Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,221 až 5,235 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: Přechod k jinému dodavateli #2215

    lukas
    Keymaster

     Dobrý den,

    zkuste Bohemia Energy je to nejlevnější dodavatel elektřiny v čr na rok 2012.

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1347

    Zdeněk Solar
    Keymaster

    Dobrý den,

    zhruba před rokem jsem  přešel  od společnosti ČEZ ke společnosti České energetické centrum. Nevím, jestli to byl správný  krok. Mohl bych Vás požádat o doporučení vhodného dodavatele el. energie pro  následující současnou spotřebu : VT 1168 kWh/rok,NT 5000kWh/rok , distribuční sazba D45d.

    Z.Solar

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2214

    Kliment František
    Keymaster

    ZAJIMALO BY MNE JAKÝM ZPŮSOBEM JE MOŽNÉ VÁS KONTAKTOVAT. NA VAŠÍ ZÁKAZNICKÉ LINCE JSEM PROVOLAL 2 HODINY BEZ ŮSPĚCHU. kDYŽ JSEM SE KONEČNĚ DOVOLAL BYLO MI ZDĚLENO, ŽE OPERÁTOR NEMŮŽE NAHLÉDNOUT DO MÉ SMLOUVY AŽE MÁM NAPSAT @. COŽ JSME UČINILI, ALE NAPROSTO BEZ ODEZVY. pOTÉ JSME NAPSALI DOPORUČNÝ DOPIS A NA TEN ROVNĚŽ NIKDO NEODPOVĚDĚL. KLIMENT + KLIMENTOVÁ

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2213

    Marcela Theinertová
    Keymaster

    Omlouvám se, že reaguji až teď v novém roce.

    Dopadla jsem dobře, po 5 doporučených dopisech mi přišel dopis kde akceptuji mé odstoupení od smlouvy. Mě taky přišla sms o plánovaném termínu a dopis taky. Dobře jste udělala, že jste se obrátil na ČEZ a nebojte se nic platit nebudete. Já jsem se Centropolu snažila i dovolat asi 10x vždy jsem byla v nějakém debilním pořádí. Pak mi volali zpět a měli takové ty typické řeči, že je jim líto, že jsem se jim nedovolala atd. Tak jsem jim rovnou řekla, že se mi nelíbí jejich jednání, že jsem jim psala doporučené dopisy s odstoupení v lhůtě a nevím na čem jsem.  Tak mi paní potvrdila, že akceptuji mé rozhodnutí.

    Jestli budou chtít nějakou sankci tak jim ji neplatě nemají na ni nárok!!!!

    in reply to: info o X ENERGIE #2211

    duit
    Keymaster

    Koukam ze jsi ten nejvetsi pitomec co tu je ze je to individualni kazdej obchodak je jiny a nehazej spinu na firmu ti ………. 

    in reply to: Kdo má zkušenosti s Optimum Trading? #2210

    Petr Hubínek
    Keymaster

    pane Kolaříku, dost mě rozesmála Vaše reakce. Několik faktů…pravděpodobně jste ze spol. Centropol, jelikož jsem se ještě nesetkal a to opravdu několik let prodávám, že by se někdo vydával ze centropol, když už tak se vydávají obchodníci za Čez. Navíc je centropol mnohonásobně dražší než Optimum Energy. Neprodávám pro ně, prodávám pro X-energie, jelikož mi dobře platí, ale tohle mě fakt pobavilo..Buď jste hloupý, nebo z centropolu, vyberte si.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2209

    HOMBRE
    Keymaster

    Vážený pane Honzo,

    když paní nad Vámi píše, že má spotřebu 10 MWh tak rád by jsem se přehlásil

    k dodavateli který má cenu o 350 – 400 Kč za MWh nižší jak jste to spočítal.

    Můžete nám napsat název této dodavatelské společnosti ?

