RWE rozeslala omylem žádosti o podpis smlouvy, odpovídat nemusíte

Dostali jste nedávno dopis od největší tuzemské plynárenské společnosti, ke kterému byla přiložena „žádost o připojení k distribuční soustavě“? Společnost RWE vám písemnost zaslala omylem.


7. 12. 2012

Autor

„Vážený zákazníku, obdrželi jsme Vaši žádost o změnu dodavatele. V zákaznickém systému neevidujeme uzavřenou Smlouvu o připojení k distribuční soustavě,“ začíná dopis od společnosti RWE, který v uplynulých dnech obdrželi někteří odběratelé. V obálce našli i Žádost o připojení k distribuční soustavě, kterou mají podle instrukcí vyplnit a adresovat zpět. „Obratem Vám budou zaslány smlouvy k podpisu s dalšími informacemi. Vyřízení žádosti o změnu dodavatele plynu není tímto dotčeno,“ stojí v listu.

Nejednoho odběratele písemnost zneklidnila, netřeba na ni ale vůbec reagovat. „V distribučních společnostech skupiny RWE došlo k chybnému odeslání automaticky vygenerovaných dopisů na adresy zákazníků některých obchodníků. Dopisy byly automaticky odeslány z důvodu problémů s novou funkcionalitou v našem systému,“ vysvětluje Ilona Marečková ze společnosti RWE GasNet, která spravuje plynovody ve středních, severních a západních Čechách. Dalšími distributory ze skupiny RWE jsou Východočeská plynárenská, Severomoravská plynárenská a Jihomoravská plynárenská

Pokud tedy máte nového dodavatele zemního plynu, ačkoli vaším distributorem je nadále jedna ze jmenovaných společností, nemusíte se kvůli korespondenčnímu omylu znepokojovat. „Už na konci listopadu jsme zaslali omluvu obchodníkům, jejichž zákazníci dopis obdrželi,“ dodává Marečková.

Štítky: ,

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *