Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,461 až 5,475 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: ČEZ Prodej #1280

    Čiperová
    Správce

    Dobrý den,odebírám plyn v Praze od Pražské plynárenské a ráda bych přešla k dodavateli ČEZ Prodej e.tarif,který se jeví výhodnější. Ráda bych věděla,zda nemáte s tímto převodem zkušenosti,zda například není zpoplatněn,či není nejaká jiná klička,Nechtěla bych udělat chybu a proto prosím o zkušenosti s tímto dodavatelem. Děkuji

    odpověď na: tarif RWE Benefit #2037

    Jenda
    Správce

     Pražská energetika má pro mne nemorální praktiky, když na uzemí Prahy patří k nejdražším, ždíme ze svých zákazníků co to jde a mimo Prahu patří k těm nejlevněším. Takového dodavatele bych si tedy nevybral. Co se týče nekalých praktik mnohých alernativních dodavatelů, tak musím říct, že dominantní dodavatelé se velmi přibližují, protože nové smlouvy se závazkem (RWE benefit) už nejsou nic jiného.

    Jedině co mě těší je to, že alternativní dodavatelé získávají 30.000 připojení za měsíc, a že za pár let si RWE už nebude moct diktovat tak nehorázné ceny.

    Jenda

    odpověď na: info o X ENERGIE #2036

    Jana
    Správce

    Dnes mě navštívili dva páni z X energie, mluvil jen jeden, vůbec se nepředstavil, natož aby představil společnost (před chvílí jsem si na jejich webu přečetla etický kodex – to jsem se pobavila). Celou dobu mě nechal v přesvědčení, že je zástupce PRE a že jen přišel domluvit a sepsat změny v placení plynu a elektřiny, které se týkají úspory o 17% a 12% od 1.ledna 2012. Až když vyplnil formulář, všimla jsem si, že v hlavičce není žádné PRE, ale X energie. Hned jsem ho poprosila o vizitku s tím, že si to ještě promyslím a že mu zavolám. Vizitku neměl, tak mi načmáral tel. číslo na papír a snažil se mě přesvědčit, že to  mám podepsat dnes, že jindy už asi nebude mít čas. Bylo to hodně nepříjemné, připadala jsem si jako pitomec. Úplně chápu, že někteří senioři podlehnou nátaku a neubrání se.

    odpověď na: tarif RWE Benefit #2035

    jaroslav
    Správce

    k tomu není co dodat..oba příspěvky ..věcný a pragmatický pohled na věc…-)

    odpověď na: tarif RWE Benefit #2034

    DAWE POLDA
    Správce

    Jo  a jiného dodavatele než Pražskou planárenskou nemá cenu ve středo-čechách hledat .. sleva cca 100-350 nestojí za to, aby při průseru nešel plyn . Pražská planárenská přeci jen garantuje někaký servis a záruku solidního jednání…

     Stáhněte si ceníky a hoďte si čísla vedle sebe a vykašlete se na nějaké kalkulačky, protože stejně je to v nich blbě a klamou spotřebitele –  jsou neaktuální!!!!

    odpověď na: tarif RWE Benefit #2033

    dawe polda
    Správce

    No nevím co blbnete, ale když budete sledovat ceník třeba Pražské plynárenské, tak tam každý  druhý měsíc je,  že další měsíc budou měnit cenu plynu. Ovšem někdy ji nezmění  ( trik na konkurenci) kalkulačka úspor má vždy zpoždění v ceníku a je to klamání zákazníka – vymlouvají se na SW inženýry, že jim to nepracuje, ale aktuální úspora je menší a ta počítaná se vztahuje k předešlému období. Když porovnám 15 MWh/rok,  tak rozdíl mezi benefit a aktuální cenou PP je cca 500 ročně. Stačí si dát ceníky vedle sebe.  Když vezmu, že letos PP zdražila cca o 19%, tak se jeví velmi výhodné podepsat benefit, protože lze očekávat že cena poletí nahoru.. nikdo nebude slevňovat…..

