Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
IvanKeymasterRichard: jak dlouho u nich jste ? já si na nich především cením jejich přístupu a hlavně že nemají podomní prodej
IvanKeymasterMarkéto, i já se přidávám, oni opravdu co jsem tak sledoval v dnešní době nemají konkurenci, takže jednoznačně Armex
IvanKeymasterjá odebírám plyn i elektřinu od Armexu a u nich jsem se naštěstí s podomním prodejem nesetkal
ZbyněkKeymasterNevím jak je to jinde, ale zatím si na systém práce Comfort Energy stěžovat nemohu, mám doma všechno rychle a nechybí mi jediný doklad o zaplacení. Platba přiřazena vždy správně k měsíci, ke kterému mu byla hrazena.
TomasKeymasterNejspíše už zkrachovali. Nereagují. Neposlali vyúčtování, předchozí roky jsem to z nich musel tahat jak z chlupaté deky, přeplatky z minulých let nevrátili. Jakákoli snaha spojit se s nimi je nemožná. První rok to šlo, poté už ne.
cara menggugurkan hamilKeymasterjust information we only provide information for those who need it
David FrolíkKeymasterOrientační cenu jsem si zjistil u nich na stránkách, ale finální jsem si pak až domluvil přímo na zákaznické lince, kde se jde domluvit i na podrobnostech a platbách. Zjistil jsem, že osobní návštěvy jsou už v dneska zbytečné když vše vyřídím rychle buď po telefonu nebo po internetu.
Roman ZápotočnýKeymasterSjednání splátkového kalendáře u nich nebyl problém.
Miroslav CudlmanKeymasterDobrý den, chtěl bych požádat o informaci na lhůtu nebo dobu, do které by mi měla být provedena změna sazby dodávky elektrické energie, o kterou jsem požádal.
U svého dodavatele EON jsem dne 05.09.2019 požádal o změnu sazby z D02d na D25d vzhledem ke změně ohřívače TUV z původně nahřívaného plynem, nově elektřinou. K tomu jsem doložil revizní zprávu o provedeném novém zapojení ohřívače. Včera jsem po urgencích obdržel od tohoto dodavatele zprávu, že žádost by tomu nemělo nic bránit a že tuto žádost předali distributorovi energie, ale nepředpokládají, že by toto z jeho strany proběhlo dříve než za 1 měsíc.
Opravdu toto není nijak omezeno a změna sazby může probíhat i více než dva měsíce od podání žádosti?
A mohu toto nějak ovlivnit, být nápomocen?
Předem děkuji za zprávu
MarcelKeymasterTaky jsme na ně dostali doporučení, sice našemu původnímu dodavateli se to nelíbilo a snažil se nás od našeho úmyslu odradit, ale to je zcela pochopitelný, když mu najednou jde o zákazníka. Ale nedokázali pro nás udělat nic, co by pro nás bylo dostatečnou brzdou, že bychom k nim hodili zpátečku. Nabídka Comfort energy pro nás byla dostatečně zajímavější.
Nemám JménoKeymasterV roce 2013, kdy jsem k nim přešel se jednalo o super dodavatele. Osobně se domnívám, že dnes jsou na pokraji krachu. Nereagují na maily, telefon nezvedají, přístup přes web dlouhodobě nefunkční, vyúčtování až po půl roce… Odcházím a rozhodně využiju nového dodavatele k zajištění všeho potřebného s převodem. S těma diletantama se dál dohadovat nechci. V posledním měsíci odříznu povolení inkasa, aby mě nestáhli neoprávněně peníze dopředu a budu se modlit, aby mi někdy vrátili přeplatek v řádu tísíců, který u nich za 3/4 roku budu mít.
Zdeněk R.KeymasterMožná už přišli o své prvenství mezi nejlevnějšími dodavateli, ale ceny mají stále konkurenční a o svou slušnost 100% nepřišli, to mohu z vlastních zkušeností potvrdit, když jsem s nimi nedávno řešil několik smluv pro jedny známé.
KarlosKeymasterMy jsme od nich dostali lepší nabídku než jsme dostali neveřejnou nabídku od původního dodavatele, tak jsem se s Bohemkou domluvil na smlouvě.
Jarda ŠvarcKeymasterNastěhoval jsem se k manželce do domu, která ho ještě před tím zdědila, takže vše bylo vedený na ní. Takže se nechala utáhnout a přešli jsme ke Comfort Energy, zatím teda musím říct, že jsme ohledně ceny spokojený, je to na dva roky, tak až to nějak doběhne, tak to pak necháme přepsat na mě a vrátíme se asi k původní firmě, přeci jen dráty patří jí, tak jakýpak copak.
LuborKeymasterMám u nich zajištěnou smlouvu k tomu tarifu Start++ a pořád mi přijde neuvěřitelné, že mají takovou sílu a můžou si dovolit nasadit oproti konkurenci tak nízkou cenu.
-
AutorPříspěvky