Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 376 až 390 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: poradte #150428

    Jiří Mánek
    Moderátor

    Dobrý den,
    mám dotaz.Na mém domě mám na streše 2 konzole na kterých vedou dráty el.vedení dál do vesnice.Konzole slouží distributorovi místo sloupů el.vedení.Neměl bych nějaký nárok na úhradu za použítí máho domu místo ,toho aby distributor postavil sloupy?
    Předem velice děkuji za odpověď s pozdravem Mánek


    Michal
    Moderátor

    Jsou to zloději, lháři, podvodníci. Žádný servis, mluví pokaždé jinak, nedá se dovolat, pokud se neozvete tak nedají přeplatek, neodpovídají na maily. Nemám vůbec náladu vše co s těmito šmejdy zažívám vypisovat, je toho moc. Ale ve zkratce to výše.
    Ale co takhle hromadná žaloba? Já jsem jedině pro. Je toho hodně co porušují, lžou, stačí nahrávky hovorů.


    Marcela
    Moderátor

    Potvrzuji všechny předešlé diskusní příspěvky, je to neskutečná firma. Aniž by oznámili zvýšení cen a jaké, v SIPO za leden si načetli zálohy navýšené téměř o 100%, a to bez mého vědomí. Nelze s nimi komunikovat, telefon neberou, na e-mail nereagují.


    Marie Kahlanczuková
    Moderátor

    Vyučtování elektřiny probíhalo vždy v prosinci . Odečet byl proveden , na stížnost ,že jsem dosud vyúčtování neobdržela, paní Rybářová mi odepsala ,že moje stížnost byla předána na finanční oddělení .


    Matin
    Moderátor

    Problém je, že své klienty už odhlásili u distributora, byť činnost neukončili;=( problém skutečně nastal, smlouva je platná a přesto jste odhlášen!


    Emil
    Moderátor

    Katastrofa na druhou…
    Neměli nakoupeno do budoucna…
    Proto zvyšují zálohy do astronomických výšin…
    Vyšší než v DPI…
    Pošlou skryté SMS a pak navýšení a navýšení….


    Petra
    Moderátor

    VCo se týká emailů, tak to neodpovídají ani omylem a na volání, to musíte volat pořád, já když se tam chci dovolat, tak volám co půlhodiny, ale stejně je mi to prd platné, jelikož Vám nikdo neřekne vůbec nic, schválně jsem si nahrála veškeré telefonáty, kdyby byl někdy nějaký problém. No problém je, mají mi vracet peníze a stejně mi je nevrací, říkám si, jestli vůbec ta firma má peníze, jestli nečeká, až jim nějací chudáci pošlou takové nesmyslné zálohy, mé podezření je, že odebírali energie od Bohemky, ta zkrachovala, tak teď nakupují přes burzu, kde jsou ceny hodně vyšroubované a doví jestli nejsou před krachem, už za rok 2020 hlásily ztráty. Firma o 6-9 lidech, ale jednatelů je tam asi 5 nebo víc. Uvidím počkám a pak pošlu reklamaci a podle zákona mají na to 15 dnů na odpověď a pokud se tak nestane, tak to přenechávám ERU, jestli mi ten vůbec pomůže, no snad na letošní vánoce ty peníze budou na účtě.


    D.S:
    Moderátor

    Velmi nedoporučuji, nesolidní, není možné komunikovat, pracují s externími brigádníky, lžou atd. Vypadá to na podvodnou společnost!

    odpověď na: samoodpočet plynu #150257

    Miroslav Doležal
    Moderátor

    nejsem schopen odeslat samoodpočet prostě mi to nejde stav k 11.01.2022
    je 27907 m3


    Jirka
    Moderátor

    Ještě bych nějaký týden s tou stížností na ERÚ počkal, aby se vyjasnilo, jestli jsou to skutečně takoví gauneři, nebo naopak chtěli dát zákazníkům čas na přechod jinam, aby nespadli do DPI – to byl aspoň smysl toho dopisu…

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #150239

    Petra
    Moderátor

    Dobrý den všem, nevypadá to, že by General Energy končily, prověřovala jsem firmu přes IČO. Jenže te´d nevím já, jak z nich dostat ten přeplatek, pořád jen výmluvy, svátky a te´d toho mají moc, jako stanovili si datum splatnosti oni, který byl 30.12.2021 a zatím nic, nevím co s tím. Jak by jste postupovali vy?


    Hilda Wildová
    Moderátor

    Nejsem spokojena vyúčtování posílají pozdě a to musím urgovat pokud se vůbec dovolám nejsou solidní dodavate a to mi byli vybrání v aukci jako nejlepší těším se až od nich odejdu k solidnějším dodavatelům jako je INNOGI.


    Mirda
    Moderátor

    Také jsem dostala nehorázné navýšení cen v podobě zaslané tabulky, ve které se nevyznám. K tomu přiložený dopis se změnou přechodu na jiný systém (Green). Absolutní nedodržení smlouvy. Vyúčtování elektřiny mi po mnoha žádostech poslali téměř po 3 letech a to jen za poslední 3 měsíce (malý přeplatek). Po reklamaci poslali za zbylé 3 roky (velký přeplatek).
    Zato při vyúčtování plynu se „nezpozdili a nezapomněli na jediný měsíc“ (obrovský nedoplatek). Nekomunikují. Pryč od nich.

    odpověď na: General Energy – zkušenosti, recenze, diskuse #150232

    Tomáš
    Moderátor

    Dobrý den, tak jsem taky dostal odezvu po 3 měsících. Email co jsem zasílal 4. ledna dohleda dnes, jen díky tomu, že sem jí řekl z jakého emailu to přišlo. Nebudu se vyjadřovat, jestli četli emaily co jsem posílal daleko dřív. A bylo mi i řečeno, že odstoupit od smlouvy mohu až k datu výročí smlouvy rok 2024 a to by bylo bez sankcí. Údajně na odstoupení od smlouvy jsem měl 10 dní, pak to najednou bylo 23 dní. Od doby a teď si nejsem jistý, jak to paní myslela, jestli od 23. září 2021, kdy nás informovali, že proběhne změna cen energií nebo od platnosti cen energií 1.11.2021. Nikde jsem se u nich nedočetl jak dlouho mám na výpověď při takové změně. Jak to človék má vědět, když se jim nedá ani dovolat. Oni vědí proč nás kontaktují až takhle pozdě. A na závěr co mě dostalo, tak paní mě řekla do telefonu, že pokuď chci odstoupit od smlouvy dřív, tak mám poslat výpoveď a v ní napsat, že souhlasím se sankcí 8 000 kč. To už je vrchol všeho.


    Marie Ritterová
    Moderátor

    Prosím o informaci kolik stál v r.2021 ohřev 1m3 vody – plynem. Děkuji MR

Zobrazuji 15 příspěvků - 376 až 390 (z 6,013 celkem)