Vytvořené odpovědi

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,686 až 5,700 (z 6,013 celkem)
  • Autor
    Příspěvky
  • odpověď na: bohemia energy entiti #1850

    Jenda
    Správce

    Ještě na jednu důležitou věc jsem zapoměl, pokud jim písemně neoznámíte,

    že si nepřejete prodloužit smlouvu (do třech měsíců před vypršením), automaticky se smlouva prodlouží o stejnou dobu, na kterou byla uzavřena a to i opakovaně.

    Pokud nechcete být u BEE napořád, napište to hnde teď. Změnit to můžete pak kdykoliv. (rozhodující je datum uzavření smlouvy)

    Návod je na:

    http://www.energy.php5.cz/

     Jenda

    odpověď na: bohemia energy entiti #1849

    Jenda
    Správce

    Dobrý den, určitě lze ke konci listopadu:

    Budou se měnit ceny elektřiny a plynu, musíte napřed písemně vyjádřit nesouhlas s novelizaci ceníku a pak odstoupit.

     Budou novelizovat obchodní podmínky, musíte napřed písemně vyjádřit nesouhlas s novelizací obchodních podmínek a pak odstoupit.

    Když nezaplatí něco včas, napište  upomínku a po nezaplacení ani v novém termínu odstoupte.

    Vše bez poplatků, podrobný návod je zde:

    http://www.energy.php5.cz/

    Jenda

    odpověď na: Právo, smlouvy a odstoupení #1233

    Petra
    Správce

    Dobrý den,

    Prosím poradí mi někdo v květnu jsme podepsali smlouvu s bohemia energy ale až ted jsme si přečetli jaký jsou na ní stížnosti a dost se toho děsím 30 denní výpovední lhůtu jsme už prmeškali dá se ještě nějak odstoupit bez poplatku.Poradí mi někdo děkuji moc.Vůbec nevím kam se stím obrátit

    odpověď na: Bohemia Energy entity – reálné zkušenosti #1848

    petra
    Správce

     Dobrý den,

    Chtěla bych se zeptat podepsali jsme  v květnu smlouvu  u bohemia energy ale až ted čtu všude na ní jen stížnosti chtěli bychom odstoupit od smlouvy ale 30 dnů už jsme promeškali zatím nemáme ještě od nich ani kwh elektriky dá se to ještě nějak ukončit ta smlouva aniž by jsme něco platili.Poradí mi něko děkuji. Vůbec nevím kam se obrátit

    odpověď na: Zkušenosti s Elimon #1847

    jenda
    Správce

    Já jsem u Elimonu také velmi spokejen, solidní jednání , osobní přístup, balzám na nervy proti minulému dodavateli. Navíc dost šetřím.

    Všem doporučuji.

    odpověď na: Lumen Energy #1232

    Simona
    Správce

    Pěkný den, potřebovala bych se dozvědět bližší informace o Lumen Energy. Uvažuji o přestupu k nim, ale raději bych předtím věděla, jak to tam funguje. Díky za sdělení zkušeností.


    František Dolský
    Správce

    Mám následující dotaz. Staráme se o nemovitost naší tety na Vysočině. Chceme zachovat přívod elektřiny, spotřeba je za rok prakticky nulová. Potřebujeme pouze při návštěvě mít možnost rozsvítit si. U E.ON (tarif E.ON Elektřina Klasik) činilo při nulové spotřebě vyúčtování za období od 2.6.2010 do 24.6.2011 827,50 Kč. Dá se s tím něco dělat? Má smysl měnit tarif, dodavatele nebo druh elektroměru? A ještě jedna otázka. V domě je přívod 1 fázového i 3 fázového proudu (není potřeba) a zároveň mám chalupu, do které přívod 3 fázového proudu nemám (kdysi mi bylo sděleno, že za 3 fázový proud bych měl složit jednorázovou částku 5 tis. Kč). Nedalo by se to třeba mezi těma dvěma domy vyměnit? Děkuji za odpověď.

    odpověď na: změna dodavatele #1846

    Ing. Lukáš Mikyska
    Správce

      Dobrý den pane Zezulo,

    <div style="background-color: rgb(255, 255, 255); padding-top: 5px; padding-right: 5px; padding-bottom: 5px; padding-left: 5px; margin-top: 0px; margin-right: 0px; margin-bottom: 0px; margin-left: 0px; font-family: Arial, Verdana, sans-serif; font-size: 12px; ">
    pokud budete chtít změnit dodavatele k optimum Trading, prosím obraťte se na mě a já Vám s tím rád pomohu.

