Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 1,111 až 1,125 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Europe Easy Energy – zkušenosti #122369

    Lucinka93
    Keymaster

    My se rozhodovali právě mezi europe easy energy a https://www.epet.cz/ a epet nám nakonec vyšel nejlevněji..

    in reply to: Právo, smlouvy a odstoupení #122141

    Marie Puldová
    Keymaster

    když jsem podepisovala smlouvu,dostala jsem žárovky,ale já byla u čezu a to mi nebylo řečeno mezi dveřmi jsem to podepsala a ted na mně vyžadují 2000 a 900 na creditexpres je to podvod na staré lidi jak mám postupovat dál.Puldová

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #122214

    Klokan
    Keymaster

    Dobry den, bude mi koncit smlouva u Bohemia Energy, se kterymi nejsem moc spokojen (neprijemne vystupovani zamestnancu po telefonu, okamzite pokutovani za kazdou drobnost atd.) a tak se zacinam porozhlizet po novem poskytovateli, Kamarad mi doporucil Epet ( Epet ). Jmeno teto firmy mi moc nerika, ma s nimi nekdo zkusennost? Diky

    in reply to: Právo, smlouvy a odstoupení #122525

    Jiří Semerák
    Keymaster

    Před podpisem smlouvy o dodávkách ZP mě dodavatel ceníkem seznámil s cenou plynu, kde je výslovně uvedeno “ Celková konečná cena“. Až při vyúčtování jsem ale zjistil rozdíl, který dodavatel zdůvodnil „regulovanou platbou“.O té ale při sjednání smlouvy nebyla řeč. Je to OK, nebo se jedná o porušení smlouvy dle Všeob.obchodních podmínek?
    S pozdravem
    Semerák

