Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 1,246 až 1,260 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #122533

    Lenka Honomichlová
    Keymaster

    My jsme k nim šli plný očekávání, protože náš cíl byl dostat nižší cenu, dva roky před tím jsme měli jiného alternativce a ten nám ty ceny nebyl schopný udržet, hned po půl roce je zvedl. U Comfortu jsme měli možnost podepsat smlouvu na neurčito, tak jsme to vzali na zkoušku, začátek s nimi zatím vypadá slibně, zálohy nám zatím snížili o stovku a že prý se pak uvidí. 

    in reply to: Elektřina a regulované služby 2019 #122532

    Emil
    Keymaster

    Byl jsem na tom stejně. Bylo mi ale vysvětleno, že u produktu byla slíbena stejná cena do roku 2018 a průběžně se tak jeho cena nenavyšovala. Ale vyšlo by to v roce 2019 na celkem dost, tak jsem se nechal převést na nabídku Klasik s fixací na 2 roky. Nechtěl jsem od firmy utíkat a řešit nějaký zbytečný přesuny, když to vezmu kolem a kolem, tak jsem za ty léta s nimi moc věcí řešit nepotřeboval. Jinak na oficiálních stránkách ERÚ jsem našel nějaký ceny za regulovanou část elektřiny, tak to bude asi to, co hledáte.

    in reply to: Zkušenosti s SPP CZ #122531

    Zdeněk
    Keymaster

    Přátelé, většina recenzí se mi jeví jako podvod a je to podvod. Když chvíli Googlím, tak úplně na slovo stejné recenze jednou píše Karolína, na jiném serveru to píše David, atd., atd. Pokud se shodují jména, tak jednou totéž píše v roce 2015 a podruhé v roce 2017: „V loni jsme přešli a úplná spokojenost…“. Holt je to masáž!
    Mějte se

    in reply to: Recenze Bohemia Energy #122530

    Miroslav Švarc
    Keymaster

    Zdravím, u Bohemia energy jsem od roku 2017 a dostat se k nim mi pomohla služba ušetřeno. Hledal jsem jinou firmu, protože jsem byl nespokojený s tím co platím a byl jsem si vědom toho, že bych za to samé mohl platit i míň. K ušetřenu jsem se dostal přes internet a kde mi vyběhli v jedné reklamě a vzhledem k tomu, že jsem nevěděl ke komu se přihlásit, tak jsem využil jejich služeb. S Bohemia energy jsem zatím spokojen, zatím je mám rok a ještě mi zbývá jeden, ale vzhledem k tomu, že podmínky mám domluvené slušné, tak bych se nedivil, kdybych u nich odběr před ukončením smlouvy ještě prodloužil, ale nebudu předbíhat zatím.


    Štefan Števko
    Keymaster

    Dobrý den, máme naprosto stejnou zkušenost jako p. Křížová. Doma babička, „expert“ vyměnil elektroměr, zapnul, a byli jsme bez kotle, mikrovlnky, pekárny na chleba a nového kávovaru. Po 27 dnech od podání stížnosti se dostavil další „expert“, který potvrdil, že „je vše v pořádku“. 30. den jsme dostali vyjádření, že oba experti jednali v souladu se všemi pravidly včetně božských zákonů a na vině je naše elektroinstalace. Dopis taky obsahoval pohádku, že po prvním nahození proudového chrániče došlo k vyhození pojistek, při druhém už bylo vše v pořádku bez jakéhokoliv zásahu. Osobně si myslím, že to „expert“ zapnul bez připojeného nuláku. Na rozdíl od p. Křížové to nevzdávám, odvolávám se a vzhledem k tomu, že škoda přesahuje 20 000 se zřejmě obrátím i na právníka.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #122526

    Jakub Novák
    Keymaster

    Měl jsem dilema, můj dodavatel mi tvrdil, že se mi pokusí zajistit lepší cenu, ale nevydržel jsem čekat jestli to dopadne a nebo ne, no dopadlo to tak, že jsem se poohlédl, jaké ceny nabízí konkurence a jelikož se mi nabízela slušná cena od comfortu tak jsem jim vyplnil všechno co potřebovali k mému přechodu a nechal to na nich, aby mi to zařídili. Nemůžu si na jejich přístup stěžovat.


