Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 706 až 720 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky

  • Karel Loup
    Keymaster

    Teď od prosince nám běží 3 měsíce na změnu dodavatele plynu, během listopadu jsme poptali několik firem s tím že chcem od nich plyn pro rodinný barák. Nevím jestli to byla blbost, ale rozeslal jsem to v kopii a ani se neozvali všichni. Nabídek přišlo celkem 6 a různily se. Píšu to sem, protože je určitě dobrý porovnat víc nabídek než rovnou sáhnout po první co přijde. Bezdodavatele byl mezi nimi, ale nic jsem si od toho nesliboval, takže jeho nejnižší nabídka mě v celku překvapila a dal jsem tomu tak šanci, jak to v jejich režii bude fungovat. 


    pavel
    Keymaster

    EON už nikdy a co nejrychleji pryč.
    Po PRVNÍM měsíci (12/2018) zdražili dodávky ze smluvních 1.840,- na 2.440,-. Vysvětlením bylo, že zdražil stát, oni ne, a že takto zdražili všichni dodavatelé a proto nemůžeme odstoupit od smlouvy.
    Před uplynutím smluvního období (2 roky) jsme požádali o novou smlouvu. Telefonicky nám sdělili slušné ceny a tak jsme byli ochotni s nimi pokračovat. Smlouva ale poštou nepřišla ani po několika urgencích. Vždy jsme byli ujištěni, že ji odeslali, ale že ji pošlou znovu. Mezitím uplynula doba, kdy jsme mohli od automatického prodloužení smlouvy ze strany EONu odstoupit. Při automatickém prodloužení smlouvy jsme „spadli“ do tarifu s DVOJNÁSOBNÝMI cenami. Po našich námitkách proti tomuto postupu popřeli svou telefonickou nabídku s nižšími cenami a sdělili nám, že je naše chyba, že jsme smlouvu včas nevypověděli.
    Toto je dle mého názoru kriminální jednání…, ale kdo se chce s takovým molochem dostat do rozepře?! Stejně to nikam nepovede…

    in reply to: Odstoupení od smlouvy #136974

    Jolana Kyseláková
    Keymaster

    Vážení, chtěla jsem se na Vás obrátit o radu, jak správně vypovědět smlouvu s dodavatelem, který žádá okamžité ukončení smlouvy s dosavadním dodavatelem, přestože mám původní smlouvu platnou ještě téměř dva roky. Navíc mi nového dodavatele určila Aukce Platform Energy s.r.o. Praha, jejíž zástupce byl velmi neodbytný, poté, co se mi vetřel do bytu, dokud jsem se mu neupsala. Teprve mnohem později jsem zjistila, jakou hloupost jsem udělala. Dodavatel, kterého mi určili, mi totiž žádnou slevu v dodávce nepředložil, ale dostala jsem pouze rozpis záloh, aniž bych s ním podepsala novou smlouvu. Jeho jednání (LAMA energy a.s. Hradec nad Moravicí) se mi jeví dnes jako neseriózní až podvodné, stejně jako jednání Aukce Platform s.r.o. Měla jsem dojem, že Váš úřad je zde proto, aby se snažil podobné praktiky pofiderních společností omezovat. Ale první, co jsem se dočetla na Vašich stránkách, je to že na to nemáte žádné páky. Proto se ptám: K ČEMU VLASTNĚ TENTO ÚŘAD SLOUŽÍ???? Když v podstatě nic nekontroluje a nezajišťuje! Jsem velmi zklamaná, že tím vlastně ony nekalé praktiky skrytě podporujete a že si mohu stěžovat nanejvýš „na nádraží v lampárně“ jak se říká.
    S pozdravem Jolana Kyseláková, Otrokovice, havlíčkova 1287

    in reply to: TARIF TEPELNÉ ČERPADLO #136965

    Miloslava Zemanová
    Keymaster

    Prosím o sdělení nejvýhodnějšího tarifu na tepelné čerpadlo na vytápění rodinného domu

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #136921

    Jan Pešek
    Keymaster

    Přepsal jsem barák na syna a nechal u Comfortu zařídit přepis jako na nového majitele. Firma nám řekla co je třeba doložit, vyplnit i podepsat, aby změna proběhla co nejjednodušeji. Od prosince vše úspěšně změněné a vedené na syna.