    Cena od 11/20011 o odběru 15 MWh/rok  u PP v kategorii 15-20 MWh/rok je s DPH 1275,64za MWh/rok + 12 x 275,74

    1/2011 cena byla 1055,76 + 12×246,52

    Což je nárůst za 15 mWh/rok cca 3648 kč jen za 11 měsíců…

    Nevím kolik je cena benefit, ale myslím, že je velMi podobná nabídce PP a pak se tedy sakra vyplatí fixace na dva roky u RWE..

     Jestli máte někdo ten papír, tak sem hoďte ceny v této kategorii.. myslím, že nyní je to rozdíl do cca 500kč /rok a jestli vezmu letošní trend, tak cena za dva roky může narůst  v roce 2012 o 3500 a v roce  2013 3500+3500 a ve výsledku je to nárůst o 10500 a to se zatraceně vyplatí fixovat na dva roky… Ovšem cena může jít i dolů , ale tomu já nevěřím:-) 

    odpověď na: info o X ENERGIE #2032

    Lucie
    Správce

    X energie , je opravdu levny a zadny problem neni…. nejsou jak Bohemie nebo centropol …  a OZ jsou slusni a hlavne zadne lzi sama jsem si je kontrolovala a patrala !!!   

    odpověď na: cena zemního plynu od 1.11.2011 #2031

    AA
    Správce

    Neměla by se Vás dotknout nijak – máte přece fixovanou cenu. Jestli to tak opravdu bude, zjistíte až z vyúčtování. Proto bych se s tímto dotazem obrátil přímo na RWE – oni Vám odpoví a vy to budete mít písemně. Jestliže pak bude něco jinak, máte důkaz.

    S pozdravem

    Aleš Andr


    Jenda
    Správce

    Zdravím,

    nyní už to není složité, zákazník může odstoupit od smlouvy s dodavatelem, když dodavatel zdraží cenu. Dodavatel na zvýšení cen musí zákazníka  upozornit a zároveň musí mu oznámit, že má právo od smlouvy odstoupit, když nebude souhlasit. Názor Energetického regulačního úřadu je ten, že dodavatel musí v případě zdražení Vám zaslat doporučený dopis nebo email s potvrzeným příjmem se zpávou o zdražení.

    Elektřinu budou zdražovat od ledna 2012 a zprávu a nový ceník by měl být k dispozici  od konce listopadu. Plyn teď zdražují všichni, je potřeba sledovat na jejich stránkách aktuality, měli by to alespoň tam oznámit.

    Ještě je otázka, zda máte jednu smlouvu na obě komodity (plyn i elektřinu), Pak ukončíte odběr obou komodit.  Pokud na každou komoditu zvᡚť, tak musíte napsat dvě odstoupení v době zdražení každé komodit.

    Návod jak napsat odsoupení je na :

  • Tato odpověď byla upravena před 11 roky, 1 měsícem autorem admin.
  • Tato odpověď byla upravena před 10 roky, 8 měsíci autorem Petr Woff.
odpověď na: innogy (dříve RWE) #1279

Slavík Pavel
Správce

Uzavřel jsem s RWE smlouvu Benefit na dva roky.Jak se mi dotkne zdražení plynu od 1.11.2011 ?

odpověď na: tarif RWE Benefit #2029

Jenda
Správce

Pane Jaroslave,  máte pravdu v tom, že řešit přecházení k dodavateli, kde uspoříte 1500 a máte potíže s vyúčtováním, s odstoupením atd. je nesmysl. Sám jsem u takové byl, a měl jsem hodně špatné zkušenosti. Chci říct, že i mezi nima jsou solidní a můžete ušetřit u Vás tak 6000 Kč a chovají se k Vám jako k zákazníkovi. Určitě se to vyplatí, kdo je slušný a solidní, tak u toho nemusíte řešit, zda je nejlevnější nebo 5. nejlevnější, víte že Vás neošidí.