    dáša
    Keymaster

    stala se mi situace že jsem podepsala u energetické kanceláře smlouvu o aukci a ta mi vybrala maxim energy dříve jsem byla u ušetřeno a tam jsem dostala nabídku na mnd jenže maxim jsem podepsala dříve než mnd podepsala jsem obě neznalost hloupá nyní mi maxim energy poslal dopis o zdražování s tím že mohu odstoupit od smlouvy jenže nastal u mě problém s energetickou kanceláři jelikož dodávka do maximu jště nezačala jsem u eonu do roku 2019 tak mi hrozí pokuta 5000 přitom ve smlouvě s e.k. mám ve smlouvě ceník kterému nemůžou dostát kvůli zdražování u maxim energi prosím poradíte jestli s toho jde nějak dostat bez sankcí děkuji dáša

    in reply to: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #122521

    Anna
    Keymaster

    Tak to to snížili, my jsme obá dostali po 500kč, ale jako beru to tak, že ty peníze jsou navíc bonus a jen tak na zemi je nenajdu, takže tu částku fakt neřeším 🙂 upřímně z toho mám fakt radost 🙂

    in reply to: E-ON #122519

    karel
    Keymaster

    co toje?

    in reply to: info o X ENERGIE #122517

    Oldřich
    Keymaster

    Blížili jsme se se smlouvou do bodu, kdy se nám opět měla chýlit ke konci, již po druhé za dobu, co jsme u Xenergie a tak jsem se spojil s firmou, kde nám i takto na dálku přes linku udělali propočet a musím říct, že dali rozumnou nabídku, moc dlouho jsem nad tím nepřemýšlel a vzal jsem jí, když byli ochotní nám slevit. Aktualizovali cenu, takže jsme zas na tom o něco líp a přichystaní na zimu, že můžeme skoro „topit i pánubohu do oken“.

    in reply to: info o X ENERGIE #122516

    Oldřich
    Keymaster

    To za všech okolností souhlas, hlavně teda ten online portál, kde se všude dostanu, aniž bych je musel otravovat. Orientace je tam dost v poho to už jsem měl větší trable v novym internetovym bankovnictví, to tady je to brnkačka. Tohle si Xenergie nechala udělat od někoho dobře uživatelsky smýšlejícího, fakt že jo.

    in reply to: RWE – zkušenosti #122515

    Katka
    Keymaster

    V létě maminka přepsala pod různými sliby energii k inogy, smlouva měla naběhnout od září. Maminka bohužel na konci prázdnin zemřela a i přes okamžité nahlášení úmrtí chtěla inogy platit zálohy téměř 3000. Přesto, že v domě nikdo nebydlel a nebyl žádný odběr přišla nehorázná faktura na doplatek 6000. Opravdu takto veřejné a nehorázné okrádání jde už mimo rozum.

    in reply to: Comfort Energy – máte nějaké zkušenosti? #122513

    Oleg
    Keymaster

    Když se tu zmiňujete o těch fakturách, tak bych se je upřímně dokázal představit krapet jednodušší. Jasně že v nich nelovím čísla navíc, vždycky jdu jen po přeplatku/doplatku, ale ten chci vidět na první dobrou. Takže noo… no alespoň, že jsem našel přeplatek.

    in reply to: Pražská plynárenská – zkušenosti #122512

    Lenka
    Keymaster

    Arogantní lidé na call centru. Na pobočce něco řeknou a slíbí, vzápětí to neplatí a nesplní. Buď jejich zaměstnanci nejsou správně informováni, anebo záměrně klientům neříkají pravdu. Nedoporučuji. Jednání této společnosti nesplňuje obecné standardy.

    in reply to: Recenze Bohemia Energy #122511

    Kaňák František
    Keymaster

    Okolnosti kolem zvyšování cen mě dohnaly k tomu abych si udělal porovnání a poohlédl se po jiné firmě. Taky jsem o tom zavolal firmě jaký mám záměry a ty se toho teda hned chytli a k mému údivu začali jednat. Přišli s alternativou, že jsem si změnu dodavatele nakonec rozmyslel. Dostal jsem návrh na přestup na tarif Klasik, kde mi říkali něco o měsíci zdarma, no prostě je na tom líp než ten původní tarif. Takže pokud jednodušší řešení, tak si zavolejte svojí firmě, jestli taky něco nemají za náhradu. Jsem rád, že jsem se nakonec nemusel babrat s jinou firmou.

Zobrazuji 15 příspěvků - 1,246 až 1,260 (z 6,013 celkem)