    in reply to: Vývoj cen energií #136920

    Jan Pešek
    Keymaster

    Aktuálně vypadá celkem slibně + jsem četl, že mají klesnout regulované platby.

    in reply to: RWE – zkušenosti #136839

    Jan Abraham
    Keymaster

    Innogy jednoznačně nedoporučuji. Byl jsem 13 jejich zákazníkem. Nemovitost jsem prodal 27.10. 2020. a ještě ten den jsem Innogy poslal jejich předávací protokol s žádostí o přepis na kupujícího, který je stávajícím zákazníkem Innogy. 28.11.2020 mi Innogy poslala fakturu, kde jsem měl platit spotřebu za nového zákazníka, protože Innogy nebyla schopná/ochotná smlouvu přepsat. Stanovisko Innogy je, že dokud není smlouva přepsaná musím jim platit a mám si to vyřídit s kupcem nemovitosti, aby mi dorovnal rozdíl. Stav na předávacím protokolu je nezajímá. Naprosto šílený přístup. Přepisy energie u CEZ a vody proběhly bez jakýchkoliv komplikací.

    in reply to: reference Fosfa energy #136758

    brevnovak
    Keymaster

    jj, uz jsem u nich asi 8 let a spokojenost. i zakaznicky servis funguje.

    in reply to: Recenze Bohemia Energy #136717

    František
    Keymaster

    Akorát řeším jejich telefonickou nabídku, zvažuju jí, protože jdou ceny dolů a můj dodavatel bez reakce. Tady že se nemusím fixovat a ani podepisovat smlouvu na dobu určitou protože mají i variantu na neurčito. V domě topím plynem a zbytek je na elektřinu, tak by to pro mě mělo i výhodu třeba u toho plynu, když mám vyšší spotřebu.

    in reply to: Halimedes a.s. (Plynule.cz). Jde o velký podvod? #136679

    Filip
    Keymaster

    Nechodťe k nim! Komunikace příšerná. S novým dodavatelem ke kterému chci přejít nekomunikují a naschvál natahují proces. Přitom by od nich stačila jen akceptace..

    in reply to: cena za 1kw #136677

    josef
    Keymaster

    Prosím o cenu 1kW od ČEZ… Dekuji…

    in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #136616

    Vilém
    Keymaster

    Z pěti různých nabídek jsem si kvůli podané finální ceně a podmínkám vybral je. Řešil jsem konkrétně jen elektřinu, měl jsem od nich možnost i plynu, taky se s ním ozvali, ale ten mám řešený prozatím jinde. Jsem rád, že mě do něj hlavně netlačili, tenhle přístup fakt nesnáším.

    in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #136615

    Vilém
    Keymaster

    Záleží hold na množství odběru, to podle mě většinou rozhodne. Také jsem vybíral z několika nabídek.

    in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #136605

    Josef
    Keymaster

    Bohemiaenergy nikdy více!!!
    Máme u nich el. energii (3 odběrné místa) a plyn (2 odběrné místa). Vlivem celkové situaci kvůli COVID a nemoci jednatele byla uhrazena platba za el. energii se 14 denním zpožděním. V mezičase byl naúčtován poplatek za odpojení a byla podána i žádost na odpojení. Kdyby nebylo slušného jednání zaměstnance Čezu distribuce, který nás upozornil že nás má odpojit za 3 dni ať to začneme řešit, tak máme komplet celý provoz bez elektriky a můžeme vyházet zboží za desítky miliónů (mrazírny). To, že se platili dříve zálohy i několik měsíců dopředu a problém nebyl je prostě nezajímá. Už se těším až 1.1 od nich odejdeme a věřte že nikdy více nepřijdeme zpět.

    in reply to: Bohemia Energy zkušenosti #136472

    Ledl Leoš
    Keymaster

    Ve spolupráci s energetickým poradcem se mi i bez schůzky podařilo dát dohromady smlouvy pro několik odběrných míst. Výborně podané informace a efektivně vybrané tarify pro jednotlivé byty s různou spotřebou.

Zobrazuji 15 příspěvků - 706 až 720 (z 6,013 celkem)