    Děkuji

    in reply to: Zkušenosti se společností Amper Market #2208

    petr
    Keymaster

    Zdravím ttaky chci přejít k Amper ,ale stále váhám rozdíl mi dělá 4100kč  ročně a taky nevím zda by mi vykoupily přebytky z mé FVE  co mám na střeše domu eon dává 0.10kč 🙂

    Už snimy někdo uzavřel smlouvu ?

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2207

    Helena
    Keymaster

    V žádném případě nic neplaťte, ani v případě, že byste přetáhla dobu jednoho měsíce. Není důvod platit za něco, co od nich neberete. Nic neplatit!!!

    in reply to: zkušenost s 3E #2206

    atrama
    Keymaster

    3-E

    Já mám celkem dobré zkušenosti, pro smlouvu jsem si hned zavolala na kancelář do UH, kde ji za mě vyplnili, poslali, poslali mě i výpověď s RWE, kterou jsme jen podepsali a poslali dál,  na veškerou korespondenci je mě hned odpovídáno, dnes jsem ještě chtěla, aby mě sdělili, zda mám potvrzené odběrové místo s distributorem..i to se zdá být vyřešeno…ještě sama jsem se informovala na RWE, kde mě bylo kladně odpovězeno…tak doufám, že od 1.1 bude odběr bez problémů..

    in reply to: zkušenost s 3E #2205

    Honza
    Keymaster

    Takže to došlo dnes. No, chybami se člověk učí, snad se ta společnost poučí i z tohohle a nebude už odpírat smlouvu zákazníkovi, který si nevšiml ve formuláři pro on-line registraci smlouvy jednoho zaškrtávacího políčka (resp. bude mít dvě varianty formuláře, jednu pro obchodníka a druhou pro zákazníka).

    Takže uvidíme.

    Ceny mají pěkné (pro naši oblast a moje parametry jsou momentálně nejlevnější) jak pro elektřinu, tak pro plyn, obchodní a smluvní podmínky příznivé, tyhle věci snad vychytají a zákaznickou linku prý posilují.

    Pro JV Moravu je příznivé, že mají kancelář v Uherském Hradišti (je to za Moravním mostem, hned první rohový barák vpravo, jak se jede na jatka a k nádraží ČD, šedá budova, 1. patro), kde lze vše vyřídit na místě. Telefony 577 440 028  a 577 440 029 (mně fungoval ten druhý).

    Další kancelář mají v Hradci Králové: http://www.3-e.cz/obchodni-kancelare

    Takže já bych je přes tuhle stressující zkušenost doporučoval.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2204

    Stanislav Novák
    Keymaster

    U nás rodiče na Šumavě také podepsali smlouvu Centropolu. Když došlo k přepočtu ,tak to ČEZ vyhrál na celé čáře! Tak nás prosím příště moc nehoupejte. A co se týče záloh tak ty jsou o několik stovek vyšší než u ČEZu. A dále – chtěli snížit zálohy a to se také neuskutečnilo. Tak kde je pravda?! S pozdravem a přáním levného proudu i stálého napětí Stanislav Novák.

    in reply to: info o X ENERGIE #2203

    Alca
    Keymaster

    Tak  právě se nám  stalo  to  samé. Přišel nepředstavil  se obhajoval  se že          spolupracuje  s RWE a ČEZ. Chtěl  vidět  naše faktury za plyn a elektřinu. S  manželem v  domění  že jde o  kontrolu  s víše uvedených  společností  jsme ho  pustili  dál. A čekali  na vysvětlení  o  čem že se to  vlastně bavíme. Pořád jen kecal jak ušetříme a že jde jen o  odministrativu. BLA BLA BLA  No ale manžel    podepsal….ale?

    Pán odešel a já  neváhala a šla na internet  a to  jsem se nestačila divit….recenze na všech možných  portálech  neuvěřitelně negativní…. Takže okamžitě jsme  pána  do 10min. našli a dotáhli  zpět  a že se mu  nechtělo a ihnet  jsme to  vše zrušili.

