Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 766 až 780 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Gazela Energy #135018

    Petr Woff
    Keymaster

    Máte nějaké zkušenosti s dodavatelem elektrické energie a zemního plynu Gazela Energy a.s.? Připište svoje autentické reference, zapojte se do diskuse :-).

    in reply to: Český Energetický Dodavatel #135016

    Petr Woff
    Keymaster

    Máte nějaké zkušenosti s dodavatelem elektrické energie a zemního plynu Český Energetický Dodavatel a.s.? Připište svoje autentické reference, zapojte se do diskuse :-).

    in reply to: Utylis Energie #135014

    Petr Woff
    Keymaster

    Máte nějaké zkušenosti s dodavatelem elektrické energie a zemního plynu Utylis Energie s.r.o.? Připište svoje autentické reference, zapojte se do diskuse :-).


    Dominik
    Keymaster

    09/2020

    E.ON silně nedoporučuji, pokud se nechcete nechat oškubávat. V srpnu 2019 jsem s nimi uzavřel smlouvu na 3 roky. Nabízená cena elektřiny byla docela konkurenceschopná – ne nejnižší, ale nechtělo se mi kvůli pár korunám řešit přestup k jinému dodavateli.

    Za rok, v srpnu 2020, jsem s hrůzou na vyúčtování zjistil, že cena elektřiny uvedená na smlouvě platila necelé 3 měsíce, do listopadu 2019. Potom ji E.ON zvedl téměř o 300 korun, bez jakéhokoliv oznámení a odůvodnění. Cena u ostatních dodavatelů zůstávala víceméně na stejné úrovni, takže to nevypadá, že pro takové zvýšení byl legitimní důvod kromě touhy co nejvíce podojit slušné lidi.

    Při takovém zvýšení ceny má zákazník díky regulacím právo smlouvu do 3 měsíců od nabytí účinnosti změny vypovědět, no ale pokud se o ní nedozví (respektive dozví až s dalším ročním vyúčtováním po 9 měsících), je mu to málo platné. Tomu říkám regulace na dvě věci – dá se snad očekávat, že zákazníci budou pravidelně volat na infolinku, aby zjistili, jestli jim náhodou nezvedli cenu?

    Na dotaz, proč mi o změně nedali vědět, E.ON tvrdí, že je to kvůli tomu, že v té době ještě probíhal přepis na nového zákazníka (na mě). Tomu osobně po zkušenostech s nimi moc nevěřím (navíc proč by přepis trval tak dlouho?), spíše jde o to, že při oznámení by měl zákazník možnost pláchnout za rozumným dodavatelem. Tohle jsou prostě klamavé obchodní praktiky.

    Lidi, prosím vás, informujte se a zvolte solidního dodavatele. Zabere vám to necelou hodinku a i při malé spotřebě máte možnost ušetřit tisíce. Ještě bych silně doporučil smlouvy na dobu neurčitou. Jak vidíte, uzavření smlouvy na 3 roky mně vůbec nepomohlo, spíš naopak – teď to s těmi tragédy musím přetrpět.

    in reply to: Bohemia Energy zkušenosti #134884

    Patrik
    Keymaster

    Já můžu být s výběrem dodavatele po prvním roce spokojený. Na další rok jsem si u operátora domluvil nový tarif i s cenou.

    in reply to: 3-E Europe Easy Energy a.s. #134852

    I.Kratochvíl
    Keymaster

    S nastěhováním do nového bytu jsem si nechal změnit dodavatele podle svého, přetáhl jsem si sem 3E, protože jsem je měl už roky v předchozím bytě a energie i s nízkým odběrem jsem měl za dobrou cenu.


    Veronika
    Keymaster

    Pridávam svoju skúsenosť. EON skutočne nie je seriózna firma, aj keď pri tej veľkosti človeka musí udivovať, koľko ľudí im to trpí. Odhlasovala som si elektrinu aj plyn, a prechádzam k novému dodávateľovi, lebo nemajú dobré ceny. Volala som na zákazníckú linku, aby som si potvrdila, kedy najskôr môžem vypovedať svoje zmluvy bez sankcií. Napriek tomu „sa stalo“, že moja výpoveď nebola spracovaná včas s trojmesačnou výpovednou dobou a zmluva sa automaticky predĺžila o rok. V poriadku, akceptujem. Dúfam, že EON to, že si ma ešte rok násilím udrží ako zákazníka stojí za to, že budem kade chodím rozprávať, že sú to šmejdi!


