Forum Replies Created

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,281 až 5,295 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • in reply to: elektřina pro chatu, změna #2169

    Vaclav
    Keymaster

    Jakou máte roční spotřebu? Jakou sazbu? Jaký příkon/jistič v ampérech? Vše najdete na ročním zúčtování. Pak stačí tyto údaje vložit do místní kalkulačky: http://www.cenyenergie.cz/elektrina/

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1332

    vlasta muzikářová
    Keymaster

    Uvažuji o změně dodavetele elektřiny pro sezónní rekreační objekt, brno venkov. můžete mi poradit levného a seriózního dodoavatele ? Děkuji

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2168

    Petra
    Keymaster

    Mí rodiče se nechali také ukecat podomním prodejcem firmy centropol,záhy se jim to rozleželo v hlavě a smlouvu chtěli zrušit.Smlouva byla sepsaná před měsícem a energii měli začít užívat až od 1.1.2012,bohužel i oni dostali dopis s tím ,že musí zaplatit pokutu ve výši 2500,- a to i přes to,že od nich ještě neodebrali ani kilovat. Je to bordel do nebe volající jelikož dodrželi 30 denní lhůtu na zrušení smlouvy. TAK SE VYDĚLÁJÍ LEHCE PENÍZE!!!

    in reply to: ČEZ Prodej #1331

    Hana Bláhová
    Keymaster

    Dobrý den.Včera ve večerních hodinách nás navštívili prodejci,tvrdili,že nesou zákaznickeé karty ČEZ a byli velice drzí.Vyhrožovali odebráním elektroměru.Chtěli jsme průkaz.Slečna nám zamávala na malý okamžik kartičkou s Vaším logem.Máme dojem,že stačilo podepsat převzetí a stali jsme se nedobrovolně Vašimi zákazníky.Neradi někomu křivdíme,možná šlo o podvodníky,ale budeme Vám vděčni za prošetření.Na zákaznické lince se sice omluvili,ale řešeni nenabídli.Věříme,že máte přehled o tom,kde se Vaši prodejci nacházejí a nebude problém ověřit toto nepřípustné chování.Prodejci byli dva,mladá žena a muž.jedná se o obec Lochovice v okrese Beroun.Děkujeme S pozdravem Bláhovi

    in reply to: 3-E Europe Easy Energy a.s. #2167

    Dana Sýkorová
    Keymaster

    S 3-E mám zatím jenom pozitivní zkušenost. V dubnu s převodem nebyl problém, vše zařídili. Téď na podzim dcera omylem zaplatila fakturu, která je placena běžně stálým převodem.Stačilo zavolat na zákaznickou linu a peníze byly do 3 dnů zpět.

    in reply to: Centropol Energy: Jaké máte zkušenosti? #2166

    michaela
    Keymaster

     dobrý den mi jsme také chtěli brát plyn a elektřinu od centropolu,smlouvu sme sepsali 11.8.2011,jenže aniž by nám pak dali vědět že stáhli žádost o ukončení smlouvy u eon.takže si ted musíme zařídit vše sami,pokud neberete od centropolu jděte do banky a zastavte u nich placení,myslím byli dokonce i v televizi včera v černých ovcích,nebo jim zkuste napsat.mi to řešíme

    in reply to: 3-E Europe Easy Energy a.s. #2165

    Marta Tomášková
    Keymaster

    Můžu se zeptat, odebíráte již plyn od3E?

    in reply to: K čemu je zákazníkovi dobrá #2164

    Vaclav
    Keymaster

    Konkurence je základ pokroku, jak v ceně tak v kvalitě služeb. Z takové řady dodavatelů si můžete vybrat toho, který Vám nejlépe vyhovuje jak v kvalitě, tak v ceně. K cenovému srovnání použijte prosím kalkulačku např. zde: http://www.cenyenergie.cz/elektrina/ nebo http://www.cenyenergie.cz/plyn/

    in reply to: tarif #2163

    Vaclav
    Keymaster

    Zavolejte si na telefon distributora E.ON, ktery najdete ma webu http://www.eon.cz

    in reply to: Přechod od RWE k E-on + změna odběratele #2162

    Vaclav
    Keymaster

    Nejdrive zajdete do RWE s vypisem z katastru, ktery doklada vas vlastnicky vztah k nemovitosti, a RWE zmeni ve smlouve vase rodice za vas.

    Pak muzete uzavrit smlouvu s alternativnim obchodnikem, idealne vcetne podpisu plne moci k RYCHLEMU prevodu od stavajiciho obchodnika RWE z duvodu nesouhlasu se zvysenim ceny k 1.11.2011 nebo k 19.12.2011.

    in reply to: Ostatní #1330

    jan
    Keymaster

    taková řada dodavatelů?Pouze aby navodila dojem konkurenčního prostředí.byl jsem spokojen,dokud byl trh uzavřen,jakmile se otevřel,ceny letěly nahoru a protože tu máme už padesát let perestrojky,přestavby a reformy v každé chvíli se jde na co vymluvit.co už vymluvit nejde je počet  společností a lidí co se na nás občanech přiživuje a bezostyšně si hraje svou pomyslnou burzu,kde ztráty platí vždy zákazník.

    in reply to: Právo, smlouvy a odstoupení #1329

    Miloš
    Keymaster

    Bydlíme v rodiném domku s rodiči, který je nyní v našem vlastnictví a smlouvy na odběr plynu i elektřiny zůstaly uzavřeny na rodiče.

    Nyní bychom u dodavatele plynu chtěli udělat změnu a přejít od nynějšího dodavatele RWE k E-on a současně už provést změnu  a smlouvy uzavřít ne na rodiče ale na nás.

    Poraďte jak máme v této věci  postupovat, jaká je výpovědní doba u RWE a případné další poplatky z této změny vyplývající jak ze strany RWE, tak i ze strany E-on.

    Za odpověď  děkuji

    Miloš Sáblík

    in reply to: Cenové dotazy, kalkulace a doporučení #1328

    Michal Semmelbauer
    Keymaster

    Dobrý den, žiju v Záhoří okr. Písek a jsme u EON. Sazba distribuce je D45d.

    Potřeboval bych zjistit vysoký tarif (cenu za 1Kwh) a nízký tarif který taky máme kvůli el. topení

    které teď nepoužíváme a tak nevím od kdy do kdy ten nízký tarif máme.

    Děkuji.

    in reply to: tarif RWE Benefit #2161

    Dagmar
    Keymaster

    jen v krátkosti,naprosto s Vámi souhlasím.

    in reply to: Má to vůbec cenu? #2160

    Bohuš
    Keymaster

    Děkuji Vám za link, přesvědčil jste mě.  Howgh

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,281 až 5,295 (z 6,013 celkem)