Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
VencováModerátorDobrý den, od října se snažím domluvit ohledně nesmyslného navýšení záloh, marně. Paní na regulačním úřadu mi poradila, abych platila zálohy ve stávající výši, že mne pak nemohou odpojit. Přesto mi odpojením vyhrožují. Každou splátku si totiž připisují k předešlým měsícům. Dnes mi po mnoha měsících volala zpět nějaká paní z infolinky a řekla, že jejich firma se na zálohách s nikým nedomlouvá, že je prostě stanoví a vyžadují a je jim fuk jestli s tím jako zákazník nesouhlasím. U MND od nichž mne přetáhla Česká srovnávací to možné bylo. Odstoupil už někdo i se sankcemi? K hromadné žalobě bych se rovněž připojila!!
HermanModerátorTakze sem to predal pravnikovi, mel sem vyhodnou fixaci do konce roku 2022 a Plynule se nas sproste zbavilo tim ze nam zkratili dodavky. Pravnik mi udelal rozbor s tim ze na konci roku 2022 podame na Plynule zalobu za hrube poruseni smluovy a o rozdil ktery zaplatim u noveho dodavatele vice se budeme soudit. Pravnik mi rekl ze mi to vyhraje. Plynule dal pokracuje v cinnosti, nekonci, toto bylo gaunerina jak se zbavit klientu kteri maji dorou cenu a toto jim nedaruji. Vsechny od Plynule varuji, jsou to gauneri a kdyz mate dobrou cenu tak se vas zbavi fix nefix. Na ERU sem samozrejme podal stiznost, uz mam od nich i salodlouhe vyjadreni.
LukášModerátorDobrý den. Platíte jim někdo zvýšené (nesmyslné zálohy) nebo původní jak jste měli? . Známému už přišli 2 upominky, že platí původní…
Petr BrožModerátorReklamace vyúčtování plynu.
Dobrý den, v minulých dnech jsem mailem dostal vyúčtování spotřeby plynu od 15.12.2021 do 7.1.2022. S vyúčtováním nesouhlasím, protože jste mi neodečetli prominutí DPH od počátku odběru do konce roku 2021.. Dle mých propočtů by vyúčtování plynu za toto období bez DPH dělalo 7.591,23 Kč, z toho DPH 21% je 1.226,78 Kč. O tuto částku by se měl snížit vámi vyúčtovaný nedoplatek 9.185,- Kč. Mnou vypočtený nedoplatek po zaokrouhlení by měl být 7.959,-Kč. Žádám vás proto o zaslání nové faktury za odběr plynu. Stejnou chybu jste pravděpodobně udělali u všech odběratelů, u kterých vyúčtovaný odběr přešlo do roku 2022.
Odstoupení od smlouvy.
Dne 15.12.2021 jste mě převzali od dodavatele SPP, se kterým jsem už měl od 4.12.2021 uzavřenou řádnou smlouvu. Nešlo tedy o DPI Innogy, od něhož jste s mým souhlasem měli převzít dodávku plynu. Na převod od SPP jsem vám žádný souhlas nedal. Několikrát jsem vás žádal o zrušení návrhu smlouvy, vždy bez vaší odpovědi. Naposled jsem žádal mailem dne 4.1.2022 a protože jste nereagovali, volal jsem telefonicky i na vaši zákaznickou linku. Tam mi operátorka (jméno si nepamatuji) řekla, že se tím případem budete zabývat. Opět dosud bez reakce. To vše považuji z vaší strany za neseriozní jednání. Proto požaduji odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě mým mailem ze dne 4.1.2022 (žádost o zrušení smlouvy).
Petr Brož, mob. 608110804,
2.května 624, Studénka,
Zákaznické číslo 11863947,
EIC kód 27ZG700Z0217927O
MomordemModerátorzithromax without a doctor’s prescription [url=https://azithromycintok.com/]antibiotic azithromycin z pack[/url] zithromax http://azithromycintok.com/
OptonryModerátorazithromycin prescription cost [url=https://zpackus.com/]azithromycin over counter walmart[/url] azithromycin tablets 500mg urethra pain
Miroslava HANÁKOVÁModerátordobrý den , též bych potebovala poradit jak se dostat od společnosti ČMS. DĚKUJI
PetrModerátorCo tak podat hromadnou žalobu?
