Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 631 až 645 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Dotaz na tarif ČEZ #144045

    Vlasta Střížová
    Keymaster

    Dobrý den, mám otázku. Na chatě máme produkt Elektřina na dobu neurčitou s distribuční sazbou D02D – což znamená stálý vysoký tarif.
    Za jakých podmínek lze získat výhodnější tarif?
    Kromě svícení, televize, ledničky používám elektrickou troubu a bojler.
    V současné době by mne zajímalo porovnání stávajícího tarifu s případně novým Vámi navrženým (poslední spotřeba za rok 349 kWh)
    Děkuji Vám předem za opověď.
    S pozdravem
    Vlasta Střížová
    zákaznické číslo 0014342388.


    František
    Keymaster

    také jsem tam v jedné skupině, kde jsem řešil odkup a dodávku. Návrhů jsem dostal hnedka několik a bylo zajímavý se tím prokousat. Snažím se, abych přebytků neměl moc, ale i tak nějaké jsou a oni mají odkup za tu aktuální cenu na burze a zatím jsem nic vhodnějšího nenašel ač jsem toho prošel víc.

    in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #143789

    Milan
    Keymaster

    Nechal jsem si změnit dodavatele kvůli zdražování, nechci čekat, než přijde další jako že to očekávám takže i když máme doma spotřebu elektřiny jen něco kolem 6MWh, tak jsem si cenu nechal na letošek a ještě příští rok zafixovat u 3E za 1511.- korun, která je stejná pro VT i NT. A hlavně po skončení tohodle tarifu mi smlouva přechází na dobu neurčitou tak nebudu spoutaný podmínkami a to mě vyhovuje.


    Beata
    Keymaster

    Z infolinky 723 445 543 volala paní (na toto číslo se nelze dovolat zpět), jestli jsem dostala dopis od svého dodavatele, že jsem nereagovala a že kvůli tomu mi nemůžou zlevnit energie a ještě něco kvůli plynoměru. Na základě této klamavé záminky si domluvili schůzku s mojí naivní maminkou a jejich „obchodní zástupce“ jí následně dal k podpisu aukci energií??? Poslala jsem výpověď s odvoláním PM a souhlasu se zpracováním osobních údajů – listopad 2020 – doba temná covidová. Červen 2021 opět volala paní, jestli nám přišel dopis a moje stále naivní matka opět pozvala tyto „obchodní zástupce“ na schůzku. Vyhodila jsem ty dva hned jak vylezli z auta. Poslala jsem jim ještě dopis, aby vymazali veškeré osobní i kontaktní údaje ze své evidence. Jediné řešení je asi těmto naivním důchodcům nechat sebrat občanku

    in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #143659

    Ester
    Keymaster

    Změna nám trvala tři měsíce a všechno vypracovali za nás. Žádný problém se nevyloupnul.

    in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #143252

    Ondra
    Keymaster

    Dle toho, co tu čtu, jsou zde 2 tábory. Co píší o bezkonkurenčních cenách již mnoho let a druzí, co tvrdí, že druhý rok velký nárůst ceny. Mám to chápat tak, že se vlastně v jejich ceníku nikdo nevyzná? A proč tedy nikdo neukáže čísla….? Spotřeba, cena v jednom roce a letech následujících? A také případné srovnání s konkurencí v tu danou chvíli. Bohužel jen neurčité „tlachání“?

    in reply to: dTest – zkušenosti, reference, diskuze #143182

    Petr Kafka
    Keymaster

    Několik roků zpět jsme se přes dTestovou aukci dostali s energiemi ke 3E, bylo to dobře zorganizovaný a od 3e jsme měli dobré ceny.

    in reply to: Comfort Energy #143129

    Aneta
    Keymaster

    Peníze vrací z přeplatku na účet, nemusím si proto hlídat první zálohu, že by o to byla ponížená, takže rovnou můžu nastavit trvalý příkaz na další rok.


    Martin
    Keymaster

    Dobrý den, na firmu jsem dostal dobré doporučení ve facebookový skupině FVE, nechal jsem si u nich udělat cenovou nabídku a zatím jsem se k ničemu co by mě víc vyhovovalo nedostal.


    Barták
    Keymaster

    Tak pan Černý, který je spokojený s panem Konečným, který je spokojeny z prvních příspěvků s ČME, tak navštívil naší babičku, že potřebuje něco dořešit u původní smlouvy s Bohemia energy, u kterých dělal původně. Podstrčil ji přihlášku, od které bez pokuty nejde odstoupit, nic ji nevysvětlil, teď nezvedá telefony, na infolince si z nás dělají legraci a vyhrožují. BEE bez vědomí babičky vypověděl, samozřejmě to nepodepsala. Doteď má babička Lama energy na plynu za 680kc za MWh, u BEE jsme mohli mít 599kc a samozřejmě nám vybrali Armex na 780kc. Šmejdi. Nic jim nepodepisujte, vyhoďte je ze dveří

    in reply to: ČME #143003

    Barták
    Keymaster

    Tak pan Černý, který je spokojený s panem Konečným, který je spokojeny z prvních příspěvků s ČME, tak navštívil naší babičku, že potřebuje něco dořešit u původní smlouvy s Bohemia energy, u kterých dělal původně. Podstrčil ji přihlášku, od které bez pokuty nejde odstoupit, nic ji nevysvětlil, teď nezvedá telefony, na infolince si z nás dělají legraci a vyhrožují. BEE bez vědomí babičky vypověděl, samozřejmě to nepodepsala. Doteď má babička Lama energy na plynu za 680kc za MWh, u BEE jsme mohli mít 599kc a samozřejmě nám vybrali Armex na 780kc. Šmejdi. Nic jim nepodepisujte, vyhoďte je ze dveří


