Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 286 až 300 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky

  • Jaroslava
    Správce

    Dobrý den, také jsme naletěli. Přetáhli nás od Bohemky. Přepojit nás měli 14.2.2022, ale krachem Bohemky nás přepojili 30.11.2021. Protože jsme měli smlouvu sjednanou už od r.2019, zajímalo nás jestli stále platí a za kolik máme kWh? Nikdo s námi nekomunikoval, neměli jsme ani výši záloh, prostě nic. 28.12.2021 po mnoha neúspěšných pokusech se dovolat se konečně ozvali, že mi na email posílají zálohy.A přitom stále tvrdili,že nám naše stávající smlouva platí. Zálohy nám zvedli ze smluvených 3020 na 5600. První splátka byla splatná už 21.12, měli jsme tedy už týden po splatnosti. Na což GE reagovali upomínkou. Byla jsem vzteky bez sebe. Zároveň nás připravili o 15 denní lhůtu odstoupení od smlouvy za nedodržení smlouvy z jejich strany a to bez sankcí. Podařilo se mi tam dovolat. Chtěla jsem aby nám poslali nějaký ceník abysme si mohli spočítat za kolik máme kWh. Paní nám řekla, že to se počítá podle ceny na burze. Jenže my máme smlouvu na Premium ale oni nám to počítají podle Premium Plus. Když jsem řekla, že to budu řešit ERÚ,odpověděla mi paní ,že si můžu stěžovat kde chci. Česká srovnávací se vyjádřila, že teď už to musíme řešit s GE. Hází si to jako horký brambor.
    Chtělo by to hromadnou žalobu!


    David
    Správce

    Dobrý den pane . Máme stejný problém, Kontaktujte mne na [email protected]


    Soňa Poláčková
    Správce

    Dobrý den, několikrát jsem urgovala zasílání faktur od Zelené elektřiny, od r.2019 kdy jsem byla převedena od Stabil Energy k Zelené elektřině. Díky webu Vaše Stížnosti mi konečně faktury zpětně přišly, a hle přeplatky jsem měla!!! Přeplatky mi na účet samo nedorazily. Obratem jsem zažádala o vrácení preplatků a opět je ticho po pěšině. Tento týden jsem dostala dopis od Elgas energy, že jsem byla od 1.1.2022 převedena k nim. To snad nikdy neskončí, co mám dělat, děkuji. Několikrát jsem se snažila přejít k jinému dodavateli, ale protože stávající dodavatel na nic nereaguje, tak to nejde. Jsem už zoufalá.


    Ivana
    Správce

    Dobrý den.
    Na radu ERU jsem zaslala doporučený dopis, ve kterém jsem uvedla termíny, do kdy chci mít vyúčtování zaslané v písemné formě a do kdy chci přeplatek na účtě, jinak zahajim Správní řízení. Po 10 dnech, dopis nepřevzatý, poslala jsem mail se stejným textem. Odepsali, že mi vyúčtování zašlou jakmile bude vystavené. Běžně bývá v listopadu. Najednou se na jejich slavném portále objevilo vyúčtování, ovšem s jiným datem splatnosti. Neakceptuji, jak oni, tak já. A teď to nejzajímavější. Ani po měsíci není dopis převzatý, podána reklamace na poště a čekám, kde je chyba. Pošta? Nebo že by GE? Že by se zrovna tento dopis ztratil?😆


    Monika
    Správce

    Dobrý den tato společnost mi garantovala nejnižší cenu na trhu přes společnost česká srovnávací po dobu tři let ale není tomu tak . Také jsem chtěla odstoupit k Čezu a dokonce se ze začátku dařilo . Pak dlouho nic a nakonec že musím být ještě rok u GE. Nikdo vám nic neřekne vše si musíte hledat sami. Mám již druhou upomínku ale za to nemám roční výpis který měli poslat v prosinci 2021 přesto , že jsem si o něj 2x telefonovala. Nezvedají telefon a neodpoví na e-mail. Ale za to vás upozorní na dlužnou navýšenou částku jinak nic . Jsem naštvaná opravdu.


    Richard Fischer
    Správce

    Dobrý den. Vzhledem k tomu, že Váš právní zástupce je již s problematikou seznámen, mohl bych Vás požádat o jeho kontakt. Rád bych s ním řešil stejnou situaci. Děkuji