JirkaModerátorDnes (20.1.)jsem chtěl navšívit klientské centrum v Severní II 1459/25. Asi ve 14 hodin nikdo na zvonění neotvíral, ale stopy po autě v ještě neroztálém sněhu po přeháňce ukazovaly, že někdo nedávno odjel. Když už jsem tam byl, šel jsem to zkusit i na adresu, kterou má pan Mach uvedenou v obchodním rejstříku jako bydliště. Je to jen asi 500 metrů stále nahoru na adrese Jihovýchodní II 866/2. Překvapilo mě, že na schránce jsou uvedeni společně pan Mach s paní Pohankovou. Budu to zkoušet i nadále, abych se dozvěděl, jak bude firma nadále postupovat.
Pokud máte zřízenou datovou schránku, můžete korespondenci zasílat do ní. Tato korespondence se úředně považuje za doručenou po deseti dnech od odeslání, bez ohledu na to, jestli ji příjemce skutečně četl. Halimedes má datovou schránku eddiyrr.
Pokud byste podávali nějaké oznámení a podobně hromadně, můžete mě kontaktovat na mailu [email protected]
Protože schvalování příspěvků adminem zde trvá asi pět dní, je bohužel tato platforma pro efektivní diskuzi poměrně nevhodná.
MatinModerátorDobrý de, stížnost jsem již podával, bohužel odpověď vás nepotěší…Jedná se o situaci, na kterou zákon nepamatuje. Čili nedostanete se do režimu DPI a plyn vám odpojí. Můžete se domáhat svých práv u soudu, to vám ale nevyřeší, že budete čekat rok na nejistý výsledek a nakonec nic nevymůžete. Je to ten nejsprostější způsob ukončení Smlouvy, kdy vás v lednu nechají na holičkách a všichni alternativní dodavatelé mají nastaveny ceny plynu cca o 300% výše, než jsme zatím měli. každopádně vznikla vám škoda a asi jedinou pákou aby společnost alespoň konala je Policie ČR.
DavidModerátorRád bych přešel, ale hrozí pokutou 8000 Kč za odběrné místo. Přesto jsem se už obrátil na ČEZ, tak uvidím…
MonikaModerátorDobrý den,
bohužel musím souhlasit se vším, co tady kdo píše. Mám naprosto stejné zkušenosti. Nesmyslně navýšené zálohy, komunikace nulová a odstup od smlouvy pouze se souhlasem zaplacení smluvní pokuty 8000Kč. Stížnost zaslaná na ERU bohužel také žádný přínos nepřinesla. Docela bych uvítala krach General Energy. Bylo by to možná nejlepší řešení.
Petr PospíšilModerátorMoje zkušenost je taková, že jsem nejspíše naletěl: platba za plyn mi v průběhu půlroku byla zvýšena z původních 4000,- na 9300,-, tedy více než dvojnásobek. Při ukončení fixace jsem rozhodnut, že odcházím jinam.
PetrModerátorPřecházel jsem k BIDLI na doporučení od Skautské energie. Problémy již při vyplňování smluv – technické, kdy nejde zadat nemovitost s evidentním číslem. Najít řešení po telefonu – nemožné, nelze se dovolat. Potvrzení o přečtení mailu nebo odpověď jedině po urgencích. Dodávky zahájily 7. 12, což jsem se emailem dozvěděl až dva dny po. Dal jsem výpověď dle zákona, poslal poštou, kterou převzali dle doručenky až po půl druhém týdnu. Potvrzení o akceptaci výpovědí jsem musel uhánět. I přesto mi poslali nový rozpis splatných záloh po termínu ukončení smluv. A včera již po ukončení smlouvy mi poslali upomínku na na nemožnost inkasa záloh z mého účtu. Jedním slovem velká tragédie.
IvanaModerátorMůžu se, prosím, zeptat, jestli jste už všichni přešli k jinému dodavateli? Já zatím pořád váhám, čekám jestli nepřijde vysvobození v podobě krachu GE. Přesnou radu nedali ani na ERU. Radu paní dala jen ohledně vyúčtování.
-
AutorPříspěvky