    Karel
    Keymaster

    Stejná zkušenost. V době omezení stýkání osob, Návštěva bez roušky. Dva důchodci, Podpis smlouvy na místě s informací, že bude vysoutěžena nejlepší nabídka. Následně telefonát (asi z centrály) zda byl obchodník v pořádku a zda si neřekl o peníze.

    in reply to: Lama Energy – zkušenosti #142955

    Lukas
    Keymaster

    Zdravim,
    dnes jsem podal podnět u ČOI na kontrolu této společnosti a oslovil právní pojišťovnu, aby mi anulovali jejich smlouvu. Pokud máte nějaké negativní zkušenosti hraničící s podvodem, doporučuji udělat to samé

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #142940

    Vítězslav Ponc
    Keymaster

    Dobrý den, telefonovali mi z jiného čísla než nám na sebe nechal jejich obchodní zástupce, tak mě to trochu zmátlo. Ale šlo akorát o opravu údajů ve smlouvě, takže nic tak strašnýho. Další změny už se neděly a změna prošla oK.


    Jan Hošek
    Keymaster

    PŘÍŠERNÉ – HROZNÉ – NEDOPORUČUI!
    Když pominu fakt, že ceny jsou podle mého názoru drahé, tak nedej bůh, abyste zemřeli, pak totiž nastává oříšek pro Vaše příbuzné.
    1. Eon se dozví od notáře, že odběratel zemřel. Posléze si vycucá z prstu odhad spotřeby a vystaví fakturu s nedoplatkem. Když jí jako pozůstalý, který nechce, aby měl zemřelý otec dluhy uhradíte, a zjistíte posléze, že stav je navýšený, musíte podávat reklamace a velice zdlouhavě se domáhat vrácení peněz s bezpočtem upozornění, aby se peníze nestaly předmětem dědického řízení, neboť jste je hradili až po smrti a ze svých peněz. Je to 3 týdny od zaplacení a týden od uznání reklamace. Peníze stále nemám, jedna ruka neví co dělá druhá, jen neustále volání a sliby že se ozvou a nic není stále dořešeno.
    2. Chcete zrušit odběr a přehlásit na nového odběratele. Ejhle! jejich online systém Vám to neumožní. Proč? Protože chcete zadat skutečný stav elektroměru ke dni předání odběrného místa, ale systém už má předvyplněný ten stav, který jen „odhadli“ a je větší než skutečný, tedy nejde zadat nižší a nemůžete dál. Bezpočet operátorů na lince Vám sdělí, že se nedá nic dělat a budete muset vyplnit formuláře. Ty tedy vyplníte, vytisknete, podepíšete, zašlete novému odběrateli, ten je vytiskne, podepíše, naskenuje, zašle Vám, Vy je nahrajete do systému a oddechnete si…. Skutečně?? NENE!!! Jste druhý den na cestě na pohřeb, pro změnu zemřelé babičky, aby Vám přišel email že musíte poslat také ÚMRTNÍ LIST!!!! A navíc – pozor! Nejen doposlat! Ale znovu vytvořit celý email se všemi přílohami, aby to příjemce náhodou neměl těžké dohledávat a kompletovat. Volal jsem tedy již rozčilený, proč nestačí podpis pozůstalého a podpis nového odběratele. Na co sakra potřebují úmrtní list???? Prý aby se jen „případný údajný zemřelý“ nemohl následně bránit, že mu někdo přepsal odběr.. Na dotaz, jak si tedy mohli dovolit „údajně zemřelému“ vystavit fakturaci s „předpokladem odběru při úmrtí“ bez úmrtního listu, jsem se dozvěděl, že se to tak při úmrtí dělá. Na dotaz jak tedy o úmrtí vědí, jsem se dozvěděl, že od notáře. Na dotaz, proč tedy chtějí úmrtní list, stejná odpověď. Aby se „případně údajně zemřelý“ nakonec nebránil nechtěnému zrušení odběru. Tedy nestačí projev vůle nového odběratele, pozůstalého, oznámení pozůstalým, oznámení notářem, že odběratel zemřel. To EONu stačí pouze na to, aby Vám natáhli fakturaci falešným odečtem a drze fakturovali 1700 navíc „pro jistotu“ aby to pak nemuseli v případě nedoplatku z někoho tahat a vymáhat… Jak si vůbec může poskytovatel elektřiny dovolit vyfakturovat elektřinu na základě DOMNĚLÉHO stavu fiktivního odečtu? A změna odběratele? Teď budou čekat do doby, než se prý nový přihlásí podpisem smlouvy, kterou mu zaslali POŠTOU, i když jsem převod zadával i online. Tedy nestačí úmrtí odběratele a řádný formulář s podpisem nového. NE! Musíte počkat, až nový odběratel ještě uzavře smlouvu (ať je kdekoliv a ať má na to čas kdykoliv). Do té doby je smlouva i odběrné místo Vašeho téměř dva měsíce mrtvého otce.
    3. asi 20 telefonátů, asi 20 emailů, slibů, keců a zdržování . Otec zemřel 15.3. Je 6.5, odběr stále nepřeveden, peníze stále nevráceny. Jen kecy a výmluvy. Střezte se přechodu k EONU!!!

    pozn. po úmrtí Vašeho blízkého Vás čeká bezpočet úkonů a zařizování, řešení, odhlašování, rušení, přehlašování… Eon je jedním z nich.. Konkurence přehlašuje za jeden email a jeden odečet a je hotovo. Při představě, že by každý subjekt, se kterým musím po úmrtí otce jednat, postupoval jako EON, na mne jdou mrákoty.

Zobrazuji 15 příspěvků - 631 až 645 (z 6,013 celkem)