    S pozdravem

    Ing. Lukáš Mikyska

    [email protected]

    </div>

    odpověď na: převod el. energie #1844

    Ceny energie
    Správce

    Dobrý den,

    k vybranému dodavateli můžete přejit – tlačítko nelze převést jen znamená, že převod nelze uskutečnit přes nás. M“žete ale přímo kontaktovat vámi vybraného dodavatele.

    odpověď na: Reference na Central Energy #1843

    Luboš
    Správce

    S Central Energy bohužel zkušenosti nemám. Ale v nedávné době jsem také řešil změnu dodavatele elektřiny a rozhodl jsem se pro Europe Easy Energy. Zatím tedy k naprosté spokojenosti. Na emaily reagují okamžitě,  vše mi srozumitelně vysvětlili. Navíc od září začnou dodávat i plyn, takže uvidím jak na tom budou cenově a pak se rozhodnu. Jsem z Prahy a v elektřině jsou tu nejlevnější.

    Luboš.

    odpověď na: Připomínky, nápady, dotazy: pro redakci #1230

    Miroslav Masopust
    Správce

    Dobrý den,

    v současné době je mým dodavatelem el. energie ČEZ a sazbu mám D45 přímotop. rád bych změnil dodavatel a vybral jsem si společnsot Optimun trading, ale u té na vašich stránkách nelze převod uskutečnit. Můžete mi prosím dát vědět proč toto není možné, případně doporučit jiného dodavatele.

    Předem děkuji za Vaší odpověď

    S pozdravem

    Miroslav Masopust

     

    odpověď na: Vyměnit otopnou soustavu ? #1842

    Ceny energie
    Správce

    Dobrý den,

    ušetřit za energie můžete i při výměně radiátorů za nové. Výměnou celé otopné soustavy ovšem ušetříte samozřejmě víc energie.

    odpověď na: Přechod k United Energy #1841

    Ceny energie
    Správce

    Dobrý den,

    k vám vybrané společnosti přestoupit můžete – tlačítko „nelze převést“ jen znamená, že nejde převod uskutečnit přes nás. Můžete ale vybraného dodavatele kontaktovat přímo.

    odpověď na: zmnena dodavatele #1840

    Ceny energie
    Správce

    Dobrý den,

    čeho by se měla rada konkrétně týkat? Dodavatele energie můžete změnit jednou za půl roku. Je třeba ovšem počítat s s určitou výpovědní lhůtou – ta by měla být uvedena ve smlouvě, kterou máte s Centropolem podepsanou. Pozor si dejte na různé poplatky (např. za předčasné odstoupení od smlouvy).

    odpověď na: Dodavatel elektriny #1839

    Ceny energie
    Správce

    Dobrý den,

    Připojení nového odběrného místa může trvat i několik týdnů – konkrétní informace, jak postupovat najdete vyhlášce Energetického regulačního úřadu č. 51/2006 Sb

    Pokud nejste připojeni k distribuční síti, zažádejte si i distributora (ve Vašem případě E.ON) o připojení odběrného místa (Žádost o trvalé připojení odběrného místa).

    Od koho budete elektřinu, odebírat si můžete svobodně vybrat. Nenechejte se zmást tlačítkem „nelze převést“ – to znamená, že zatím není možnost žádost o převod realizovat přes nás. Jinak si můžete vybrat jakéhokoli dodavatele elektřiny chcete.

Zobrazuji 15 příspěvků - 5,686 až 5,700 (z 6,013 celkem)