    Vladimír
    Správce

    Nejhorší dodavatel, jakého jsem za dlouhý životr poznal. Zálohy mi postupně navýšili až na 10270 Kč/měsíc, což je sedminásobek mých dřívějších záloh. Protože na svých stránkách uváděli, že budou účtovat spotové ceny + rozumnou marži + regulované platby. Dal jsem si tedy práci a pečlivě spočítal, kolik bych měl platit, kdyby dodrželi, co slíbili. Vycházeje z přibližné průměrné spotové ceny za prosinec 250 EUR/MWh jsem došel k hodnotě 2950 Kč/měsíc bez DPH a 3570 Kč/měsíc s 21% DPH, (DPH ovšem bude pravděpodobně odpuštěno nebo přinejmenším sníženo na 5%). Jejich „rozumná marže“ tedy činí ca 180% (pří DPH 21%) nebo pravděpodobněji ca 230% (při DPH 5%). To není lichva, to je lupičství.
    Pozoruhodná je i jejich ochota nestydatě lhát, cituji:
    „U elektrické energie je průměrná cena za komoditu v měsíci prosinci 8 500 Kč/MWh“. To by implikovalo průměrnou cenu 347 EUR/MWh; při pohledu na data OTE je však jasné, že je to hodnota vycucaná z prstu a velmi nadsazená. Navíc, i jejich nadsazená cena by vedla k účtu ca 4020 Kč/měsíc. A ještě jednou navíc: tyto výpočty vycházejí z prosincových spotových cen a ty v lednu výrazně klesly.


    Hana
    Správce

    Mám stejnou zkušenost převedli nás od Stabil Energy dozvěděli jsme se to až po vyžádání vyúčtování.poté byl problém s tarifem, který si změnili sami. Nehorázné zvšování záloh, když jsem si vyžádala vyúčtování tak jsem zjistila že nemám zaúčtované všechny zálohy a tím mi přišel vysoký nedoplatek, telefon nezvedají a na email taky nereagují.


    Miroslav
    Správce

    Nejhorší dodavatel energii a neschopní vyřídit požadavek zákazníka.
    Všechno problém ,od nastavení záloh ,nastevení učtu a td.
    Hodlám odejít jinam.


    Gabriel Pádár
    Správce

    Je to jednoznačně firma, která průběžně obtěžuje odběratele, vymýšlí si nedoplatky , po několika měsíční tahanici, pak bez omluvy sdělí nic nedlužíte. Odběrné místo má nového majitele,který je nově zapsán i do Kat.Nem. 5.11.2021. ,23.112021 dostali od nového majitele ČEZ výpověď Od Listopadu si zvýšily zálohy o 150% a zadávají do SIPO původních 4220 + in novou 10600.. Na zálohách jsem jim poslal 63400 (za rok) a ve vyúčtování tvrdí , že jsem zaplatil jen do února a že jim mám zaplati dolších 51.000,-Odvolalmjsem se a stále tvrdí že evidují nedoplatek a opět si yvýšili požadavek. Nerespektují právo nového majitele.. Podal jsem návrh na proštření na ČOI, přesto po měsíci požadují stále neoprávněně více a tvrdí , že nic nedostali. Mých 63400 je asi na kontě X. Tak jsem na ně poslal na PČR hosp. krim. návrh na trestní oznámení. Pokud máte stejné problémy – přípojte se k oběna proštření.. První pokus jsem jim dokázal na mém zákaznickém portále, kde příjmy mají a po ofocení řekly že nic nemám. Teď už se ani do mého zák. portálu ani nedostanu. Jsou to podvodníci. Nedejte se


    Gabriel Pádár
    Správce

    Jsou to podvodníci. Podejte trestní oznámení i prošetření na ČOI s návrhem na odebrání licence

    odpověď na: Armex Energy katastrofa #150868

    Jiří Horký
    Správce

    Ztotožňuji se s většinou negativních recenzí na Armex energy. V zákonné lhůtě jsem vypověděl smlouvy a světe div se, dělají mrtvého brouka. Na centrále ve Folknářské se nedostanete dál jak do recepce kde vás odkáží na pracoviště pro zákazníky které je dočasně uzavřené (údajně pro nemoc).
    A teď babo raď, nastavení záloh údajně nejde změnit vůbec nevím kde ty částky vzali (hrozí mi dluhová past). Nikdo z Armexu nechce komunikovat.
    Jsem v důchodu nevím kde nato vemu peníze .


    Petr Píza
    Správce

    Dobrý den, kolik stojí ohřátí 1 M3 vody plynovým ondenzacnim kotlem z 20 na 50 stupňů. Díky, Píza.


    Lucie
    Správce

    Dobrý den, také jsme od Plynule dostali výpověď. Myslela jsem, že končí, oni nekončí? Jen se zbavili zákazníků co mají nasmlouvanou dobrou cenu? To je pěkná sviňárna. Navíc nám dluží vyúčtování za rok 2020/2021 a konečné vyúčtování a přeplatky. 🙁 Vůbec nekominukují a vrcholem drzosti je, že když nám napsali, že si od ledna 2022 máme najít nového dodavatele, že si drze ještě posílají na SIPO další žádosti o zálohy. :-((((((


    František Novák
    Správce

    dal jsem písemnou výpověď, žádost o vyúčtování za období 2019 – 2021
    žádná odpověď, telefon nedostupný, nikdo nereaguje na moje výzvy,
    akorát přišlo navýšení záloh o 100% a že od 1.1.2022 patřím pod firmu
    Elgas Energy s.r.o. tak jsem výpověď poslal této firmě 29.01.2022.
    čekám na odpoď telefon nedostupný.

Zobrazuji 15 příspěvků - 286 až 300 (z 6,013 celkem)