Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 406 až 420 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky

  • Petr Š.
    Správce

    Prostě šmejdi a podvodníci. Fixní smlouva uzavřena na 3 roky do 12/2023, přesto před vánoci 2021 zaslali nový ceník s platností od ledna 2022. Při konfrontaci na call centru se mi dokonce pochlubili, že jejich právní oddělení našlo ve vlastních VOP skulinku, podle níž tu smlouvu oni sami dodržet nemusí. V současnosti od nich řeším rychlý odchod a pevně doufám že budou následovat BE a další podobné fiškulíny…


    Soňa
    Správce

    Mezi svátky mi přišlo nehorázné navýšení záloh, chtěla jsem vysvětlení na základě čeho to vypočítali, kdy mi neposílají faktury. Nereagují. Poraďte mi prosím, jak se vyvázat, děkuji – žádnou smlouvu jsem s nimi neuzavřela, převedli si mě od Stabil energy. Děkuji!


    Gabriela
    Správce

    Mám bohužel stejnou zkušenost jako předchozí. Společnost General Energy mě vůbec neinformovala o navýšení ceny. K 1.11.2021 mi pouze oznámila, že mi trojnásobě navyšuje zálohy! Přes moje opakované výzvy k vysvětlení tohoto navýšení absolutně žádáná komunikace z jejich strany. Na infolinku nebylo možné se dovolat, na písemné výzvy žádná odezva. Až když jsem uhradila zálohu v původní výši najednou mi přišla, po měsíci a půl mlčení, odpověď, že mám informaci o navýšení ceny hledat na jakémsi jejich portále, kde jsem se ale také nedozvěděla důvod trojnásobného navýšení záloh.
    Vidím, že nejsem zdaleka jediná, kdo má tuhle zkušenost. Je to naprosto cílený a účelový podraz ze strany společnosti General Energy, kdy jsme nebyli prokazatelně informováni o navýšení ceny a poučeni o našem právu o odstoupení od smlouvy a neměli tak možnost odstoupit od smlouvy v zákonné lhůtě jak nám umožňoval § 11a odst. 5 Energetického zákona ve znění do 31.12.2021. Společnost General Energy si jakési změny potichoučku zveřejnila na svých stránkách a cílenou nekomunikací se svými klienty je marným uplynutím lhůty připravila o možnost bezsankčně odstoupit od smlouvy. Samozřejmě musím podotknout, že na „nevímkolikáté“ stránce miniaturních všeobecných obchodních podmínek, které při podpisu smlouvy samozřejmě nikdo nečte, protože vedle vás přešlapuje kurýr, který čeká na podpis, je uvedeno, že klient je povinen pravidelně kontrolovat zákaznický portál dodavatele.
    Za mě je to naprosto nekorektní, neseriózní jednání a nekalá praktika ze strany společnosti General Energy!!!


    Petra
    Správce

    Mě loni navýšily zálohy taky, já jim napsala nesouhlas z výší záloh a taky hned začala jednat s jiným dodavatelem, přešli jsme pod čez, ten přestup s vše vyjednal za nás. Sankce nám zatím žádná nedošla, jelikož nevím jestli tomu tak je, že když dojde k jednostrannému navýšení záloh a vy s tím nesouhlasíte máte právo na odstoupení od smlouvy, už došlo i vyúčtování kde máme přeplatek, ale to bude asi oříšek to od nich dostat, jsem zvědavá jak to dopadne.


    Petra
    Správce

    Tak snad nezkrachovali, mají nám pracet přeplatek, mě se dneska podařilo po několika hodinách a asi deseti telefonátech tam dovolat, prý mám být trpělivá, že byly svátky, já mám být trpělivá a oni mi nechtěli snížit ani zálohy, které zvedli o 150 procent, to je sranda.


