Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 436 až 450 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #149659

    Eva
    Správce

    Dobrý den, nepotěším vás asi nikoho, kauza výpověď se nám táhne od 16.11., kdy jsme poslali výpověď DOHODOU, 2x nám odepsali, že výpověď je možné učinit pouze k výročí smlouvy….předáno na ERÚ k rozhodnutí, budu informovat

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #149657

    Milan
    Správce

    Bezdůvodně mi navýšil zálohy asi 2.5x, že májí nový ceník mě neinformoval, jen požadují placení vyšších záloh. Při telefonickém rozhovoru jsem se pouze dozvěděl, že to musím platit a výpověď bez sankce nemohu podat. Další pokusy o kontaktování už byly marné, na email neodpovídají, telefon neberou. Navíc uzavření smlouvy bylo z jejich strany hodně záludné, když za pomoci ČESKÉ SRIVNÁVACÍ jsem byl přesvědčen, že zůstanu u původního dodavatele, ale že oni to nakupují ve velkém, tak budu mít elektřinu ještě levnější. Opak byl pravdou, měsíčně se mi zvedla platba asi o 1000,- KČ a to jim je ještě málo a nyní mi byly zvednuty zálohy o dalších 5000,-KČ. Rozhodně je potřeba se těmto podvodníkům zdaleka vyhnout.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #149584

    Radka
    Správce

    Jsou to podvodníci rodiče teď řeší co mají dělat je to neuvěřitelné co dokážou nebudu tu psát a rozepisovat co tu píše většina lidí protože to je úplně stejný případ s pozdravem

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #149583

    Radka
    Správce

    Nemám slov !!!!!


    Holcova
    Správce

    I já mám tyto zkušenosti z lama energie je najednou čed. Dovolat se nelze a na mail neodpovídají.

    odpověď na: Zkušenosti s SPP CZ #149516

    petr
    Správce

    stejné zkušenosti, mé 82leté mamce řekl, zmocněnec Active sales s.r.o pro SPP že vymění plynové hodiny, a smlouva na dodávku energií přišla, kdy se již nedalo od smlouvy odstoupit, tak platíme sankce za půl roku, což pro důchodkyni je skoro celý důchod – podvodníci, lháři a ŠMEJDI to jsou..

    odpověď na: připojení vody #149481

    Dalibor H.
    Správce

    Záleží na tom, jak bude definován odběr a co jste za odběratele. Vynechávám případ, pokud by jste byl podnikatelský subjekt v případě podnikatelského objektu, tam je to složitější, ale podobné jako pro popis k RD. Takže :
    1. Bytový odběr – běžné připojení na rozvody budovy u bytového domu, činžovního, panelového.
    Obvykle bývá zastaven přívod vody po předchozím odběrateli – pak postačí vstoupit v kontakt se správcem domu ( bytové družstvo, SVJ, či společnost, nebo obecní bytový podnik). Tam si vás zavedou jako držitele bytu, doložíte právní titul (smlouvu, kupní nebo nájemní) a po kontrole vypořádání předchozího vám dají podklady k odběru, eventuálně vymění vodoměr (doporučuji) a tím je to vyřízeno, platíte zálohy a dělá se roční vyúčtování. Praktivky nejjedodušší způsob. Ceny místního dodavatele viz vodárenská společnost nebo obec. FO platí DPH v ceně vody. Vhodné si vést vlastní odpočty – měsíční nebo čtvrtletí, kvůli kontrole. Vodoměr je pak využit pro rozpočítávání vlatního odběru za celý dům podle poměru naměřeného. Někde (postaru – ale nemělo by to být) je rozpočítáváno podle bydlících osob.
    2. Rodinný dům
    a) v případě koupě či nájmu prakticky obdobné jako 1. případ. Zcela jistě se vyplatí výměna vodoměru, dojde i ke kontrole dodavatelem, a tím jsou splněny podmínky odběru i dodávky, pokud by byla technická závada či potřeba něco řešit, vodárna to obvykle udělá (někdy za úplatu). U objektu je nutné nemít propojené rozvody s jiným vodním zdrojem (studnou) ! Vždy je nutné mít kvůli kontaminaci plovákový systém uzávěru (jako na splachovači) – např. u zalévání, rezervoáru a podobně.
    b) v případě nové výstaby je nutné see vypořádat s podmínkami stavebního povolení a kolaudací stavby, k přípojce se musí dostavit zástupce vodáren ke kolaudaci, odběr a zkouška vody s rozborem, proplach. Zavedení nového odběratele je podobné, obvykle stavební povolení, katastr a číslo parcely, zákres, nyní si vodárny i samy pořídí přes GPS technikem, vhodné foto, vodoměr a spuštění vody instalatér (vědí co a jak), nebo z vodárny po kontrole. Ceníky obvykle sdělí na obchodním.
    Pro platby se doporučuje inkaso nebo SIPO. Pak postačí účet nebo spojovací číslo, a vyřídit v bance nebo internetovým bankovnictvím.
    Podnikatelské objekty jsou složitější, vztahují se na ně předpisy a vodní zákon, vždy je dobré konzultovat se stavebním technikem pro vh. stavby, ví jak to udělat nejlíp.