U RWE mne vadí zneužívání dominantního postavení, v červnu zdražil kvůli kurzu koruny, pak koruna klesla a teď zase stoupla na stejnou úroveň a RWE opět zdražil . Bohužel ostatní kopírujou RWE.

Jenda

odpověď na: Zkušenosti – LAMA Investments #2028

Tomáš
Správce

 Chtěl bych potvrdit slova Dariena. Jsem klientem již druhý rok a velká spokojenost. Zatím vždy dorželi své slovo !! A při sjednávání smlouvy ? Nátlak ? Blbost. Obchodník, mi vše velmi pečlivě vysvětlil. Vysvětlil mi i to co bylo pro mě dosud španělskou vesnicí, tedy jak je cena dodávek plynu dnes tvořena.

Ještě jednou jsem s Lamou velmi spokojen!

odpověď na: tarif RWE Benefit #2027

jaroslav
Správce

kéž by se zasekla kolečka..určitě bych to nahlásil až za měsíc po tom co bych to zjistil :-)) ..jinak pánové řešíte tu cenu plynu,jako kdyby jste financovali provoz hotelu o pěti stech lůžkách..tam se asi vyplatí uvažovat i o padesátníku na kubíku…já vytápím domek o dvou bytech 2+1  a  3+1 a protopíme a provaříme 30 tis ročně +/- dva tísíce …. má cenu řešit  patnáct stovek úspory přecházením k jinému dodavateli a mít s tím plno starostí a riskovat nepříjemnosti?? Letos například jsem ještě nezatopil protože je teplý podzim,loni už jsem topil už začátkem září….a už je tu rozdíl minimálně 2 tisíce..bude delší zima a je to zas nazpět,bude kratší vrátí mě dva tisíce…spálím ve druhém kotli spustu odpadového dřeva z likvidace haraburdí a ušetřím tři čtyři tisíce za sezonu… myslím že jste na tom u všech dodavatelů s cenou přibližně( v rozpětí zmíněných patnácti stovek) nastejno,ne však se solidností a jistotou slušného obchodníka….stejně jde cena pořád nahoru a nikdo tomu neuteče,běžný byt či RD není určitě objekt který stojí za to přehazovat od jednoho dodavatele ke druhému…….

odpověď na: plyn od ČEZ #2026

Jenda
Správce

Obchodník Vás musí informovat o změně ceníku 30 dnů před jeho platností, zároveň Vás musí upozornit, že při nesouhlasu s cenou můžete odstoupit. Musí se ale jednat o zvýšení ceny, což asi bude.

Podle mne byste mohl odstoupit ihned po zjištění nové ceny a to do 3 měsíců od začátku platnosti nových cen.  Když ceník nemůžete najít, tak si o něj zažádejte.

Podle výkladu Energetického regulačního úřadu musí obchodník adresně informovat o změně ceníku, tudíš doporučeným dopisem nebo mailem s potvrzením příjmu, nikoliv aby zákazník sledoval stránky každý den.

Jenda

http://www.energy.php5

odpověď na: ČEZ Prodej #1278

René Křepelka
Správce

Dobrý den!

ČEZ na svých internetových stránkách již několik dní informuje, že CITUJI:


Vážení zákazníci,

společnost ČEZ Prodej, s. r. o., se sídlem Praha 4, Duhová 1/425, PSČ 140 53, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 106349, IČ 27 23 24 33, oznamuje, že s účinnosti od dne 1. listopadu 2011změní ceny dodávky plynu.

S novými ceníky se bude možné seznámit na internetové adrese http://www.cez.cz a na obchodních místech Skupiny ČEZ.

Nové ceníky ale dosud nikde k nahlédnutí nejsou!!!! Tímto porušují jak svoje obchodní podmínky tak nový energetivký zákon – jestli se nepletu.

Mám s nimi uzavřenou smlouvu na eTARIF PLYN na 2 roky, ale jsem rozhodnutý změnit dodavatele.Mohu tak učinit již nyní nebo čekat na zveřejněný nového ceníku.

Děkuji za odpověď.

 

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,461 až 5,475 (z 6,013 celkem)