    Regina
    Správce

    Nejsem vůbec spokojena. Ted mi přišel rozpis úhrad na rok 2022. Zvedli mi je o 90%. Chtěla jsem se informovat ,protože už po 17 měsících nemám ani vyúčtování,ale není možné se dovolat. Vyzváno mi to víc jak hodinu a pořád nic. Nedoporučuji


    Jirka
    Správce

    Co je na tom k nepochopení? Prostě další firma končí, protože nemá dostatečně předkoupeno za nižší ceny a nemůže na dodávaný plyn doplácet. Nakonec to stejně dopadne tak, že i ti největší jako Innogy. PRE atd. budou nuceni dodávat energie za burzovní ceny – každý den jiné (vyšší), protože dlouhodobě to nemůže financovat ze svého vůbec nikdo.


    Irena
    Správce

    Dalo mi práci se od nich dostat. Nedodrželi lhůty. Nereagovali na urgence. Čekám na vyučování a možná budu psát stížnost na ERU.

    odpověď na: GAS International – máte někdo zkušenosti? #149914

    Mirek
    Správce

    Neseriózní firma. Musím souhlasit s předcházejícím hodnocením. Firma při snaze o odstoupení pro zvýšení ceny nekomunikuje, na doporučený dopis neodpovídá, akceptace k ukončení smlouvy neposílá, na maily reaguje nejdříve za 14 dní, telefonicky je obtížné se spojit, linka je placená. Obtížné odstoupení od nich. Ceny vysoké, ale hlavně ta nekomunikace.
    Tuto firmu rozhodně nebrat a rychle od nich pryč.


    Eva
    Správce

    ….po více než 6 ti týdnech a nesčetných urgencích přišel email, že již nemáme výpověď urgovat, že ji zpracovávají…výsměch? Jen na okraj, společnost Český energetický dodavatel zkrachovala, je to společnost, která má stejnou dozorčí radu jen v jiném pořadí jmen jako General energy…že by taky?


    Petr Matyas
    Správce

    Naprosto bezduvodne zvysuje zalohy i kdyz aktualni zalohy jsou dostatecne a informuje v nejzazsim moznem terminu.


    Iva Bálintová
    Správce

    Do příštího roku přeji šmejdské General Energy ještě větší ztrátu a konečný úpadek!!!!!


    Ondřej
    Správce

    U Bidli energie jsem kratce a uz se chystam odejit. Duvodem je naprosto neprofesionalni a neseriozni jednani ze strany Bidli. Na emaily neodpovidaji, na zakaznickou linku se nejde dovolat. Behem jednoho mesice doslo k zasadni zmene vyse zaloh, cen a vseobecnych obchodnich podminek … informovali nas jen o tech zalohach (jiste, chteji penize…a i to bylo 10 dnu pred splatnosti zaloh) o zbytku…ticho po pesine, prestoze jejich vlastni obchodni podminky vyzaduji informovani o zmene smluvnich podminek emailem. Kdyz se mi konecne podarilo se s Bidli spojit (nechtejte vedet, kolik to stalo casu a energie) tak mi pani s prakticky nulovou znalosti obcodnich podminek Bidli drze tvrdila, ze zmeny jsou prece nekde na jejich webu, takze o nich vlastne vime…pani asi nema na praci nic lepsiho nez dvakrat denne kontrolovat web sveho dodavatele kvuli pripadnym zmenam.
    Pripojuji se tedy k nazoru ze starsich prispevku…zatim nejhorsi dodavatel se kterym jsem mel kdy co do cineni.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #149756

    Radja
    Správce

    Hezký den,jsem na tom úplně stejně.Z 3 300 Kč mi zvedli zálohu na 13 300Kč.Podstoupila jsem všechny kroky: žádost o odstoupení, přezkoumání záloh, výpověď, psala jsem pro radu na všechny úřady…Na e maily ani tel.nereagují, kromě zprávy , že výpověď neakceptují.Za to , když jsem zaplatila nižší zálohu volali každý den…

    odpověď na: slevy na držitele ZTP/P #149804

    jukl zdeněk
    Správce

    jsem zákazník ČEZ a držitel průkazky ZTP-P poskytujete slevu na odběr el. energie děkuji¨

Zobrazuji 15 příspěvků - 406 až 420 (z 6,013 celkem)