Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Karel SkořepaModerátorMým dodavatelem je ČEZ.Tarif mám D26d.Roční spotřeba domácnosti je cca 10000KWh.Spínací časy HDO nastavuje dodavatel nebo distributor?Děkuji za odpověď.
AAModerátorSouhlasím s Jendou. Přechodem od VČP lze získat zajímavé úspory. Pokud chcete, ozvěte se na [email protected] , nebo se podívejte na stránky analyza-energie.cz.
S pozdravem Aleš Andr
AAModerátorDobrý den.
Nevím jak je to tady, ale na naší kalkulačce vyšlo dvanáct dodavatelů a z toho pět s úsporou v rozmezí 1000-1700Kč. Pokud chcete, ozvěte se na [email protected] , nebo se podívejte na stránky analyza-energie.cz.
S pozdravem Aleš Andr
Jan WhiteModerátorDobrý den,
uvažuji o změně dodavatele elektřiny, tou vytápím novostavbu RD, vč. ohřevu vody.
Spotřeba: VT = 0,3MWh, NT = 14,9MWh, jistič 3x25A.
Ve vaší kalkulačce jsem zadal tyto parametry a vyšel mi pouze jeden alternativní dodavatel (mimo ČEZ). Znamená to, že nikdo jiný „neumí“ tento tarif v našem regionu poskytovat?
Děkuji za odpověď, J.W.
JendaModerátorPřevod je zdarma bez aktivačních poplatků.
Nový dodavatel za Vás vše vyřídí včetně ukončení smlouvy s původním dodavatelem, pokud máte smlouvu na neurčito.
Jenda
Milan HorničárModerátorDobrý den, prosím o závaznou informaci na dotaz, zda budu případnému novému dodavateli elektřiny =3E- EASY 24 = platit nějaký finanční obnos za registraci.
Děkuji za odpověď. M.Horničár,Mikulov
JendaModerátorDobrý den, podle mne je ČEZ velmi neseriozní partner, viz vloni lákal na velmi levný plyn a kde teď jeho cena je. Zpočátku levný aby nalákal a pak to pěkně osolí. od ČEZu rychle utíkejte pryč. Najděte si zde lepšího partnera.
Jenda
martinModerátordobry den mam dotaz ohledne prechodu k jinemu dodavatli plynu jsem u vcp a chci prejit k cez etarif je to vyhodne a jaka je smlouva dekuji za odpoved
JiřinaModerátorMůžete mi prosím poradit,jak ušetřit na za elektřinu?
Jsme manželé důchodci a v r.1993 jsme se nechaly nalákat na výzvu nebo doporučení Václava Klause,že elektřina bude nejlevnější a nejčistší na vytápění v budoucnosti.Máme v rod.domku přímotopy.Děkuji za informaci.
Jiří RanglModerátorMám zájem o změnu dodavatele elektřiny.Kontaktujte mne prosím na tel. 602629602. Přes počítač moc komunikovat neumím .
Děkuji Rangl
JendaModerátorDobrý den,
Teď jsem se dozvěděl o sprostém podvádění potencionálních zákazníků
formu lží a podvodů na způsob Bohemia Energy nebo Centropolu. Od X Energie
rychle pryč, fuj, dělá se mi z nich blbě. Pokud máte zájem, čtěte článek na
http://osobni-finance.porad.cz/jine-osobni-finance/centropol-tarif-blik-elektrina.html
ze dne 20.8.2011
Jenda
AAModerátorDobrý den.
jestliže řešíte plyn od června, zatím Vám nezbyde nic jiného než počkat až bude zahájena dodávka a pak hlídat změnu ceny, aby se dalo odstoupit od smlouvy. Obecně totiž opravdu může „papírování“ trvat až tři měsíce a běžné lhůty pro zastavení změny už dávno prošly. Vybrat si obecně můžete jakéhokoliv dodavatele, ne však vždy je nejnižší cena to pravé ořechové. A pro každou sazbu (u elektřiny) a odběrové pásmo (u plynu) může být optimálním dodavatelem někdo jiný. Chcete-li poradit, ozvěte se.
JendaModerátorTak si vyberte nějakou menší firmu, já mám dobré zkušenosti s Elimonem. Plyn i elektřina je všude stejná, když by náhodou malá firma zkrachovala , tak Vás stejně automaticky přepnou k RWE nebo E.ONu. Jen si dejte menší zálohy.
Nedávno, když se zdražoval plyn, tak se RWE nestyděl zdražit o měsíc dřív, jen aby neprodělal, tak myslí na zákazníka.
Jenda
HankaModerátorDobrý den všem, jen se chci podělit o zkušenost s firmou E-ON. Tato firma nekomunikuje dříve než za týden, když jim odešlete e-mail. Poté, Vám příjde odpověď s obsahem: Vážený zákazníku, Váš dotaz je v řešení. Uběhne další týden a dostanete odpověď, která nedává smysl. Možná je možné s touto firmou ušetřit, ale osobně tomu nevěřím a hlavně pokud se takto chovají k zákazníkům, co asi nastane, když plyn přestane z nějakého důvodu jít? Za jak dlouho ho asi znovu pustí, za měsíc? Jsme jimi opravdu zklamaní a vzhledem k tomu, že od nich máme elektřinu, zrušíme i tu. Plyn máme od RWE a chtěli jsme přejít k E-ON, do dnešního dne nám však nepřišla smlouva (opět odpověď, požadavek je v řešení, toto celé již trvá od června 2011). RWE je sice drahé, ale o zákazíka se stará dobře a snaží se si ho udržet. Asi za to těch 5000,- které bychom údajně přechodem k E-ON uspořili (ale kdo ví, je-li to vůbec pravda) stojí. Máte jinou zkušenost??? Hezký den, Hanka
-
AutorPříspěvky