                                        XENERGII  NEDOPORUČUJEME! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    in reply to: zkušenost s 3E #2202

    Honza
    Keymaster

    Jo, a na e-maily mi odpovídali, takže na péči o zákazníky možná problém není. Spíš mají takový hloupý systým, že pokud nemají v záznamu nastaven příznak „Smlouvu zaslat poštou“, tak podatelna smlouvu nepošle, ani když k jejímu odeslání dostane výslovný příkaz vedoucí oddělení péče o zákazníky.

    Ještě jedna věc: Na registracích bývá obvykle prvním krokem vyplnění údajů a po kontrole integrity vyplněných údajů programem pak následuje zobrazení vyplněných údajů pro vizuální kontrolu před odesláním. Tohle tam není. Jakmile údaje vyplníte a odešlete, tak na některé se už sami nedostanete (a ani se nedozvíte, jak jsou nebo nejsou nastaveny). Konkrétně ten příznak „Zaslat smlouvu poštou“. Pokud si jej nevšimnete a odklepnete „Odeslat“, tak už z nich smlouvu poštou nedostanete a nebudete ani vědět, proč. Glásnosť vot.

    in reply to: zkušenost s 3E #2201

    Honza
    Keymaster

    Já s nimi mám čerstvou zkušenost. Na telefon 810 80 80 80 jsem se dovolal z mobilu v pohodě, po mnoha pokusech ze Skypu i na pevnou linku. Mám s nimi čerstvě smlouvu, ale tu jsem nakonec podepsal v jejich kanceláři Uherském Hradišti. Dojem z komunikace s Pražáky, včetně vedoucí oddělení péče o zákazníky je ale katastrofální.

    V čem byl problém?

    Smlouvu jsem si zaregistroval sám on line. Jenže jsem si nevšiml zaškrtávacího políčka „Zaslat smlouvu poštou“. Když to políčko nezaškrtnete (POZOR!!! Po odeslání formuláře to nejen neopravíte, ale ani se při zobrazování ani tisku vašeho záznamu nedozvíte, že jste ho nezaškrtli) –  takže když to políčko nezaškrtnete, tak budete oddělením péče o zákazníky donekonečna ujišťováni, že už vám smlouvu k podpisu poslali, ale poštovní schránku budete mít prázdnou. Stalo se mně. Vedoucí oddělení péče o zákazníky mne dokonce ujistila, že dohlédla na to, aby smlouva byla dána na podatelnu. Od pondělka, kdy jsem dostal potvrzení o doručení svého odstoupení od smlouvyu dosavadního dodavatele, jsem zaslání smlouvy u nich marně urgoval: Je čtvrtek a moje poštovní schránka je přes všechna ujištění prázdná.

    Protelefonoval jsem asi víc, než jsem ušetřil za elektřinu za pár měsíců. Kdybych nepodepsal smlouvu z ručku do ručky v jejich kanceláři, tak nevím, co bych dělal. Týden už nespím. Nad jednáním oddělení „péče o zákazníky“ v Praze mi zůstává rozum stát: Neřeknou vám v čem je problém a smlouvu nepošlou, jen tvrdí, že už poslali (ale neví kdy).

    Ta obchodnice z UH mi řekla řekla, že Pražáci říkají, že JÁ nevím, kdy ji z Prahy poslali! JÁ nevím, kdy mi ONI poslali poštu! Jak to mám vědět, když jsem od nich žádnou poštu nedostal a oni sami nevědí, kdy ji údajně odeslali?!

    Dojem z péče o zákazníky na pražském ústředí: Katastrofa, mám pocit, že si ze mne tropí šašky. Nevím proč, už mne chytla i paranoia, že tam snad na podatelně nebo na péči o zákazníky musejí být agenti dominantních dodavatelů či co. Kafkárna.

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,221 až 5,235 (z 6,013 celkem)