Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 646 až 660 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #142868

    pejo
    Keymaster

    U 3E se mi podařilo zoptimalizovat účet, který jsem chtěl už dávno upravit, ale propásnul jsem termín, takže jsem neměl nic pořádnýho a tihle mi se vším aspoň pomohli, takže mám cenu zas lepší.

    in reply to: Lama Energy – zkušenosti #142798

    Martin
    Keymaster

    Přes šmejda z kdojelevnější.cz nebo také České úspory jsem, výslovně, chtěl jen nezávaznou nabídku ceny energie. Prej jen proti podpisu. Ten podpis byla plná moc , což jsem si nevšimnul.. Z ničeho nic mi po pár týdnech přišla výpověď současného dodavatele energie. Vítězem na energetické burze se stala LAMA energy. Firma LAMA mi zajistila tak skvělej přechod že, mi rozmrzly mrazáky a jsem tři týdny bez proudu a bez elektroměru. Problémy a to jsem ještě neodebral ani volt. Moc toho lituji. Podle technika energetických sítí, ruce pryč od těhle moravských dodavatelů.

    in reply to: Recenze Bohemia Energy #142788

    Karel
    Keymaster

    Elektrinu na sviceni se mi u nich podarilo fixovat za dobrou cenu.

    in reply to: Pražská plynárenská – zkušenosti #142783

    Lucie Spirkova
    Keymaster

    Dobrý den,
    bohužel nekorektní arogantní jednání. Na přepážce, i telefonicky, na infolince dávají špatné informace. Je to bolševický podnik a chovají se nevhodně. NEDOPORUČUJI. Až budu vyvázaná ze smlouvy, jdu ke skautské energii.

    in reply to: ČME #142571

    Vladimír Konečný
    Keymaster

    Zdravím,
    Chtěl bych se taky vyjádřit k této společnosti.
    Musím říct, že jsem se toho docela bál když koukám na TV co se děje ale chtěl jsem to zkusit.
    Přijel příjemný pán, který se mi představil prokázal se kartičkou a jakmile jsem mu ukázal faktůry začal mi je vysvětlovat a sám jsem viděl zdražení. Potom mi vysvětlil jak fungují jako společnost a mě to zaujalo. Vybrali mi opravdu levné ceny a zafixovali na 3 roky. Kdykoliv něco potřebuji neváhají mi pomoct. Musím říct že to je velmi solidní firma. Už jsem tam druhý rok a ceny se mi opravdu nemění. Můžu doporučit.

    in reply to: ČME #142567

    Luboš
    Keymaster

    Dobrý den,
    chci se také vyjádřit ke společnosti ČME v minulosti jsem podepsal nejmenovanou aukci která mi vybrala dodavatele kterého jsem nikdy neznal a ceny na mwh byli otřesné.. spojil jsem se s panem který byl u mého známého a požádal ho o pomoc – domluvili jsme si schůzku kde pán přijel přesně na domluvený čas, následně jsme konzultovali společnosti a ceny které mi byli vybrány.. pán mě zaevidoval do společnosti výše zmiňované ČME se slovy, že vše zařídí ( takové pohádky jsem už slyšel několikrát, takže jsem na to nebral ohled a věřil jsem svému příbuznému který byl spokojený) druhy den mi volali ověřili si práci pána a do měsíce mi přišel dopis, že aukce kterou jsem podepsal ruší bez jakých koliv sankci. Následně mi volali s dodavatelem který je pro mě vhodný na el to byl Armex energy a na plyn MND a ceny které jsem dostal byli doopravdy zajímavé a byl jsem upřímně překvapený, volal jsem pánovi který mi to zařídil, abych mu poděkoval a hned jsem se mu volal.. vážně jsem byl překvapený s jednání společnosti za mě mužů jen doručit


