Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
FredKeymasterDnes to zkoušeli také, přesně stejný postup jak je popsán výše, hodně doléhají na podepsání „smluvních informací“ ovšem nejsou schopni dát kopii k přečtení. Ještě měli tu drzost tvrdit, že vznikly za účelem ochrany seniorů…
VladkaKeymasterJsou to šmejdi, také jsem naletěla, nic s nimi nepodepisujte a žeňte je od dveří. Mám s nimi podepsanou smlouvu na tři roky a nevím, jak z toho ven.
LomeckýKeymasterVymetl jsem se starou smlouvou a nechal jí upravit na novou lepší, ani v tom nebyl takový problém kvůli zdražování, že to ještě teďka zvládají nastavit s pevnými cenami.
JIří VitmanKeymasterChci sr zeptat zda může doddavatel elektřiny ( ARMEX energi ) zvýšit cenu o 85 % k 1.10. 2021
ing. Vitman
OtyčKeymasterMně volali z Callcentra s možností přejít z A++ na pevnou cenu, sám bych se na to asi vykašlal, ale když s tím přišli, tak jsem to vzal, vychází to o dost líp, co mi počítali.
RomanaKeymasterBěhem jara jsem s nimi domlouvala změnu firmy, všechno jsem po celou dobu řešila s jednou zaměstnankyní a ta nám vše zařídila. Kdybychom cokoliv potřebovali, tak se na ní můžem prý s čímkoliv obrátit. Takovýto přístup vítám.
davidKeymasternechal jsem si od comfort energie vypracovat nabídku a šlo o podstatně lepší přístup než když jsem jednal s plynařema o ceně, jestli jim jako zákazník budu stát vůbec za lepší cenu
Petr K.Keymasterha, ha, ha – nenech se hloupě uchlácholit
Pokud nejsi jejich zákazník, máš garatovanou cenu do konce roku 22 (popř. 23) u BE o dost nižší (ceny bez DPH).
Podívej se na nabídku Skautská energie. Sleduju je od roku 16 – zatím seriózní ceny i jednání.
krt
MonikaKeymasterPresne vnutily se primo a k odchodu se pan taky neměl, smlouva mela byt od Ledna pak volali v Březnu ze se to zdrželo a ze mi prijde dopis s vybranou energii a mic volala jsem tomu smejdovi a ten ze to zařídí a fo ted nic. Na ČEZ ani zadnou zadost o zmene nemeli a ze ma slouva muze byt ukonceba az za dva roky tudiz jak mi někdo muze, slibovat nejake ceny kdyz by to bylo az za dva roky a to uz ceny budou jine. Tak jsem mu poslala SMS, ze patri mezi ty smejdy, ze se stale nic nedeje a ani nereagoval porad ticho po pěšině, ale smlouva je platná, jen se nekoná a nevim co s tim.
Honza BöhmKeymasterNěco přes půl roku od nich máme plyn a elektřinu, původně jsme na baráku nezačínali u nich, ale když jsme zjistili naše odběry, tak jsme si nechali udělat nový kalkulace a porovnání a přešli k nim zvlášť potom, co jsme doma zapojili ještě saunu a spotřeba se nám zvýšila. Když si to dám dohromady, tak jsem za ty nový zálohy rád.
Dan ZabadalKeymasterDobrý den, kolik stojí 1 m 3 teplé vody ohřívané plynem na 50 stupňů Celsi
16. 7. 2021 at 20:35 in reply to: Zelená elektřina – zkušenosti, reference, recenze, diskuse #144275
PavelKeymastermohl by někdo znalý poměrů mi pomoci jak funguje s nima komunikace ohledně vpovězení smlouvy a hlavně k převodu smlouvy na ČEZ,kde jsem tu Zelenou energii hledal on-line rejstříků firem a nemohl vůbec najít,abych mohl nechat přepsat smlouvu na čez? Díky předem za info..
Radek MatyášKeymasterVýběr firmy EON jako dodavatele elektřiny na chalupu byla obrovská chyba. Tato společnost klade velký důraz na svůj mediální obraz, kde ukazuje jak je u nich všechno perfektní a jednoduché na rozdíl od konkurence kde jsou lumpové a amatéři. Paní Issová by se asi divila pro jaké lumpy natočila reklamu.
Dle mých zkušeností je to jasně NEJHORŠÍ společnost (nejenom energetická) se kterou jsem kdy jednal !
Člověk se nestačí divit co dokážou pokazit, jak se všechno vleče nebo co zamrzne.Na si u této společnosti dát pozor ?
1. Totální chaos a nekompetence zaměstnanců – absolutní diletanství !
– vše se musí neustále urgovat
– operátoři se neustále mění, nenavážou na práci jiného , když opraví 1 chybu vyrobí jinou
– při převodu smlouvy proces několikrát bezdůvodně zamrzl
– např. 1 z důvodů: „prý chybí podpis na smlouvě“
– dokud jsem se neozval proč se nic neděje tak skoro měsíc ležely smlouvy asi v šuplíku
– po urgenci poslali smlouvy k doplnění, na smlouvách bylo ale vše včetně podpisů !
– požadavek na změnu velikosti hlavního jističe nedokázali změnit ani za rok !
– chybu vyrobili při změně dodavatele, i přesto že jsem je na ni několikrát upozorňoval
– úmyslně chybu neopravili
– dokonce ani chyba kterou vyrobili neodpovídala jejich vlastní fakturaci
– existovali tedy 3 stavy -> 1. skutečný (mnou požadovaný), 2. EONem avizovaný, 3. EONem fakturovaný
2. Nemožnost přímého jednání např. na pobočce.
– na pobočce klienta odbydou/vyhodí, že jsou pouze pro „akvizice nových klientů“
– na infolinku se nedá dovolat, člověk „visí“ na automatu více než hodinu !!!
– na maily reagují až po urgencích
3. Neexistující kontrolní mechanismus
– navzájem se kryjí, nedodržování lhůt a chyby v neprospěch klienta (několika tisícové škody) bagatelizují nebo ospravedlňují tím, že se to ve velkých společnostech stává
– člověk žasne co jsou schopni prohlásit jako normální a co jako drobné zdržení atd.Bohužel z řetězce problémů a chyb mám obavu, že pochybení jsou systémová, protože vše je v neprospěch zákazníka a požadavky na nápravu sabotují.
Jednání s firmou EON je doslova NOČNÍ MŮRA ! V porovnání s dodavatelem energií v RD (společnost ČEZ) je to obrovský kontrast. Tam se na infolinku dovolám, co nedořešíme ihned, tak dořeším se stejným operátorem později nebo mohu zajít na pobočku.
Při nejbližší příležitosti od nich odcházím a ostatní varuji – HODNĚ DOBŘE si rozmyslete zda si od nich chcete nechat pocuchat nervy a pustit žilou !
Radek Matyáš
Helena UrbanovaKeymasterZajímá mě cena 1kubiku teple vody,která je ohřívání plynem,dekuji
VíťaKeymasterCeníky jsem tak dlouho procházel, že jsem červen projel jako nic a od července samozřejmě už naskočily nový, takže aktuálně pracuji u bohemie s cenou za elektřinu 1874,- korun kdy bych jí měl garantovanou do 6/2024. Nevím jestli má smysl, rozmýšlet případně fix na ještě delší dobu, tahle cena mi furt přijde gut.
-
AutorPříspěvky