    in reply to: X Energie #122706

    Ing. Jiří Daněk
    Keymaster

    Dobrý den
    Jsem zákazníkem (odběratelem elektrické energie) společnosti X energie . Byl jsem s nimi celkem spokojen. Až do letošního roku.
    Letos dne 15.3.2019 se uskutečnilo odečtení jako každoročně to bývá v měsíci březnu. Na naší obecní tabuli bylo upozornění, že občan když není doma, tak může odběr zapsat na papírek a umístit jej na dveře, nebo zavolat na udané číslo EONu a sám nahlásit stav anebo počkat na pracovníka, který údaje z elektroměru odečte.
    Volil jsem alternativu vyčkání na pracovníka, který přede mnou údaje odečte, protože nemám co tajit. Elektroměr mám totiž zabudovaný v hale v elektroměrné skříni, elektroměr je umístěn za krytem skříně a kryt je zaplombován. Připojení do elektroměru je přímo ze sloupu, který je umístěn hned za jeho zdí.
    Pracovník přišel (chodí stejný už několik let) otevřel jsem mu skříň, odepsal hodnoty z elektroměru, já jsem ho požádal o údaje, které si zapsal a zapsal jsem si je také jako každoročně.
    Vedu si spotřebu jak elektřiny, tak i plynu na počítači, abych měl informativní přehled zda buď doplácet, nebo dobírat .
    Loni jsem měl přeplatek cca 2300,-Kč, který mě byl v pořádku vrácen.
    Podle zapsaného stavu jsem zjistil, že mám oproti loňského roku u NT (denní) spotřebu nižší o celkem 137 kWh a u nočního o 20 kWh. Tedy mám úsporu. Vzhledem k tomu, že Xenergie koncem minulého roku 2x zdražila a informovala mě o tom, tak jsem předpokládal, i když mám úsporu, tak mohu dobírat buď v řádu korun, nebo nic a také nebudu nic doplácet.
    Jaké však bylo mé překvapení, když jsem již dne 28.3.2019 dostal poštou fakturu vystavenou s datem 27.3.2018 ve kterém jsem měl složenku na nedoplatek ve výši 14 448,-Kč (takový ani nemám důchod) se splatností do 14.dubna 2019.
    Když jsem si vyúčtování prostudoval, tak mě zase šokovala skutečnost, že oproti skutečné spotřebě zjištěné zapisovatelem energie za mé přítomnosti , jsou údaje úplně jiné. U denní spotřeby NT dělá rozdíl o 777,- kWh a u nočního NT rozdíl o 5 464,-kWh navíc oproti skutečné spotřebě(tolik nočního proudu nemohu spotřebovat ani za tři, čtyři roky, kdybych úspěšně elektřinou plýtval) .
    Samozřejmě jsem to hned telefonicky reklamoval. Bylo mě sděleno, že to bude prověřeno a je to vedeno jako reklamace. Pro jistotu jsem podle jejich vzoru vyplnil reklamační list a elektronicky jsem jim ho zaslal s průvodním dopisem. Když nebyla, žádná odezva, tak jsem jim napsal další zprávu s ofoceným stavem na elektroměru, který se lišil asi o 100 kW opoti odečtu (je to logické protože boyler mě ohřívá vodu a ještě jsem přitápěl plynovým kotlem s nuceným oběhem a čerpadlo také jelo a večer nesvítím petrolejkou).
    Prostě jsme si s panem Beránkem ze ZO korespondence Xenergie vyměnily par e_mailů. Chtěl jsem vědět, kde se ta čísla vůbec vzala? Chyba se stát může to připouštím, nikdo není neomylný. Pak stačí říct nebo napsat, stala se chyba a bude napravena. Nepotřebuji ani nežádám omluvu, ale chci vědět pravdu.
    Jenže toto pracovníci Xenergie nemohou připustit a tak mě v každém jejich e_mailu odkazují na to, že údaje distributora nesmí měnit a čekají na jeho opravu od něj. To už bylo trochu dost, tak jsem vznesl dotaz na EON, který je distributorem v naší oblasti, jaká čísla jim poslal. Po trochu komplikovaném pátrání na koho se obrátit, jsem se konečně dozvěděl, že se diví, že mám vystavenou fakturu a oni jim žádné podklady ještě neposlali. Vzájemně jsme si tedy odsouhlasily údaje z elektroměru a tak jsem zjistil, že chyba u distributora nenastala.
    Když jsem toto zjištění zaslal na Xenergii, tak opět obehraná písnička, že údaje od distributora se nesmí měnit. To je mě zcela jasné a bylo by špatné, kdyby to tak nebylo. Ale kdo si ty čísla do faktury vymyslel a nechce je měnit, to mě nikdo z nich neřekne.
    Když vše shrnu tak moje skutečná spotřeba byla 4110 Kwh
    Xenergie mě účtovala 10 351 kWh což je více jak 0 150% mé skutečné spotřeby.
    Kdo tyto údaje dnes už si nejsem jist zda schválně nafixloval nebo je to omylem se u Xenergie nedozvím.
    Samozřejmě již k nim nemám důvěru a dělám kroky k přestupu jinam k serioznější firmě.
    Je mě 75 let moc nic si nemohu dovolit, protože na tom nejsem zdravotně dobře (problémy se srdcem, mám ZTP), jen mě to obírá o čas, nervy a i peníze telefony, které také nejsou zadarmo.
    Co by jste mě poradil ?
    Ing.Jiří Daněk

    in reply to: Moravské naftové doly (MND) – zkušenosti #122408

    Lea
    Keymaster

    Bohužel mě MND zklamalo.Využila jsem nabídku pro zaměstnance v naší firmě-přes spolupracovníka proběhlo vše ok-hned druhý den jsem zaslala podepsanou smlouvu i další podklady-bohužel obyčejnou poštou-níc se nedělo,žádné info o doručení dokumentů ani na stránkách na sledování mé žádosti.Proto jsem hned poslala to stejné ale už doporučeně,druhý den byla zásilka doručena.Od té doby už to bude skoro 14 dni moje dokumenty nejsou:-(.Do 14 dní dnů od podpisu mohu smlouvu vypovědět,ještě to stíhám:-)Snad ostatní budete mít více štěstí s komunikací

    in reply to: Tomáš Kádek #122352

    Tomáš Kádek
    Keymaster

    Dobrý den, pane Podolský jsem rád že máme takové fanoušky, že zrovna vy tady píšete něco o podvodných lidí o firmě Fér Energie ve které jsem majitel a kterou jsme od základu, kdybych byl tak sprostý jako vy také bych napsal pár řádků o nekalých praktikách OZ a podvodech ale jsem rozumný člověk a nemám potřebuji někde někoho špinit. Předělali jsme komplet struktůru a už se distančním způsobem nezabýváme. Fungujeme pouze čistě na domluvených schůzkách a zákazníkům chceme reálně pomáhat nějak si nejsem vědom jestli Společnost Fér Energie s.r.o jakkoliv okráda zákazníky. Pokuď někdo má nějaký problém se společností Fér Energie s.r.o který ukončila spolupráci se všemi partnery který by mohli špinit její jméno tak ať se klidně ozvou na můj soukromý email [email protected] rád všem poškozeným výjdu maximálně vstříc a pokuď to bude v mojich silách tak jim rád pomohu.

