Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 106 až 120 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #183871

    Veronika Dostal
    Správce

    Do dnesního dne stàle nezaslan státní tarif 3500 jen pořád výmluvy.Takže nespokojenost 😠

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #183808

    Snižana Kotlanová
    Správce

    Nezaslán příspěvek od státu ve výší 3 500,- a přeplatek za elektřinu 695 kč který byl splatný 7.11.2022. Pořad jsou samé výmluvy, bud chyba na fakturačním oddělení, teď už v IT systému.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #183807

    Snižana Kotlanová
    Správce

    Do dnešního dne 19.12.2022 nebyl zaslán příspěvek státu ve výši 3.500 kč a přeplatek za elektřinu ve výši 695 kč splatný 7.11.2022

    odpověď na: Lama Energy – zkušenosti #183043

    Mára
    Správce

    Zvýšit zálohu ze 3.000 Kč na 21.000 Kč, to chce fištróna. Zloději.


    Ilona M
    Správce

    Včera mi volala paní, ze MUSÍM podepsat novou smlouvu. Nedokázala nic vysvětlit, načež jsem zjistila, ze mi převedli starou smlouvu na spotove ceny a ještě se mi snažila vysvětlit, ze teď už to bude výhodné. Pro ne určitě, ale ja budu doplácet desítky tisíc!!!
    Okamžitě jsem si sjednala nabídku a přechod k PŘE s lepší cenou a zaslala výpověď na Bidli. Do hodiny mi z Bidli přišel nenápadný e-mail do klientské zóny, takže jsem se chtěla podívat, kolik tedy realne budu doplácet (nikdo ze společnosti mi to nedokázal říct!) a hned u vstupu po mě portál chtěl proklikem odsouhlasit novou smlouvu a zase spotove ceny 😆 to jsou normální energo smejdi!!! Pozor na ne! Už se od nich bojím otevřít jakýkoli e-mail, protože se vás stále snaží stáhnout zpět.
    Firma krachuje navíc

    odpověď na: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #182500

    Kubíková Helena
    Správce

    Dobrý den mám odběrové místo Praha 10, Vršovice, Na Míčankách 4
    ráda bych věděla v jakém časovem intervalu se počitá NT a VT
    Děkuji za odpověď.


    Otakar Prášek
    Správce

    Dobrý den
    Jmenuji se Otakar Prášek. Moje mamka bude mít 10.1.2023 90 let. Žije v domku na Horním Jelení.
    Dne 14.11.22 jí společnost Elgas Energy s.r.o. nechala odpojit plyn, který používá na vaření a topení.
    Takže od tohoto dne si nemůže uvařit ani zatopit. Důvodem bylo neplacení záloh. Přitom jsme platili každý měsíc ústně domluvenou zálohu, protože mamka má důchod 19 681,-Kč a předpis záloh jsme měli 25 850,-Kč měsíčně. 15.11.22 jsme přestoupili k jinému dodavateli plynu. Ten přislíbil připojení k síti 25.11.22. Dnes je 30.11.22 a připojení stále nejsme, protože operátor trhu s energiemi(OTE) má neustále nějaké připomínky a připojení neschválil kvůli smlouvě s novým dodavatelem, který ji vypsal běžným způsobem.
    Dnes společnost GasNet, která by měla provést montáž slibují, že podle zákona se bude řešit připojení 13.12.22 a pak budou mít dalších 5 dní na připojení. Takže mamka má podle zákona umrznout o chlebu a vodě, pokud jí ovšem nezamrzne.
    Byl bych rád, kdyby se mohl celý tento nesmysl se zákonnými lhůtami urychlit. Děkuji za odpověď.
    Otakar Prášek
    Tel.605 184 496

    odpověď na: Armex Energy katastrofa #182100

    Odberatel
    Správce

    Armex nedodržuje smlouvy, jsou to podvodníci. Co nejdříve od nich zmizet. NEDOPORUCUJI. Tváří se jako fér dodavatel, všude samé reklamy a přitom nejsou schopni dodržet fixovanou smlouvu na dobu určitou.


