Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
LubošKeymasterMadam, v roce 2004 tato firma ještě nepřeprodávala plyn…
LubošKeymasterPana Standu neznám, realita je však taková: manipulativní nabídky nejvýhodnější ceny plynu pod sluncem. Tato firma začínala v Českém Krumlově, kde měla v roce 2010 první zákaznické centrum. Ten pan Mach, to byl ale člověk s velkou vizí… Po osobní návštěvě nalákal nejen moji rodinu na výhodnou cenu plynu a postupem času se povznesl nad zákazníky. Slibovaný portál nikdy nefungoval, (ne)vyúčtování pravidelně ztrácela pošta, komunikace e-mailem na hraně, natož telefonní kontakty. Po několika pokusech dokonce paní Pohanková vyúčtování elektronickou poštou i zasílala, pravidelně s chybnými částkami v neprospěch zákazníka. Vrcholem byl rozdíl cca 4.500 Kč. Po zásahu ERÚ mi byla zjednána náprava. Bohužel obecně platí, že tato dozorová instituce neumí chránit zájmy spotřebitelů.
A teď k současnosti: firma Halimedes v rozporu se zákonem ukončila dodávky plynu na odběrná místa k 7.1.2022, i přes platné smlouvy na dobu určitou k 31.12.2022 a to bez jakékoliv sankce. (v mém případě došlo ke škodě ve výši cca 30 tis. Kč). A vesele si prodává dál! V současné době opět nabízí „NEJLEVNĚJŠÍ“ cenu (1.200-1.299 Kč/MWh bez DPH). Co napsat závěrem, rada potenciálním zákazníkům: nenechte se zmanipulovat úvodním slovem firmy Halimedes „Jsme stabilní (nejlevnější) dodavatel plynu od roku 2010“. To je lež pane králi…
Aubrecht MilanKeymasterV tomhle čase dobré ceny u elektřiny, zvažujeme převedení i plynu a sjednocení pod jedním dodavatelem.
TomáškováKeymasterNeseriózní dodavatel, pryč od něho. Parazit na státním rozpočtu na dorovnání nedůvodně vysoké ceny a tím i nehorázné marže. Vše neseriózní je tak od doby, kdy dodavatel změnil majitele.
RomanKeymasterS měsíční pevnou cenou mi dávají smysl, je to bez závazku a cena je vždy na začátku měsíce aktualizovaná a co mi zatím posílají info, tak je to téměř vždy o skoro půlku pod vládním stropem, což mi zatím u klasickýho fixu ještě nikdo jiný schopný nabídnout nebyl.
HelenKeymasterV žádném případě nedoporučuji!!! Jsem jejich dlouhodobý zákazník, už jsem několikrát chtěla odejít, ale buď to nešlo (smlouva na 2 roky s automatickou prolongací o další 2 roky a minimální možností vypovědět smlouvu). Telefonicky mi nebyli ochotni říct, kdy mi smlouva končí (ze smlouvy to již nešlo vydedukovat, protože se x krát měnila a už ty data byla nedohledatelná). Musela jsem tedy dojet 20 km na pobočku, aby mi tuto zásadní informaci vůbec sdělili. Díky prolongaci je zákazník v pasti, pokud mu uteče správný termín jednou za 2 roky… I termín výpovědi se mění – nejdříve 3 měsíce předem, teď 20 dní… Strefit se, je opravdu umění. Když jsem si to konečně pohlídala a dala výpověď, ukecali mě před 2 roky na super cenu… Největší chyba! A teď mi účtují cenový strop, i když nové zákazníky lákají na mnohem nižší ceny. Když jsem je oslovila, že se stávajícím produktem nejsem spokojená a bych přešla na jiný, což v minulosti bylo možné, teď už to možné není… Výmluvy, výmluvy, výmluvy… Když ptáčka chytají pěkně mu zpívají, jak ho chytnou, už je zákazník absolutně nezajímá, zvlášť, pokud ho mají jistého na další 2 roky s automatickou prolongací a pokutou přes 7000 při dřívějším odstoupení od smlouvy…. Nenechte se lapnout!
ing Ther JosefKeymasterCenové tarify e-on
Radek BrázdaKeymasterNa společnost si rozhodně nemohu stěžovat, nedávno jsem si zjišťoval ceny u konkurence a tato dopadla velice dobře, navíc kdykoliv potřebuji něco vyřešit, dovolám se norlmálnímu člověku a ne automatu.
Ales KubisKeymasterPodvodníci. Naslibují, dáte jim plnou moc a oni vás od původního poskytovatele namísto za 3 měsíce odhlásí třeba až za rok , takže rok dál platíte drahé energie… Fixaci u původního poskytovatele jsem samozřejmě neměl.
Gotthardtová MarcelaKeymasterDobrý den, přestěhovala jsem se do jiného města a potřebovala vypovědět smlouvu.
Po několikátém pokusu jsem se dovolala na zákaznickou linku a žádala instrukce k ukončení smlouvy.
Paní mi řekla pouze písemnou výpověď, ofocený stav elektroměru a kopii posledního vyúčtování.
Vše jsem zaslala doporučeně s doručenkou na adresu firmy. Za více než týden přišla odpověď, že mou výpověď neakceptují z důvodu nedostatečných podkladů. Máte zkušenost co vlastně chtějí ještě
dodat ? Nemůžu se dovolat ……opět a zase . děkuji
Iveta FridrichovskáKeymasterMám naprosto stejnou zkušenost. Tohoto dodavatele bych nedoporučila ani nejhoršímu nepříteli.
AmalkaKeymasterS E.onem jsme nikdy neřešili žádný problém, protože nenastal,ale letos když se nám nelíbí ceník pro stálé zákazníky, a to hlavně kvůli dlouhé době fixace, jsem tedy s přístupem velmi velmi zklamaná. Řeším to již od jara a bohužel bez úspěchu, žádná jiná možnost pro nás není než fixovat na dva roky a vůbec jim nevadí, že odejdete. A to nový zákazník může fixovat na rok, dobré že? A to máme velmi velkou spotřebu elektřiny , protože s ní i vytápíme. Absolutní nezájem a jediné co se dozvíte, že je jim to líto a jak si zákazníků váží, ale nic v tom neudělají. Jste jim jako zákazník co je u nich přes 30 let úplně ukradený. Takže změna dodavatele.
StandaKeymasterTak to asi voláte na jiného dodavatele energií. Pracuji na zákaznickém centru PLYNULE.CZ a máme v provozu jak tel. linku, tak online chat, nonstop email a nově systém řešení požadavků přes portál online samoobsluhy…
MachalicekKeymasterMám u nich smlouvu na dobu neurčitou, je to teďka jediná forma smlouvy, kterou jsem byl ochotný podepsat a tady se mi k tomu líbila i cena. Jednání mi s nimi přišlo v pohodě, je to spíš asi o tom, na koho se zrovna narazí, ale co jsem potřeboval mi operátor řekl a víc už jsem pak ani neřešil.
-
AutorPříspěvky