    Anonymous
    Keymaster

    E-on už nikdy!! Přestěhovali jsme se do nového bytu a místo radování se z nového domova řešíme jen elektriku od Eonu. Bývalá nájemnice pravděpodobně neplatila, protože z ničeho nic přišli a zaplombovali nás. Obratem jsme posílali peníze a doufali, že tím je to vyřešené. Jsme bez elektřiny už dva týdny a datum, kdy nám elektřinu vrátí nám nikdo nechce říct, protože pravděpodobně ani oni neví. Nechápu, co je za problém v dnešní době přepsat jen nájemníka a elektřinu mu znovu zapnout. Byt není ani rekonstruovaný, ale mi s ničím nemůžeme hnout, protože stále čekáme na člověka, co by torza 30sekund odplomboval a bylo to.

    in reply to: Recenze Bohemia Energy #134670

    H.Blažek
    Keymaster

    Dva roky nazpátek jsem Bohemia energy objevil přes kalkulačku Tzb, která mi stále pomáhá kontrolovat ceny a vždycky jsem tak schopný si u firmy domluvit lepší cenu. Komunikace je s nimi pro mě dobrá a naučil jsem se pracovat i s jejich samoobslužným webem, tak abych se nemusel zdržovat telefonáty.


    Tomáš
    Keymaster

    Dobrý den, často tohoto dodavatele řeším u zákazníků kteří s ním mají podobnou zkušenost. V případě, že si nevíte rady, rád Vám pomůžu. Můžete mě kontaktovat na čísle : 735120469.

    in reply to: Zkušenosti s SPP CZ #134345

    roman
    Keymaster

    upřesňuji svůj předchozí příspěvek. Napsal jsem ho sem omylem, v rozčilení jsem si nevšiml že se jedná o recenze na SPP. Moje kritika směřuje na firmu Centrální výběrová řízení, která se nám „postarala“ o přechod právě k SPP.

    in reply to: Zkušenosti s SPP CZ #134344

    roman
    Keymaster

    Pozor na tuto firmu a další podobné. Šmejdi. Jak se objeví, na nic se neptejte, vemte klacek a okamžitě je vyžeňte. Přihláška k výběrovému řízení, přihláška k energetické soutěži a pod. kterou podepíšete podomnímu prodejci = smlouva + plná moc k zastupování. Vysvětleno drobným písmem v obch podmínkách. Pokud ji nevypovíte písemně do 14 dnů, tak Vám pak dle vlastního uvážení změní dodavatele energií. Vy nesmíte ohledně změny dodavatele vyvíjet po dobu platnosti smlouvy žádné aktivity. Pokud byste náhodou se změnou dodavatele nesouhlasili, dostanete pokutu. Zvláště pozor pak dávejte, abyste v průběhu času nenaletěli více takovým šmejdům, což se nedá vyloučit. Pak už budete platit jen pokuty. Přihláška k soutěži (smlouva) je písemně vypověditelná do 14 dní po podpisu, nebo potom obvykle až po provedené, alespoň jedné změně dodavatele energií. Pokud smlouvu písemně nevypovíte, automaticky se prodlužuje její platnost a šmejdi Vám budou měnit dodavatele kdykoliv, podle vlastního uvážení. Je sice pěkné, že výsledkem může být třeba i lepší dodavatel energie než ten Váš předchozí. Není vyloučeno, že to může být i naopak. Ale tady jde o princip. Je potřeba proti takovýmto šmejdovským praktikám, které jsou zaměřené hlavně na starší lidi, bojovat.


    Vaa
    Keymaster

    Ty odpovědi jsou jak z pera marketingového gurua a studentů nových médií :-))

    Pravda je, že odběratel/dodavatel má jistotu, že bude muset uhradit/vydělá nemalý paušální poplatek 2200 Kč + DPH 😉 Ostatní je zcela bez rizika pro dodavatele.

    Na druhou stranu, pokud odebere víc než třeba 10 MWh, tak se to patrně vyplatí… je to takový “balíček” s minimálním plněním, divím se, že se to objevilo až teď…

    Brzo se objeví někdo s levnějším paušálem, třeba za 3,99 Kč/den (=1460 Kč/rok). To už by mě docela zaujalo :-:-))

    Při 10.000 klientech je to slušných 14,5 milionů zisku bez rizika :-))

    Ps: Typový diagram dodávky se dá obejít měsíčním samoodečtem. Sami to píší na webu, dobré vědět.

    in reply to: Kolibřík Energie #134223

    Petr Woff
    Keymaster

    Máte nějaké zkušenosti s dodavatelem elektřiny a zemního plynu Kolibřík Energie a.s.? Připište svoje autentické reference, zapojte se do diskuse :-).

    in reply to: Free for You #134218

    Petr Woff
    Keymaster

    Máte nějaké zkušenosti s dodavatelem elektřiny a zemního plynu Free for You s.r.o. (dříve se jmenoval Česká a moravská energie)? Připište svoje autentické reference, zapojte se do diskuse :-).

Zobrazuji 15 příspěvků - 766 až 780 (z 6,013 celkem)