Vytvořené odpovědi
-
AutorPříspěvky
-
Irena FiedlerováModerátorSotva se 2021 zvýšily ceny plynu a elektřiny, hned ten měsíc jsem dostala od Centropolu oznámení že mi navyšují obě komodity o 100% ….Zvláštní, asi neměly zásoby ?? Teď jdou ceny, delší dobu od výrobců dolů, a ejhle Centropol má zásoby za drahé energie asi na furt.
Měl by se na ně podívat ERU
Becha Jan.ModerátorLidova energie mně dluží už víc jak púl roku přeplatky za energie. Pokud
někdo podá tresní oznámení rád se přidám., protože si myslim že jsou to podvodníci.
alinetModerátorPOZOR, tato společnost nekomunikuje se svými zákazníky. Pokud budete chtít přejít k jinému poskytovateli, není šance, nepotvrdí vám výpověď, kterou chtějí vidět jiní dodavatelé energií. No a taky stanovují takové zálohy, abyste měli přeplatek několik tisíc Kč a to vám pak nevrátí!!!!
J.KlečkoModerátorZa léta co mám na baráku na sebe napsaný energie mám už zkušenosti s několika dodavateli energií a vesměs jsem si s nimi vždycky dokázal poradit. Armex máme aktuálně propojený s fotovoltaikou, je to poměrně čerstvá záležitost, ale zatím bez výhrad, kdy i domluva s nimi byla jasná a dobrá.
PetrModerátorNeoprávněně ruší smlouvy s fixovanou cenou. Spoléhají na to, že se lidi nebudou soudit. Uvažujeme o žalobě za podvod. Evidentně ERÚ o těchto podvodech ví, ale podnět k policii nedává. Správně by již dávno měla ERÚ odebrat licenci.
AnderlováModerátorOd této společnosti raději dál! Rok a půl po ukončení smlouvy nebyli schopni konečného vyúčtování, to jsem si musela vydupat a dokládat to,co měli mít sami v evidenci, telefony nezvedají. A stejně přeplatek neposlali.
H+HEL s.r.o.Moderátornabízím elektřinu z FVE – 19,5 kW
Královehradecký kraj – Rychnov nad Kněžnou
Mrázová VladimíraModerátorDobrý den ,žiju se synem v panelákovém domě,mám možnost mít slevu na energie elektřinu a plyn když sem držitelkou průkazu ZTP?
Tomáš ChybaModerátorVýpověď na združené energie od GE jsem poslal ve stanovené lhůtě, každou zvlášť přesto žádají penále za odstoupení ve výši cca 8000,-kč. Na telefon nereagují. Když mi dnes oni sami zavolali jen lži, arogance, nějaké emaili, které neumím najít. Prostě hrůza dodavatel. Rád bych se zapojil do hromadné žaloby.
Marcela ValentováModerátorU Plynule jsem asi od roku 2004. Problémy se začaly dostavovat cca v roce 2015, kdy jsem si musela žádat vyúčtování. S omluvou poslali fakturu i přeplatek. Vrchol byl v roce 2022, kdy jsem vyúčtování i přeplatek dostala až po zásahu ERÚ. Také bylo „úžasné“, že loni v říjnu najednou přestaly být zálohy na SIPO a v prosinci přišel mail s rozpisem záloh s vysvětlením, že zálohy přes SIPO nelze provést. Letos v lednu byl odečet a vyúčtování nikde. KONČÍM s nima.
davidModerátorOd techto pryc a rychle. Smlouva s fixnim datem, ale ne s fixni cenou. Predem smluvenou cenu nedodrzeli a zvedli nad vladni strop a i kdyz vsude jinde ceny klesaji, tady ne. Sankce za ukonceni smlouvy (i kdyby jen o 1 den predem) ve vysi rocni predpokladane spotreby. Fuj, nikdy vic.
Františka KasparovaModerátorSkusenost mám blbou ještě sem se od nich nedostala moje smlouva u nich skončila v loni v červenci můj nový dodavatel už jim na jaře v termínu poslal výpověď kterou stále zamítaji 2krat sem posílala dopis ze porušili smluvní podmínky taky nic ani nenapsali jasný prodloužili mě smlouvu do roku 2025 smejdi nevím kdy mě pustí k jinýmudodavateli už mě to pěkně s prominutím sere výmluva že žádnou výpověď v termínu nemají nový dodavatel ji dal mému zástupci co semnou sjednával kdysi eletriku ten jim výpověď dal nic se neděje doporučený dopis další mají od pondělí došla mi SMS že to mají doručený na první dopis mi pan co sním komunikuji kvůli Lidovce řekl že na to mají 30dnu beru to ale je koncem května žádný dopis od lidovky nemám a to byl poslán 30.1 druhý mají doručený teď v pondělí kdo mi poradí jak se od nich dostat diky
PetrModerátorPotvrzuji zde již dříve zmíněné nekalé praktiky společnosti Centropol v případě přepisu energie ze starého zákazníka na nového. V první fázi přepis zdržují zamítáním kvůli faktické chybě v žádosti. To je nutné nechat přezkoumat. Následně se ukáže, že žádná chyba není, ale jen proces zdržují. V druhé fázi se snaží poškodit starého zákazníka, protože mu naúčtují nesmyslné částky a spotřeby, i když jim již před tím byla doložena reálná spotřeba v den přepisu. Reklamace je na dlouhé lokty. Komunikace přes telefon i email je velmi nekvalitní a zdlouhavá. V zhledem k tomu, že se tyto praktiky dle komentářů níže opakují, měl by to být spíše podnět pro ČOI. Rozhodně nedoporučuji, evidentně neférový a nespolehlivý dodavatel.
JirkaModerátorDobrý den,
podle mého se jedná o srážkové vody, tzn. že máte asi dešťovou vodu svedenou do kanalizace a za tu chtějí zaplatit. Za srážkovou vodu se platí podle průměru v oblasti, kde žijete a počítá se jen stočné. Pokud byste měl vsakování na pozemek,, tak se neplatí. Jinak si to nedokážu vysvětlit.
Michal HolínekModerátorAbychom nemuseli prodlužovat smlouvu za nesmyslných podmínek, kde bychom se furt točili kolem ceny stropu, odešli jsme k Bezdodavatele na měsíční fix, kde jen za květen máme silovku za 3596,-. Hlava mi nebere, že jsou ty ceny tak rozlišný a vláda s tím nehodlá nic dělat. Jako tady mám teďka měsíční výpovědní, takže se furt můžu rychle zařídit, ale vzhledem k tomu, jak se ke všemu ti nahoře staví, tak to nebude třeba ani využít a tady v rozdílu alespoň něco za odběr ušetřím a případně mě furt chrání ten jejich strop.
-
AutorPříspěvky