Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Karel KolisekSprávceVelice špatné. Nestaraji se o zákazníka. Když je tento donucen situaci, krach dodavatele, postarat se sám, je za to pokutován. Obecně od sprostredkovatelů ruce pryč. Dejte si s hledáním dodavatele chvilku práce a přestaňte živit amatéry.
AnonymSprávce<b>Naprosto nejhorší poskytoval.</b>
K tomuto poskytovateli energií sem se dostal vlastní blbostí a nepozorností, při převodu energií po nákupu nové nemovitosti, kdy jsem řešil dalších xy věcí.
Naprosto nejhorší poskytoval s jakým jsem musel něco řešit.
– nulová ochota něco řešit
– neodpovídají na emaily nebo až po několikáté urgenci
– zvýšení záloh na 2x protože, se tak „vyvíjí trh“ ačkoliv sem jim asi 3x řikal, že by je neobyvatelný (rekonstrukce), tak chtěli nějaké potvrzení, ačkoliv tuto informaci měli již od celého začátku procesu.– na zákaznické lince vám každý operátor, řekne na stejný dotaz rozdílnou odpověď
Pokud někdo uvažuje jít k <b>Bidli energie</b> tak mu výrazně doporučuji poohlédnout se jinde
JirkaSprávceUž je to měsíc, kdy se firma Halimedes zbavila pro ni nevýhodných zákazníků a přitom neukončila činnost. Dostal už někdo konečné vyúčtování a v případě přeplatku peníze na účet?
Josef ChaloupkaSprávceJe povinností vyplývající z Občanského zákona, aby pronajímatel bytu zřídil u každé bytové jednotky kterou pronajímá vlastní elektroměr pro výpočet spotřeby el. energie a tuto podle zjištěné spotřeby vyúčtoval? Děkuji za odpověď.
Libuše HamonovaSprávcePřipojuji se k předešlým příspěvkům.
Za tři roky jsem dostala jediné vyúčtování a to až po urgencích. Přeplatek jsem nemohla z dodavatele „vyrazit“ celé dva roky. Zato nehorázně navýšení záloh bylo okamžité. Pro administrativní chybu jsem se nestihla vyvázat že smlouvy na dodávku el. energie. Zbývá mi jen doufat, že tento podnik co nejdříve zkrachuje.
Libuše HamonovaSprávceDoufám, že tato společnost co nejdříve zkrachuje.
Jaromír NábělekSprávceMám podobné špatné zkušenosti s GE jako ostatní. Zvedli mi nehorázně zálohy za plyn i elektřinu.Jednou mi po dlouhé době odpověděli na mail, s tím že s cenama nemohou nic dělat. Dál nekomunikuji. Smlouvu mám do podzimu 2022.
Pokud má někdo zkušenosti, jak se od nich dostat pryč, ať napíše jak to udělat a zda je nutné řešit i Českou srovnávací, (rovněž šmejdi)
MartinSprávceNedoporučuji, zvýšili zafixované ceny, nekomunikují, na e-mail odpověď za měsíc. Hrozná firma, ruším smlouvu.
ZdeněkSprávceDobrý den.
Mohu jenom chválit a doporučit.
Super jen tak dál a vydržet.
Daniela OndrisováSprávceDoporučuji všem:
s Lidovou Energií s.r.o. se mi podařilo skončit- nedodržení sml-
uvy je též nedodání ročního vyúčtování- t.j je nutné od Smlouvy pro nedodržení jejich podmínek ODSTOUPIT, zároveň nezapomeňte Odebrat Plnou moc České aukc pokud jste s nimi uzavřeli smlouvu / lze kdykoli, jinak Vám bude pořád vybírat nějakého „svého“ dodavatele, taktéž Vypovězte Plnou moc Lidové energii s.r.o.- TO VŠE DOPORUČENÝMI DOPISY-NAPSALA JSEM I STÍŽNOST NA ERÚ S POPISEM UDÁLOStí a poslala všechny papíry nascanované.
Mimochodem poslali mi v lednu 2022 vyúčtování, kdy jsem měla nedoplatek na 2700 Kč- zaplatila jsem. A dnes 15.2.2022 mi přišla opět faktura na tutéž spotřebu i dobu a chtějí nedoplatek 512Kč. Prostě 2 faktury do měsíce. Takže letím se poradit na ERÚ v Ostravě, zároveň budu ihned reklamovat vyúčtování. Upozorňuji- odstoupit ne vypovědět smlouvu. Mohu poradit i telefonem na 604623173, vím, co jsem si zažila
V.MarekSprávceVíte někdo jaké ceny v současné době má General Energy,ať dělám co dělám,zobrazují se mi ceny minulého roku.Zálohy samí zvedli více než dvakrát ale ceny neuvedli a to mám fixaci do prosince 2022.Písemně v ruce. V.M.
V.MarekSprávceAno ,zálohu mi sami zvedli více než dvojnásobně.
IvanaSprávceDnes mi volali z GE kvůli mailum, které jsem posílala. Opravdu chtějí do Odstoupení od smlouvy napsat, že souhlasím se smluvní pokutou. Pry to jinak berou jako odstoupení k datu ukončení ve smlouvě. Přeplatek už mi, naštěstí, přišel, tak teď budu řešit odstoupení od smlouvy. Tak uvidíme. Jak jste na tom vy? Zadařilo se už někomu?
Josef CupánekSprávceVelice špatné zkušenosti.
Poté, co mi zaslali změnu obchodních podmínek, jsem čekal zdražení.
I přes jejich ujištění, že zdražení nechystají mi zdražili elektřinu na více než dvojnásobek i přes zafixovanou cenu energie na tři roky. Samozřejmě mi nezapoměli (v soladu se zákonnou povinností) sdělit, že pokud se mi to nelíbí, můžu táhnout jinam.
Na základě zákona jsem se rozhodl od nich odejít a vyjednal jsem si smlouvu s novým dodavatelem, poslal jim výpověď smlouvy a čekám. A čekám, a čekám, a čekám…. Místo potvrzení výpovědi mi poslali nový rozpis záloh na další období, který byl o 120% vyšší, než dosavadní. Na urgence nereagují, na telefonní lince vás nechají 25 minut poslouchat hudbu, než se někdo obtěžuje vzít telefon. Výpověď jsem posílal emailem a pro jistotu i datovou schránkou. Po měsíci! se mi ozvali, že se mojí vypovědí začnou zabývat a až ji vyřídí, dají mi vědět. Týdny dál plynou a ti ŠMEJDI se mi stale neozývají. Podotýkám, že smlouva s novým dodavatelem nemýže vejít v platnost, dokud stavající dodavatel nezašle „akceptační dopis“, jako potvrzení výpovědi.
Celé se to s těmi šmejdy táhne už DVA měsíce!
Nemohu se dočkat, až celou tuhle komedii budu mít za sebou.
Ivan KrebsSprávceDobrý, podepsal jsem s Centropolem smlouvu o poskytování služeb(telefonicky) Chci tuto smlouvu vypovědět. Kde najdu příslušný formulář. Ještě podotýkám, že energie mě dodává stále ještě původní dodavatel. Chci pouze jasnou odpověď!
-
AutorPříspěvky