    U záležitosti je také řešeno odkanalizování, pokud platíte stočné, je to v pohodě a platíte současně, pokud ale máte jinou likvidaci, je to „lahůdka“ na delší popis. Vhodné také přes odborníky.

    Vždy doporučuji si nechat potvrdit uzavření předchozího stavu (předchozího odběratele) a uvést nový stav na měřícím zařízení, nebo je vyměnit (nový odečet a nové číslo vodoměru). Bývají případy, že nový uživatel/vlastník pak doplácí i to, co bylo odebráno v čase meziobdobí, či za dřívějšího vlastníka/uživatele. V čase mobilních telefonů a fotoaparátů se pár fotografií vyplatí již v době, kdy do nemovitosti vstoupíte poprvé. Důkazní situace pak vypadá o mnoho líp.

    Místně se detauly mohou měnit, ale tyzo zásady jsou identické.
    Legislativa :
    Zákon o vodách – 254/2001
    Zákon o vodovodech a kanalizacích – 274/2001
    Vyhláška o požadavcích na výstavbu – 268/2009
    Stavební zákon – 183/2006

    Předpokládám, že již vodu máte, ale snad se odpověď může hodit i jiným 🙂


    Mili
    Správce

    Nejsem spokojen, zálohy zvedli od 11.2021. . o 150%.Dopis přišel až na konci měsíce a ještě mě uhaneji ze to nemám uhrazené s novou částkou . Už jsem měla zálohu dávno zaplacenou. Telefon obsazeny. Půjdu jinam . Hrozné jednání. A už 2roky řeším změnu adresy a mají tam pořad starou . 4x ujištění , ze už to bude v pořádku. Zatím nejhorší dodavatel.


    Luboš
    Správce

    Utíkejte, co Vám nohy stačí! Do firmy se nelze dovolat, na maily reagují se zpožděním. Zvyšují neadekvátně zálohy. Po podání výpovědi neakceptují mnou určené datum, i když na to mám právo. Musel jsem se stát na 3 týdny černým odběratelem, abych od nich utekl. Už to řeším s ERU.


    Oskar J.
    Správce

    Dobrý den, s tímto dodavatelem nemám dobré zkušenosti, v současné době s ním ukončuji spolupráci. Jakmile bude vše vyřízeno, podrobněji popíšu.


    Peroutková
    Správce

    Šmejdi!!! Jak můžou použít plnou moc dvakrát??? Za rok ji použili znovu. Ovšem dotyčný je 10 měsíců mrtev!!!! Opravdu cílí na seniory a vykecají jim díru do hlavy.


    Jana
    Správce

    Tado firma jsou nějaký šmejdi.zalohu z 9000kc nám daly na 21000.Vyuctovani vůbec neposlali a dnes jsem tam volala a vyúčtování poslali a ejhle přeplatek pomalu 9tisic a splatnost do 3.6.2021.A do dnešního dne na účtu nic není.Davame to právníkovi a jak oni chtějí za pozdní platbu 500 tak to samé budem chtít mi od nich.Dame to k soudu.

    odpověď na: nejlevnější elektrika #149173

    Jiri
    Správce

    Prosím vás který dodavatel El. Je nejlevnější. Jsu u Lama Energy a ti mě hlásí ze o 100% zdrazi

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #149164

    Tomáš
    Správce

    Dobrý den všem,

    neviděl jsem žádné dokumenty k Vašim případům s GE, ale podletpho co všichni píšete to vypadá že Vám zvýšili cenu aniž by o tom informovali.

    Dle zákona má spotřebitel právo na odstoupení smlouvy 30 dní před účinností změny o čemž Vás musí informovat. Pokud Vás neinformovali minimálně 30 dní před změnou je možné od smlouvy odstoupit 3 měsíce po účinnosti změny. Využijte tuto možnost a zašlete jim odstoupení od smlouvy. Lze ho stáhnout na stránkách ERU nebo se případně poraďte přímo na ERU.


    Jana Wichsová
    Správce

    Zástupce přišel v lockdownu řekl mi, že stávající dodavatel končí a musím si najít nového. Nebyla to pravda. Našli mi Armex, který po dvou měsících zdražil. Vypověděla jsem ho a našla si jiného, a teď mi ČME hrozí sankcí.

Zobrazuji 15 příspěvků - 436 až 450 (z 6,013 celkem)