Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 901 až 915 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Bohemia Energy zkušenosti #127090

    Tomáš
    Keymaster

    S Tzb kalkulačkou mám daleko lepší zkušenosti než s tou od Erú, kde podle mě chybí i dost tarifů. Nehledě na to, že přes Tzb lze tarif u prodejce hnedka poptat, sice neručí za to, že bude z druhé strany poptávka vyřízena, ale to se mi nestalo a Bohemia energy mi odpověděla tuším do druhého dne.

    in reply to: 3-E Europe Easy Energy a.s. #126997

    Honza Adamec
    Keymaster

    Při podpisu smlouvy většinou podmínky nečtu, odrazuje mě to jak jsou dlouhý a z malého písma, mě přes brýle bolí oči. Tady jsem však udělal výjimku, protože byly tvořeny jen jednou A4řkou a zajímalo mě, jak je to možný, že někdo je má tak dlouhý a tady to v pohodě zvládli udělat na jeden kus papíru. Asi takhle, podmínky jsou napsaný normálně a za mě tam teda není moc tich chytrých řečí, který to podle mě jinde tolik natahují. Prostě jasně a stručně… jinde by se mohli od nich učit.

    in reply to: Právo, smlouvy a odstoupení #123395

    Karel Zeman
    Keymaster

    Dobry den,mam podepsanou smlouvu na dodavku ele.energie s platnosti na tři roky včetně ceny za KWh,Dodavatel (Lidova energie) mě tvrdi že délku smlouvy já musím dodržet, ale oni, cenu za KWh nemusí, je tato smlouva objektivni? Dnešni telefonát s uvedenou společností stál za to,arogantni vystupovani a ukončováni hovoru ,opravdu ,tak se nema jednat z odběrateli. Děkuji za odpověď

    in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #123524

    Stanislav
    Keymaster

    I přesto že se ceny zvyšují, tak mě vycházejí v konkurenčním porovnání 3E levněji.

    in reply to: Reference na Armex Energy #124942

    Petra
    Keymaster

    Dobrý den, MÁM NAPROSTO OPAČNÉ, ŠPATNÉ zkušenosti. Komunikace byla fajn jen s obchoďačkou, která smlouvu zařizovala. Pak firma snižovala stavy, zrušila kancelář v našem okresním městě, slečna byla asi nadbytečná, tak ji propustili a od té doby byla komunikace vpodstatě vždy velmi nevstřícná. Cenu energií nám také, nenápadně, navýšili, v žádném případě se o nějaké úspoře nedá mluvit. Po třech letech dohadování se s Armexem na čemkoli (máme 6 odběrných míst) S NADŠENÍM ODCHÁZÍME k jinému dodavateli.Nicméně asi je dost lidí, kteří jsou pro Armex nekonfliktní, především proto, že nemají žádné požadavky, např. slibované splnění sloučení šesti odběrných míst pod jeden účet se za celé ty roky nezadařilo….. Následný dodavatel to měl vyřešeno do hodiny od vznesení požadavku….Hezký den,

    in reply to: Moravské naftové doly (MND) – zkušenosti #125127

    MND recenze
    Keymaster

    Nejlepší referencí jsou pro nás pozitivní recenze a reakce našich skutečných zákazníků – jejich příklady z našeho Facebooku najdete zde: https://www.mnd.cz/recenze-nasich-zakazniku


    Šárka
    Keymaster

    Také hodně špatná zkušenost. V květnu 2019 jsem prodala nemovitost a noví majitelé přešli k MND. Nejprve chtěli ověřenou Plnou moc, aby mě MND jako původního majitele zastupovala. Pak podle Výzvy od GasNet jsem se dozvěděla, že k 11.7.2019 bude ukončena dodávka. Od 30.7.2019 jsem se dožadovala konečného vyúčtování, přišlo po měsíci s roční spotřebou ((936,5 m3), i když na předávacím protokolu byla spotřeba jen 4 m3. Od 30.8.2019 /sama jsem jim znovu poslala Předávací protokol s uvedeným konečným stavem plynoměru při předání) se snažím o Opravný daňový doklad v plné výši a novou správně spočítanou spotřebou. 5.9.2019 jsem jim protokol poslala znovu a druhý den napsali, že podali reklamaci i distributora a pak se odmlčeli.Teď v lednu mi poslali akční nabídku na Únor 2020 a když jsem jim připomněla nevyřízené reklamace, tak jsem se dozvěděla, že žádný Předávací protokol nemají, ať jim ho pošlu elektronicky. Neposlala jsem ho a napsala jim, že jsem jim ho posílala již 2x, ať si ho dohledají. V nejbližších dnech se obrátím na ERÚ.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #124544