    Dále bych oznámil to že společnost Fér Energie bude procházet celkovou reorganizací takže pokuď by se nějaký zákazník nedovolal prosím psát na email.

    Děkuji všem s přáním krásného dne.
    Jednatel: Tomáš Kádek

    in reply to: Moravské naftové doly (MND) – zkušenosti #122346

    Bohumír Vydra
    Keymaster

    Nedoporučuji MND.Přešli jsme k nim od Čezu.Pracovník MND si nepohlídal konec výpovědní lhůty u Čezu a tak nám odpojili elektroměr a 10 dní jsme byli bez proudu.Hrůza.Nakonec prohlásili,že to není jejich vina,ale Čezu.Takže budeme odcházet jinam,protože takové jednání není profesionální a přístup operátorů MND katastrofa.

    in reply to: Faktura za žárovky od BLUE OCEAN Management #122824

    Dohnalikovq
    Keymaster

    Dobrý den nechápu co po mě chcete žádnou fakturu na zaplacení zarovek jsem od vás neobdržela tak nic platit nebudu,mimochodem žárovky , které jsem od vás dostala přestaly svítit a já si musela koupit nové za své peníze a také jsem vás nekontaktoval takže si nepřejí aby jtsemne nadále kontaktovaly.

    in reply to: Recenze Bohemia Energy #122823

    Petr
    Keymaster

    S Bohemia Energy mám zatím výbornou zkušenost, zkoušel jsem v minulosti již několik dodavatelů, ale zatím tady se mi ukázalo, že změna měla opravdu smysl a pomohli mi docílit slušné úspory. Změnu zvládli bez problémů, takže za sebe mohu určitě doporučit.

    in reply to: info o X ENERGIE #122820

    Jíťa
    Keymaster

    Tak tohle bych doporučila asi jako nejposlednější věc 😀 ale samozřejmě chápu váš postřeh. Spíše bych zmínila ceny a celkově jejich přístup, který je u nich na velmi dobré úrovni. Ale nic proti vašemu doporučení, také to využívám 🙂

    in reply to: Comfort Energy #122819

    Lukáš Moravec
    Keymaster

    Oslovili nás telefonicky s nabídkou nižších cen, vzhledem k tomu, že telefon snese všechno, nechali jsme si to poslat černé na  bílém do emailu, abychom si to ještě sami mohli porovnat. Ceny se hodně rozcházely a v podstatě ani v jedné z položek se nesetkaly. Aniž bychom se zeptali, tak sami rovnou poslali i formuláře smlouvy k prostudování. Šance jsme nakonec využili, podepsáno máme na dobu neurčitou, tak je aspoň máme šanci vyzkoušet. Přístup z jejich strany mi přišel seriózní, když rovnou vše sami od sebe poslali aniž by je člověk musel ponoukat. 


    Jana
    Keymaster

    Dobrý den, prosím o sdělení průměrné ceny za ohřev 1 m3 teplé vody (elektrika).

    Děkuji 🙂 Jana

    in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #122817

    Štěpán
    Keymaster

    Tak to je hodně velký nesmysl, jednou jsem se nechtíc s platbou zpozdil a poslali i mi akorát smsku s upozornění, ale ani náhodou jsem nic neplatil i ta smska s upomínkou byla bez poplatku. Takže částka je fakt nějaký výmysl.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #122813

    Sváťa
    Keymaster

    Já už je mám delší dobu, ale teď se mi od nich podařilo dostat taky výhodnější řadu a bylo to jen přes úpravu smlouvy.

Zobrazuji 15 příspěvků - 1,111 až 1,125 (z 6,013 celkem)