    Vladimír
    Keymaster

    Podepsat s již polodementním důchodcem v domě s pečovatelskou službou v malé vesničce bez souhlasu starosty a správce domova po roce lockdaunů a pandemie, stále ještě v nouzovém stavu přihlášku k výběru nového distributora elektřiny místo případné komunikace přímo mezi dodavatelem a odběratelem, dne 29.03.21 těsně před velikonočními svátky, kdy se eliminuje možnost 14ti denní doby k odstoupení s tvrzením, že zůstane dosavadní Eon stejný a že dojde ke zlevnění za Mwh, když je desetiletá průměrná roční spotřeba důchodce 0,1-0,2 Mwh stylem, že zavoláte a za 5 minut jste osobně na místě bydliště s důchodcem sepisujete přihlášku se slovy že Eon zůstane a vše uděláte za duchodce, překročením několika okresů a neuzavřením žádné další přihlášky v daném místě s další osobou bo odběrateli a ještě tam dále uvedou spojovací číslo plátce Sipa na kt ani nynější platby za Eon nejsou a toto Sipo slouží u úplně jiné nemovitosti k platbám jiným distributorům dodavatelům mi přijde v dané situace při nejmenším neprofesionalní, hloupé a až zavádějící Šmejdstvím, dále pak, když voláme na číslo kontaktovatelky Nikol Šírové a žádáme ji o vysvětlení a stopky přihlášky, tvrdí ještě v pozadí s nějakým Jakubem, že jedině písemně do 14 ti dnů nebo na infolince, když voláme na infolinku, tak si z nás dělají srandu s tím, že stornovat přihlášku nelze po tlf, jedině písemně na uvedenou adresu v materiálu co nechali v domácnosti při nevyžádané návštěvě, odesíláme tedy doporučeně rychlou cestou odhlášku přihlášky a za tři dny přijde nepřevzatá zpět a další den volá operátorka s tím že jim nic nepřišlo, tak to už teda opravdu nevím co mám na to říct 😏

    in reply to: ČME #142514

    Vladimír
    Keymaster

    Podepsat s již polodementním důchodcem v domě s pečovatelskou službou v malé vesničce bez souhlasu starosty a správce domova po roce lockdaunů a pandemie, stále ještě v nouzovém stavu přihlášku k výběru nového distributora elektřiny místo případné komunikace přímo mezi dodavatelem a odběratelem, dne 29.03.21 těsně před velikonočními svátky, kdy se eliminuje možnost 14ti denní doby k odstoupení s tvrzením, že zůstane dosavadní Eon stejný a že dojde ke zlevnění za Mwh, když je desetiletá průměrná roční spotřeba důchodce 0,1-0,2 Mwh stylem, že zavoláte a za 5 minut jste osobně na místě bydliště s důchodcem sepisujete přihlášku se slovy že Eon zůstane a vše uděláte za duchodce, překročením několika okresů a neuzavřením žádné další přihlášky v daném místě s další osobou bo odběrateli a ještě tam dále uvedou spojovací číslo plátce Sipa na kt ani nynější platby za Eon nejsou a toto Sipo slouží u úplně jiné nemovitosti k platbám jiným distributorům dodavatelům mi přijde v dané situace při nejmenším neprofesionalní, hloupé a až zavádějící Šmejdstvím, dále pak, když voláme na číslo kontaktovatelky Nikol Šírové a žádáme ji o vysvětlení a stopky přihlášky, tvrdí ještě v pozadí s nějakým Jakubem, že jedině písemně do 14 ti dnů nebo na infolince, když voláme na infolinku, tak si z nás dělají srandu s tím, že stornovat přihlášku nelze po tlf, jedině písemně na uvedenou adresu v materiálu co nechali v domácnosti při nevyžádané návštěvě, odesíláme tedy doporučeně rychlou cestou odhlášku přihlášky a za tři dny přijde nepřevzatá zpět a další den volá operátorka s tím že jim nic nepřišlo, tak to už teda opravdu nevím co mám na to říct 😏

    in reply to: Zkušenosti s SPP CZ #142513

    Milan
    Keymaster

    Pro me tahle spolecnost patri do skupiny dalsich smejdu. Naslibovali mamce, ktera je v duchodu, ze ji zbavi zavazku vuci smejdum, z Centrálního výběrového řízení na plyn a elektriku, ze se niceho nemusi bat, ze staci jen podpis. Pritom to byla plna moc, ktera opet jen lanari lidi k tomu, aby oni mohli distribuovat plyn a elektriku. Vubec ji na to neupozornili, ze automaticky prejde k nim.
    Ulhana banda, pozor na ne!!

    in reply to: ČME #142450

    Vladimír
    Keymaster

    Podepsat s již polodementním důchodcem v domě s pečovatelskou službou v malé vesničce bez souhlasu starosty a správce domova po roce lockdaunů a pandemie přihlášku k výběru nového distributora elektřiny místo případné komunikace přímo mezi dodavatelem a odběratelem 29.03.21 těsně před velikonočními svátky, kdy se eliminuje možnost 14ti denní doby k odstoupení s tvrzením, že zůstane dosavadní Eon stejný a že dojde ke zlevnění za Mwh, když je desetiletá průměrná roční spotřeba důchodce 0,1-0,2 Mwh stylem, že zavoláte a za 5 minut jste osobně na místě bydliště s důchodcem sepisujete přihlášku se slovy že Eon zůstane a vše uděláte za duchodce, překročením několika okresů a neuzavřením žádné další přihlášky v daném místě s další osobou bo odběrateli a ještě tam dále uvedete spojovací číslo plátce sipa na kt ani nynější platby za Eon nejsou a toto sipo slouží u úplně jiné nemovitosti k platbám jiným distributorům dodavatelům mi přijde v dané situace při nejmenším neprofesionalní, hloupé a až zavádějící Šmejdstvím.

    in reply to: Comfort Energy #142448

    Marek Trenk
    Keymaster

    Na lince hodně v pohodě domluva, stálo mě to 10 minut času a nemusel jsem se s tím lovit po internetu.


