Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
Romana MožíškováKeymasterVýborná komunikace, dostupnost operátorů, domluva dle potřeby. Velmi spokojená a Xenergii doporučuji!
Vítězslav KrejčíKeymasterDobrý den, dnes mně volala Vaše operátorka s nabídkou Vámi dodávaných energií. Vše probíhalo standardně. Operátorka spočítala dle mého vyúčtování finanční dopad. Až v závěru, když jsem ji vysvětloval, že jsem smluvně vázaný u jiného dodavatel teprve dva měsíce, moje argumenty, že zatím nebudu nikam přecházet zřejmě neunesla a její chování se celkově změnilo. Stále se chovala slušně, avšak už ne tak profesionálně. Zde čeká možná MND ještě trochu práce. U INOGY by se mně to nemohlo stát. Je nutné respektovat zákazníka v celém rozsahu.
AlešKeymasterPo avízu kolegy jsem se letos také přihlásil k Bohemia Energy. On s nimi už absolvoval předchozí dva roky a tvrdil mi, že z jejich strany je vše OK. Prý se vůbec nemusím bát toho sejčkování. Cenu nastavili dobrou a průběh převodu klidný.
DaliborKeymasterSouhlas, kvůli těm dobrým cenám jsme k nim přecházeli, ale už je to delší dobu, smlouvu u nich máme od nějakýho roku tuším 2012. Zatím nabyl důvod změny.
Milan PoláčekKeymasterNo já nevím, ale co jsme u nich my ty 3 roky, tak jsme u nich v pohodě bez problémů a hlavně za míň peněz.
HonzaKeymasterSPP jsou stejní podvodníci jako jsou šmejdi s nádobím. Přemluvili mě s tím, že nebudu platit měsíční paušál, který mi dělal u RWE pomalu polovinu ceny. Přestoupil jsem k nim a po třech měsících změna ceníku. Šup s měsíční paušál byl tam, a větší než u RWE. Přišel jsem na to až při vyúčtování za rok a stálo mě to o 500 víc než bych mě fakt. u RWE. Nevěřte jim, jsou to lháři. A ty pozitivní recenze si tu píší sami.
Zuzana VeseláKeymasterPřed dvěma léty jsem dealerovi podepsala přechod v odběru elektr. energie od Innogy ke spol. LAMA. Současně jsem obdržela od stejného dealera „dárek“, 3 LED žárovky, na základě mnou podepsané kupní smlouvy se spol. BLUE OCEAN Management.
Bohužel jsem tuto údajně formální kupní smlouvu blíže nezkoumala a až později jsem zjistila, že v případě odstoupení od smlouvy se spol. LAMA musím buď 3 žárovky vrátit nebo za ně zaplatit cca 1300 Kč, zatímco jejich běžná cena není ani 300 Kč.
Rozhodla jsem se s takovými společnostmi nespolupracovat a vrátila jsem se k Innogy. Vrátila jsem omylem bohužel jen žárovky 2 a minulý týden jsem obdržela fakturu o BLUE OCEAN … na částku za tři žárovky 1815 Kč. Považuji takové jednání za typické pro „šmejdy“ a ráda bych zjistila, zda se mohu nějak bránit, nebo musím fakturu zaplatit.
VeronikaKeymasterČez je výborný distributor plynu a elektřiny. Lituji odchodu od RWE. To jejich úžasné Čez online vaší platbu přesměruje úplně někam jinam, vám se sice platba vrátí – odněkud z Polska přes PAY-U, ale máte s tím starosti a uhánějí vás, že meškáte s platbami záloh. Opravdu výborný. Zaměstnanci ČEZU ten účet neznají a dělají jakoby ho nikdo nikdy neslyšel a až po ověření asi kolegou si najednou vzpomněli. Opravdu solidní jednání a je vidět, že u nich pravá ruka ví co dělá levá…. hodně štěstí a trpělivosti všem spokojeným zákazníkům ČEZU jako jsem já
Renata IlčíkováKeymasterSolidní jednání, přehledné faktury, dobré ceny!
Pavel R.KeymasterJa mam podobnou zkusenost naopak s centropolem. Jsem z Prahy a prisli za mnou s tim, ze jsou od Prazsky energeticky a ze mi potrebujou zkontrolovat elektromer, ze jde jen o pravidelnou kontrolu a ze slyseli, ze v mem okoli jsou nejake nahlasene problemy. Pustil jsem je dovnitr, byl jsem zvedavej, co budou povidat. Delali mi nejaky vypocty, kalkulace, bla bla a nakonec, ze mi muzou nabidnout lepsi produkt, ze vsechno zustava a uz to jelo. Rekl jsem, ze bych si o tom nejdriv neco rad precetl a v hlavicce smlouvy byl Centropol, tak jsem s diky odmitnul a hnal jsem je ven. Pak jsem si na neferovy jednani prodejce stezoval pres centralu.
Jinak ja bohemia energy mam a oslovil jsem je pred tremi lety sam. Stehoval jsem se a hledal jsem nejvyhodnejsiho dodavatele, ktery mi zvladne produkt prizpusobit na miru a budu mit dlouhodobe solidni ceny. Oslovil jsem tehdy vic spolecnosti, sam jsem si domluvil, aby obchodnik dorazil a nekolik materialu od ruznych spolecnosti jsem si nejprv prostudoval a pak jsme zpetne kontaktoval bohemku pres infolinku a odsouhlasil si s nimi smlouvu. Mam smlouvu na dobu neurcitou, ale zatim jsem nemel duvod odejit a stale zustavam. Jsem spokojenej, jednani bylo za me v pohode a ceny se mi furt jeste nezvysily. Ale chapu ze ten podomni prodej je celej zacarovanej, nenecham si veset buliky na nos, ale chci slyset vsechno na rovinu a taky jim to tak podam. Coz teda prave u tohohle dodavatele bylo v mem pripade ok a tak jsem podepsal.
NovákováKeymasterSpokojenost, dokud se Amper Market nerozhodl spojit s tím najhoršim co v ČR v energetice je a to s Bohemia Energy. O uzavření spolupráce je info pouze na stránkách. Nenamáhali se poslat zákazníkům ani dopis nebo alespoň e-mail. Dozvěděla jsem se to náhodou od kamarádky. Odcházím a to rychle. Velké zklamání.
Lukáš D.KeymasterJá mám s BE dobré zkušenosti, nevím jestli jsou dneska ještě v plynu a elektrice nejlevnější, ale to už se mi nechce řešit a přecházet kvůli tomu někam jinam. Hlavně když jsem se zbavil původního dodavatele energií. Skvělý je, že všechno vyřídím buď přes telefon a nebo přes ten jejich portál. Za mě bez problému..
Vosátka VladimírKeymasterKdy a kde najdu sazbu elektřiny-část regulované služby pro rok 2019?
Díky VV
JindraKeymasterJá jsem na základě toho, že máme doma mal dítě dostal slevu 60 Kč z každé MWh z ceny za odebraný zemní plyn.
Anna LeštinováKeymasterPaní Pecinová, zavolejte si k nim na zákaznickou linku a tam vám určitě poradí, já mám s jejich linkou celkem bohaté zkušenosti, protože Xenergie byla můj první nový dodavatel, takže jsem k nim volala hned několikrát abych si osvětlila různé věci jako platbu, vyúčtování, pak jsem si nechávala vysvětli online portál, no myslím, že už si mě tam musí hodně pamatovat. 😀 Ale jak říkám brnkněte jim tam a určo vám dobře poradí. 😉
-
AutorPříspěvky