    Centropol Energy
    Keymaster

    Dobrý den Ivo, pokud máte takovouhle zkušenost, určitě nám napište na e-mail [email protected]. Takové chování obchodních zástupců je v zásadním rozporu s našimi pravidly. Chceme, aby naši zákazníci byli maximálně spokojeni s našimi službami, a ne aby se u nás cítili jako ve vězení.

    in reply to: Zkušenosti s SPP CZ #123381

    Mirek
    Keymaster

    Mohu vám spočítat a zařídit, že to jde podstatně levněji. [email protected]

    in reply to: EUROPE EASY ENERGY #123523

    Stanislav R.
    Keymaster

    I přesto že se ceny zvyšují, tak mě vycházejí v konkurenčním porovnání 3E levněji.

    in reply to: Informace o firmě Maxim Energy #123318

    Ivan
    Keymaster

    dle názvu mi to jako věrohodná společnost nepřijde, raději bych šel určitě do těch známějších, ke kterým lze mít více důvěry


    Zdeněk
    Keymaster

    veškeré zde uvedené negativnÍ zkušenosti můžu potvrdit. Na maily nikdo neodpovídá, zákaznický portál dlouhodobě nefunguje.Na infolinku se nelze dovolat. Odpověděli mi jen jednou a to až poté, co jsem poslal kopii mailů do jejich datové schránky. Nedodržují ustanovení smlouvy. Po prvním roce nehorázné zdražení, o kterém se dovíte až z vyúčtování. OdešeL jsem okamžitě jinam, ale stále řeším reklamaci vyúčtování. Takové jednání jsem ještě nezažil. DŮZARNĚ VARUJI PŘED TOUTO FIRMOU !

    in reply to: Bohemia Energy zkušenosti #126395

    Jakub
    Keymaster

    Chce to zvážit v jak velké jste domácnosti. Pokud jste dejme tomu v garsonce nebo 1+1 a měl byste hradit měsíční poplatek, tak být na všem místě, tak bych si to rozmyslel. Protože vám to udělá poměrně vysokou částku ve vašem výdaji. Pokud však řešíte větší byt či dokonce dům, tak je to jiné. Ale pořád bych se raději přikláněl k tarifu, kde jsou poplatky za měsíc 0,- a to má Bohemia energy třeba u tarifu Start++, který máte na 12 se smlouvou na dobu neurčitou a když se neozvete, tak přestoupíte na tarif Energie A++, jejíž cena se odvíjí od aktuálního trhu.

    in reply to: Reklamace faktury za plyn u ČEZ #126382

    Tbyněk Taube
    Keymaster

    dobrý den,
    obdrželi jsme vyúčtování plynu za období od 17.2.2020 – do 1.3.2020
    č. 2008027797, zákaznické číslo 0011753114.
    Sděluji Vám, že s tímto vyúčtováním nemohu v žádném případě souhlasit.
    Odběrné místo bylo 27. 1. 2020 převedeno na nového majitele p. Kvasnicu, bytem Sadová 882 Kopřivnice. Tudíž jsem nemohli v průběhu Vámi uváděného období žádný plyn spotřebovat, ani nespotřebovali. Jedná se jen o Váš odhad.
    Proto Vás žádám o storno Vámi vystavené faktury.
    Za rychlé vyřízení mé reklamace předem děkuji.
    S přáním hezkého dne
    Milena Taubová

    in reply to: Comfort Energy ceny #126376

    Karlos
    Keymaster

    Moje jediná vyvinutá aktivita v podstatě byla to, že jsem si upravil platby, abych je posílal na správnou adresu a jinak za mě vše obstarali oni.

Zobrazuji 15 příspěvků - 901 až 915 (z 6,013 celkem)