Forum Replies Created
-
AutorPříspěvky
-
JendaKeymasterDovoluji si upozornit všechny, kteří koketují s myšlenkou, že by chtěli k Bohemii Energy. V létě změnili obchodní podmínky a je teď velký problém se stěhováním nebo dědictvím atd. Když se přestěhujete, tak musíte převést smlouvu buď do nového bydliště nebo přinutit nového nájemníka, aby pokračoval ve Vaší smlouvě. Jinak pokuta 6000 Kč za komoditu.
Jenda
JendaKeymasterU plynu ve Vašem odběru vychází nejlevněji Europe Easy Energy a Elimon u elektřiny Amper Market, United Energy,
Osobně znám Elimon u kterého mám plyn i elektřinu. I Europe Easy Energy je podle obchodních podmínek solidní, ale osobní zkušenosti neznám.
Amper Market neznám a United Energy je silná firma.
Obecně můžete uzavřít smlouvu s nejlevnějším a když zdraží, tak si vyberte nejlevnějšího . Teď to jde snadno i u smluv se závazkem. Celý přechod zařídí nový dodavatel zdarma.
Použil jsem kalkulátor: http://www.energy.php5.cz
Jenda
VasekKeymasterSrovnani cen dodavatelu energii je duvod existence zdarma nabidnute aplikace Kalkulacka.
marek DostálKeymasterProsím o doporučení dodavatele elektřiny a plynu v Jihomoravském kraji,Brno, současný dodavatel elektřiny je EON klasik sazba D 02d, roční spotřeba VT – 2,996MWh, a plyn je dodavatel RWE a spotřeba je 14667 kwh, děkuji za nabídku
BernáškováKeymasterTřikrát varuji, pozor na Bohemia Energy (BE). Její mladý růžolící zástupce (30 let bez zábran) navštívil naší 82 letou babičku v Karlových Varech a přesvědčil ji, aby podepsala smlouvu. Nevíme, co vše jí nasliboval, ale stalo se. Že se jedná o Bohemia Energy babičce došlo až po podpisu smlouvy, myslela si, že jedná s někým od ČEZu. Protože náš dědeček po dlouhá léta u ČEZu pracoval, rozhodla se smlouvu zrušit, bohužel až po 30 dnech po jejím uzavření. Zrušení smlouvy mělo stát 2.500 Kč, ale BE se rozhodla po 20 dnech od podepsání smlouvy změnit všeobecné obchodní podmínky a poplatek stoupl na Kč 6.000. BE Nemá však povinnost své zákazníky informovat, takže když se nezajímáte ….. Babička byla rozhodnuta sankci uhradit, když dostala fakturu na tento deaktivační poplatek. Datum vystavení faktury 20.10. a datum splatnosti faktury 27.10. Faktura k babičce došla 24.10. Počítač babička samozřejmě nemá a složenkou by úhrada do 7 dnů od vystavení určitě nebyla možná. Že by hra o vysoké penále?!! Závěrem pouze dodávám, že do dnešní doby nebyl nainstalován naší babičce žádný nový elektroměr. Holt zavírat dveře a nebrat vlezlé neznámé telefony.
JirkaKeymasterJsem u Bohemky druhým rokem a všechno funguje normálně. Asi mám štěstí že u mě nikdy nebyl žádný dealer, nebo byl a já nebyl doma. Sepsal jsem smlouvu po telefonu, pak jsem to podepsal, hodinu četl ty sakra dlouhý podmínky a zatím všechno v pohodě.
Známej mi nedávno ve fitku říkal jak u něj byl jeden maník s rudou kravatou, ale že vypadal nějak divně, tak nic nepodepsal.
Není to lehký, když chcete ušetřit! Zlatej komunismus!! 😀
JendaKeymasterDobrý den, pokud máte starou smlouvu s RWE na neurčito, stačí si vybrat dodavatele a buď přímo na jeho vebových stránkách sepsat smlouvu nebo jej kontaktovat. Vše za Vá vyřidí zdarma.
Osobně bych doporučil Elimon, je levný a slušný. s 3E (Europe Easy Energy nemám zkušenosti, ale podle obchodních podmínek vypadá také slušně, Pragoplyn neznám).
Podívejte se ještě na můj kalkulátor, na něm na rozdíl od ostatních kalkulátorů uvádím ceny již před jejich platností na http://www.energy.php5.cz
Jenda
Hana BodečkováKeymasterDobrý den, jsem s Jhm kraje a odebíráme plyn od RWE. Můžete mi prosím doporučit levnějšího dodavatele?A jak postupovat v případě změny dodavatele? S díky a přáním krásného večera – Hana Bodečková
JaroslavKeymasterMůžu potvrdit.Jsou velice slušni.A hlavně je to o lidech
JendaKeymasterMůžete si zvolit jakéhokoliv dodavatele, ale budete si muset zažádat o montáž elektroměru. To bude něco stát (asi 2000Kč). Novému dodavateli to je jedno, zda jste měla u minulého dodavatele dluh nebo ne. On ví, že své peníze vždycky dostane zpět.
Jenda
EdittaKeymasterMám dotaz – je možné změnit dodavatele elektřiny či plynu i v případě,že byla smlouva s minulým dodavatelem zrušena na základě nezaplacení dlužné částky ze strany zákazníka ?Byt je tím pádem bez elektroměru. Zjišťují si takovéto věci dodavatelé energií?
JendaKeymasterDobrý den,
tak jsem dneska dostal dopis od ČEZu, zda nechci přejít zpátky k nim. No já nepřejdu, já jsem u Elimonu spokojen. Ale tak jsem si pomyslel, že začal hon na „spokojené“ zákazníky BEE, klidně to ČEZu můžou podepsat a ČEZ na základě nesouhlasu se zvýšením ceny za ně odstoupí.
Zákazníka to nebude stát ani korunu a tím, že zákazníci přejdou, tak vyjádří, co si myslí třeba o změně obchodních podmínek.
Jenda
RomanKeymasterBěžte s celým RWE Benefit do řiti. Naopak je třeba změnit dodavatele a ne se přeci upsat na dva roky tomu nedražšímu vůbec.
miroslavKeymasterdobry den muzete me pomoci nechal sem se nalakat na levnejsi elektriku a tet mam nedoplatek 991 kc chci zrusit smlouvu a jit zpatky k eonu pomozte dik muj mobil 728 325 402
koriKeymasterDobrý den reaguji na pana Andra a zejména na to, že společnost Global Energy využívá Amway systém jak tady uváděl Tadeáš. Já jsem taky Amwayák a vím s jistotou, že tato společnost vyřizuje měsičně cca 700 až 800 výpovědí a nejen pro zákazníky Amway a tento počet ještě spíše narůstá. Tím tatdy nechci nikoho kritizovat, ale informace, že tato společnost má jen 100 zákazníků není zcela přesná. Kdyby byly nějaké dotazy tak je rád zodpovím. Hezký den
-
AutorPříspěvky