    Jirka
    Správce

    Tak tohle dostal asi také každý…

    Tímto Vám sdělujeme, že provedenou kontrolou bylo zjištěno, že právnická osoba
    HALIMEDES, a.s., jako držitel licence číslo 241014862 s předmětem podnikání obchod s plynem,
    se dopustila porušení ustanovení § 11 odst. 1 písm. f) energetického zákona, dle kterého je držitel
    licence povinen bezplatně vyúčtovávat dodávku elektřiny, plynu, tepelné energie a související
    službu v elektroenergetice a související službu v plynárenství a poskytovat bezplatně informace
    o vyúčtování dodávek elektřiny a souvisejících služeb v elektroenergetice a dodávek tepelné
    energie, čímž se ve spojení s ustanovením § 98a odst. 2 písm. j) energetického zákona rozumí
    vystavení vyúčtování v termínu a rozsahu stanoveném vyhláškou č. 545/2006 Sb., o kvalitě
    dodávek plynu.
    Dále bylo zjištěno, že právnická osoba HALIMEDES, a.s., v postavení držitele licence na
    obchod s plynem, ukončila v rozporu s ustanovením § 61 odst. 1 písm. d) energetického zákona
    ke dni 7. ledna 2022, dodávku plynu do odběrného místa EIC 27ZG1………….,přestože nebyla splněna žádná z podmínek neoprávněného odběru plynu.
    Uvedené zjištění bylo předáno Odboru sankčních řízení ERÚ pro rozhodnutí o zahájení řízení o přestupku.


    Bezejmena
    Správce

    Dobrý den,

    vím velice dobře jak to v této společnosti chodí a ruce pryč. Žádná výběrová řízení se nekonají, vše se vybírá podvodem na zákazníky. Porušuje se zde nejeden zákon. Prosím dejte si na ně pozor ať nedopadnete jako já.

    odpověď na: odstoupení od smlouvy #181896

    Jiřina Bendlová
    Správce

    Agent Správy odběrných míst vylákal na jaře 2021 podpis smlouvy na 3 roky s tím, že v případě požádání pomúže SOM vybrat dodavatele elektřiny- lež- obratem přišlo „vysoutěžení“ nového dodavatele, k němuž by převod přicházel v úvahu v prosinci t.r.. Nový dodavatel o cenách na rok 2023 prý nemá informace a stanoví ceny do měsíce po zahájení dodávek /!?/.- smlouvu s ním ale nemám. Chci smlouvu s SOM zrušit, ale telefon delší dobu 24 hod. denně „obsazeno“, maily se vrací jako nedoručitelné. Co s tím – poradíte???


    Šárka Janečková
    Správce

    Mám od Bidli elektřinu v domě, přešla jsem od jiného dodavatele, protože mi můj předchozí dodavatel zvýšil ceny. Dostala jsem ten spotový ceník a dle vývoje cen jsou udělala dobře, ceny mám nižší než u předchozího dodavatele a ještě níž než je těch zastropovaných 6000 Kč jak všude nyní píšou. Takže jsem spokojená, cen jsem se opravdu bála, obzvlášť v našem domku, ale nyní jsem klidnější. Nikdo nemáme peníze na rozdávání, předchozí dodavatel mi dal cenu 11 000,- což jsem si nemohla dovolit, teď jsem na půlce ceny a i níž a to je fajn. Smlouvu mi udělala rychle mladá slečna, která byla milá a vše nám vysvětlila. Nemám s Bidli problém. Nelíbí se mi, že všichni jen nadávají na vysoké ceny, za to ale nemůžou dodavatele, ale špatná rozhodnutí vlády.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #181247

    alena Novotná
    Správce

    Dobrý den, máme stejnou zkušenost – obraťte se na ERU-Evropský regulační úřad. Nám poradili.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #181213

    Ivana
    Správce

    Dnešním dnem mám vše s GE vyřešeno. 😀 Dorovnání vyúčtování dnes přišlo. Huraaa. Další kapitola uzavřena. Sice se to táhlo, ale nesmíme se vzdávat. 😉 Pevné nervy všem

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #180659

    Jiří Janík
    Správce

    Bohužel i mě dluží. Přeplatek 4000kč měl splatnout 27.10. Telefon neberou a na mail nereagují. Taky bych se rád připojil k žalobě.

Zobrazuji 15 příspěvků - 106 až 120 (z 6,013 celkem)