    Taťána Sýkorová
    Keymaster

    Zdravím, máme stejnou zkušenost. Po dvouleté výhodné ceně nám přišel mail s oznámením o navýšení ceny o 115 % (ano, opravdu to není překlep) ve VT, který „náhodou“ spadl do spamu, takže jsem stihli dát výpověď tak tak v posledním dni. Když se nic nedělo, po dovolání po 14 dnech nám bylo sděleno, že naši výpověď vlastně neobdrželi, protože při zadání „potvrzení o přečtení“ automat vyhodnotil náš mail tak, že se jím nikdo nezabýval. Takže jsme vše řešili znova. Výpověď zaslanou 6.10.2020 nám potvrdili až ke konci měsíce, takže nám přišel od ČEZu (distributora energie) dopis o neoprávněném odběru elektrické energie. Konečnou fakturu, při ukončení smlouvy k 30.10.2020 vystavili až 16.11.2020, kdy půlku měsíce nám naúčtovali za jejich „super slevněnou cenu elektřiny“, a na vrácení přeplatku mají ze zákona 14 dnů, takže 26.11.2020. K dnešnímu dni (25.11.2020) peníze na účtu samozřejmě ještě nejsou. Takže za nás, to, že se jedná o velkou firmu, která působí seriózně, je pouze klam. Možná za 2 roky, kdy nám navýší cenu zase současný dodavatel a my budeme pro E.ON novým zákazníkem, budou zase super a budou mít připravenou opravdu zajímavou nabídku. V této chvíli rozčarování a opravdu nezapomeňte si to pohlídat a vypovědět svou smlouvu včas.


    Veronika
    Keymaster

    Totálně neseriozni firma, komunikace katastrofa… Vůbec nechápu kde si částku a spotřebované m3 vycucali, po dvou reklamacich mě odbily poté nekomunikovali a předali advokátní kanceláři, tam jsem volala a vysvětlila kde je problém odpověď nás to ale nezajímá pošlete email…
    : veronika.janoschova [mailto:[email protected]]
    Sent: Wednesday, March 24, 2021 9:36 AM
    To: Office <[email protected]>
    Subject: Předžalobní upomínka

    Dobrý den.

    Tímto emailem reaguji na náš včerejší telefonní rozhovor. Dle mého si myslím, že tento postup předání celé věci advokátní kanceláři byl unáhlený z důvodu, nedostatečné komunikace firmy Halimedes a. s. Telefony ve zmiňované firmě nejspíš vůbec nefungují a na zaslané reklamace ohledně stavu spotřebovaných m3 kdy stav na vyúčtování absolutně neseděl s plynoměrem (jelikož stav na vyúčtování byl vyšší, než skutečný stav plynoměru) mi bylo odpovězeno že všechno sedí, stav plynoměru tady nikdo nebyl ani opisovat – nevím kde je chyba… Firma Halimedes není absolutně důvěryhodná i podle veškerých inzerci… O. K., ale abych měla klid, chci to řešit formou splátkového kalendáře bohužel, všichni víme jaká je doba a já jsem s dětmi doma na ošetřovném uz rok… Tímto jsem schopná splácet 2 000kc každý měsíc počínaje měsícem duben, jsem schopná taky splatit víc pokud to finance dovolí, ale nějaké seriózní chování by dané firmě taky nechybělo.

    S pozdravem a přáním pěkného dne

    Janoschová Veronika /// ruce pryč od této firmy, přešla jsem k Innogy kde mi ještě za dané peníze vraceli přeplatek… Absolutně masakr a hnus toto chování…

    in reply to: Přechod ze sazby D25d na sazbu D26d a jak? #140550

    Jiří Mucek
    Keymaster

    Mám sazbu D25- provozuji bojler 200 l. 1800 W
    Chci akumulační topení 7,5 Kw. co musím udělat abych dostal sazbu D 26

    in reply to: Bohemia Energy zkušenosti #140018

    Tony
    Keymaster

    Dobrý den, u Bohemia energy jsme zadali požadavek na změnu dodavatele ke konci roku, vše s dostatečným předstihem abychom letos zvládli přechod kvůli snížení ceny. Teďka od dubna už začínáme, Bohemia už nám poslala i měsíční platby, takže víme kolik a kam posílat. Zařídili nám v podstatě zatím úplně vše, takže veškerý obavy z přechodu byly zbytečný.

Zobrazuji 15 příspěvků - 646 až 660 (z 6,013 celkem)